Engels voetbal

Dank je, dat waardeer ik. Wel leuk dat Guus jonge spelers opstelt zo nu en dan. Gisteren mocht Traore ook voor het eerst starten. Gelukkig pakt het goed uit.

Klopt. Traore is echt een geweldige speler. Ik hoop niet dat ze met hem dezelfde fout maken als met Lukaku en de Bruyne die nu elders schitteren. Aan de andere kant wordt van Chelsea verwacht dat ze presteren. Inpassen van de jeugd wordt dan moeilijk. Maar het is leuk om te zien dat de Nederlandse coaches de jeugd er gewoon inzetten, bij grote clubs.
 
Ruststand Arsenal - Swansea City 1-1. Mogelijk gaat Leicester City toch geen schade oplopen van het gelijkspel tegen West Bromwich Albion.
 
Laatst bewerkt:
Liverpool 1-0 voor tegen Manchester City. :clap:

:edit: En Liverpool scoort 2-0. :D (41e minuut)
 
Laatst bewerkt:
Arsenal 1-2 achter tegen Swansea City
Liverpool 3-0 voor tegen Manchester City

Als je van dit Swansea thuis verliest mag je inderdaad geen kampioen worden. Dus dan mag hij naar Leicester, die achterlijke Belg hoef ik niet te zien met die beker
 
Tottenham Hotspur en Arsenal hebben verloren. Manchester City met 3-0 achter met nog 10 minuten te spelen.
Leicester City loopt na het gelijke spel van gisteren dus zelfs 1 punt uit. :clap:
 
Manchester United heeft met 1-0 gewonnen.
Manchester City heeft met 3-0 verloren.

Feest in een deel van Manchester. :party: In het andere deel treurnis.
 
Laatst bewerkt:
Tottenham Hotspur en Arsenal hebben verloren. Manchester City met 3-0 achter met nog 10 minuten te spelen.
Leicester City loopt na het gelijke spel van gisteren dus zelfs 1 punt uit. :clap:
De week van Louis. City, Vertonghen en Arsenal verliezen, ook Koeman verliest. En United wint, met hangen en wurgen wel te verstaan.
 
De week van Louis. City, Vertonghen en Arsenal verliezen, ook Koeman verliest. En United wint, met hangen en wurgen wel te verstaan.

Mooi inderdaad! Ondanks dat ik niet de afkeer heb van City die jullie wel hebben, gun ik United nog het meest, dus dit was ook voor mij een leuke week. Het spel hield vandaag echter niet over zeg...
 
Mooi inderdaad! Ondanks dat ik niet de afkeer heb van City die jullie wel hebben, gun ik United nog het meest, dus dit was ook voor mij een leuke week. Het spel hield vandaag echter niet over zeg...

Nou, dat was inderdaad erg matig. Watford kreeg zat kansen. Memphis was helaas ook niet erg best. Ik had de wedstrijd juist voor hem opgezet. Blind was ook weer ouderwets dramatisch. Ik ben wel benieuwd wat die jonge Nederlandse verdediger er van gaat maken. Typetje Brenet, denk ik.
 
Nou, dat was inderdaad erg matig. Watford kreeg zat kansen. Memphis was helaas ook niet erg best. Ik had de wedstrijd juist voor hem opgezet. Blind was ook weer ouderwets dramatisch. Ik ben wel benieuwd wat die jonge Nederlandse verdediger er van gaat maken. Typetje Brenet, denk ik.
Nou heel Brenet is de helft van hem. Hij is monsterlijk sterk. Ik denk alleen niet dat hij een verdediger is. Typisch zon speler die begonnen is als spits en steeds een linie naar achteren is geschoven.
 
Zo leuk dat Tottenham gewoon geen profijt kon nemen van het gelijkspel van Leicester. Was er zo blij mee.
Top gedaan West Ham! Mijn hele dag was weer goed.
Als Arsenal ze nou even verslaat aankomend weekend en Leicester ook weer wint is alles weer prima. Al zal het niet makkelijk worden voor Arsenal zonder Cech die geblesseerd uitviel.
Mooi dat City ook verloor van Liverpool. Dat is altijd leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan