Engels voetbal

Leceister - Arsenal was 2-5 eerder dus zomaar winnen?

Al hoop ik het van harte voor Leicester :D

Arsenal is niet in hun beste vorm op dit moment en Leicester lijkt nu wel nog sterker dan voor de winterstop. Dus ik als Arsenal fan heb weinig hoop dat ze die wel even gaan winnen.

Arsenal heeft sowieso altijd moeite met spelen tegen zulke compacte teams als Leicester. Waar als je een man voorbij bent er nog een tweede en een derde staat om rugdekking te geven.

Ook al ben ik voor Arsenal ik zou het zo leuk vinden als Leicester kampioen word. Gewoon puur omdat ik het prachtig zou vinden als het grote geld een keer niet zou winnen. Kijk naar United waar van Gaal 300 miljoen uitgegeven heeft voor spelers en het nog steeds niet aan de praat krijgt. Of naar City, waar ze ondanks de enorme salarissen en begroting ook niet bovenaan staan.

Nee het nietige kleine Leicester waar de gemiddelde speler amper een miljoen per jaar verdiend staat bovenaan. Denk dat ze ook een voordeel hebben dat ze veel oudere spelers hebben. De ervaring is zichtbaar in vele van hen.

Zou het zo leuk vinden als het team nou eens wint van de poen. Leicester heeft ook het voordeel dat het niks te verliezen heeft, er staat geen druk op hen om kampioen te worden.

Andere teams word het van vereist met de begroting en de sterspelers. Leicester hoeft het niet.
En verdiend het daarom misschien nog wel meer dan de rest.
 
Laatst bewerkt:
Arsenal is niet in hun beste vorm op dit moment en Leicester lijkt nu wel nog sterker dan voor de winterstop. Dus ik als Arsenal fan heb weinig hoop dat ze die wel even gaan winnen.

Arsenal heeft sowieso altijd moeite met spelen tegen zulke compacte teams als Leicester. Waar als je een man voorbij bent er nog een tweede en een derde staat om rugdekking te geven.

Ook al ben ik voor Arsenal ik zou het zo leuk vinden als Leicester kampioen word. Gewoon puur omdat ik het prachtig zou vinden als het grote geld een keer niet zou winnen. Kijk naar United waar van Gaal 300 miljoen uitgegeven heeft voor spelers en het nog steeds niet aan de praat krijgt. Of naar City, waar ze ondanks de enorme salarissen en begroting ook niet bovenaan staan.

Nee het nietige kleine Leicester waar de gemiddelde speler amper een miljoen per jaar verdiend staat bovenaan. Denk dat ze ook een voordeel hebben dat ze veel oudere spelers hebben. De ervaring is zichtbaar in vele van hen.

Zou het zo leuk vinden als het team nou eens wint van de poen. Leicester heeft ook het voordeel dat het niks te verliezen heeft, er staat geen druk op hen om kampioen te worden.

Andere teams word het van vereist met de begroting en de sterspelers. Leicester hoeft het niet.
En verdiend het daarom misschien nog wel meer dan de rest.

Helemaal met je eens. (Y) :unsure: Op een aantal d's en ontbrekende t's na :rolleyes: ;)
 
Sorry spellings-politie...;)

Dat was nooit mijn sterkste punt op school vroeger. Maar fijn dat we het eens zijn over de rest.
 
Dat kan ik me heel erg goed voorstellen. Die man vernielt teams.
Vernietigd alles wat je team ooit was en vervangt het door iets wat je niet eens meer herkent. Je team word als het ware verkracht en is na afloop nooit echt meer hetzelfde.
United maakt een enorme fout.

En dan ook nog zo huichelachtig dat ie achter de rug om van zogenaamd zijn beste vriend, zogenaamd zijn grote meester "waar hij alles aan te danken heeft", contacten gaan onderhouden met United..... Toen van Gaal een keer een gedichtje voorlas voor zijn verjaardag, was hij zogenaamd extreem emotioneel en begon te huilen, want Louis die een gedichtje voorleest op zijn verjaardag, wow....Dat er nog mensen zijn die in zijn zogenaamde oprechtheid en eerlijkheid trappen...naïef volk.
Ik zie Cocu niet snel achter de rug om van F. de Boer gaan onderhandelen met de ploeg waar Frank de trainer van is en visa versa.
Eerder zei ik dat ik als United-fan hoop op het falen van Pep bij City: nou, zolang Mourinho geen trainer is van United dan, had ik moeten zeggen.
 
Joh alles wat Mourinho doet is nep. De enige keer dat ik gezien heb hoe hij echt was, was die keer dat hij stond te janken in de armen van een Italiaanse speler die hij toen moest laten gaan bij Inter. Dat was oprecht.
Verder is alles pour show.

Ik haat achterbakse, neppe mensen. Kan ze niet uitstaan. Mensen als Mourinho mijd ik in het dagelijks leven zoveel mogelijk.
 
Eindstand Chelsea - Manchester United 1-1. Diego Costa maakte de gelijkmaker in de extra tijd.
 
En een nederlandse volleyballer ook. Alleen dat slachtoffer was 12, dus er was denk ik nog geen gras te vinden.

Is er een of andere heksenjacht (pedojacht beter gezegd) bezig in Engeland of zo ?

Misschien maken ze gebruik van lokpubers.
 
En toch he. Toch vraag ik me af of hij wist dat ze vijftien was.
Die meiden van vijftien zien er tegenwoordig uit als 20.

Zou ook wel graag haar kant willen horen. Leeftijd misschien verzwegen?
Aan de andere kant: hij is zelf al 28. Zou ook wat anders zijn als hij 22 of zo was.
 
En toch he. Toch vraag ik me af of hij wist dat ze vijftien was.
Die meiden van vijftien zien er tegenwoordig uit als 20.

Iedereen en zeker een publiek figuur die zich met het bedrijven van "liefde" bezig houdt, moet zich de vraag stellen hoe oud zijn scharreltje is. Als je zo dom bent om die vraag niet eens te stellen of dat te achterhalen voordat je met iemand in bed duikt, dan verdien je het gewoon om weggestuurd te worden. Seks met minderjarige is verboden en de bewijslast ligt in dat geval bij de dader. Niet geweten hebben van dit of dat is geen argument voor de rechter.
 
Iedereen en zeker een publiek figuur die zich met het bedrijven van "liefde" bezig houdt, moet zich de vraag stellen hoe oud zijn scharreltje is. Als je zo dom bent om die vraag niet eens te stellen of dat te achterhalen voordat je met iemand in bed duikt, dan verdien je het gewoon om weggestuurd te worden. Seks met minderjarige is verboden en de bewijslast ligt in dat geval bij de dader. Niet geweten hebben van dit of dat is geen argument voor de rechter.

Moet je dan legitimatie vragen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan