Engels voetbal

Ja dat is nog zacht uitgedrukt.

Die verrekte Diego Costa. Krijgt hij het weer voor elkaar om iemand met rood eraf te sturen. Was geel, maar vond rood echt overdreven. Als je het goed terug kijkt zie je dat Mertesacker hem amper raakt en hij kwam maar met een been in. Costa ging natuurlijk weer neer als de stervende zwaan.

Vreselijke rotvent. Kan die gozer zijn nek wel omdraaien.
En ik had zo'n goede voetbaldag vandaag!!! Napoli op winst, Inter gelijk, gisteren PSG gewonnen. Ik had het kunnen weten dat Arsenal weer eens roet in het eten zou gooien.

Snapte die wissel van Giroud trouwens helemaal niet, als je er iemand uit moet halen dan offer je toch niet je topspits als je 0-1 achterstaat??
 
Laatst bewerkt:
Luister, ik ben voor Chelsea en ook ik vind Costa een gruwelijke man. Ik ben hem liever deze transferperiode nog kwijt dan rijk, maar als hij blijft hoop ik uiteraard dat hij goals blijft scoren. Ik snap dat het vervelend is dat Costa degene is die neer gehaald wordt en daardoor de reden is voor de rode kaart van Mertesacker, en het is extra zuur als die dan ook nog scoort. Mijn eerste gedachte na die goal was dat de Arsenal fans hem wel zijn nek zouden willen omdraaien.

Maar ik denk dat in dat geval de scheids gelijk had. Costa maakte een slimme run, of Mertesacker positioneerde zich heel slecht. Costa stond achter twee man toen hij die run inzette, maar toen hij bij de bal kwam was hij ineens de laatste man op weg naar goal. Dat mag normaal niet. Maar als Mertesacker dan een tackle van achteren inzet weet hij gewoon dat hij het risico neemt om een rode kaart te krijgen. Misschien vind je het te zwaar, ook omdat het zo vroeg is, maar de regel is dat als je de laatste man neerhaalt dat het rood is. Ook als die man Costa blijkt te zijn. Mertesacker miste de bal immers vol.
 
Laatst bewerkt:
Luister, ik ben voor Chelsea en ook ik vind Costa een gruwelijke man. Ik ben hem liever deze transferperiode nog kwijt dan rijk, maar als hij blijft hoop ik uiteraard dat hij goals blijft scoren. Ik snap dat het vervelend is dat Costa degene is die neer gehaald wordt en daardoor de reden is voor de rode kaart van Mertesacker, en het is extra zuur als die dan ook nog scoort. Mijn eerste gedachte na die goal was dat de Arsenal fans hem wel zijn nek zouden willen omdraaien.

Maar ik denk dat in dat geval de scheids gelijk had. Costa maakte een slimme run, of Mertesacker positioneerde zich heel slecht. Costa stond achter twee man toen hij die run inzette, maar toen hij bij de bal kwam was hij ineens de laatste man op weg naar goal. Dat mag normaal niet. Maar als Mertesacker dan een tackle van achteren inzet weet hij gewoon dat hij het risico neemt om een rode kaart te krijgen. Misschien vind je het te zwaar, ook omdat het zo vroeg is, maar de regel is dat als je de laatste man neerhaalt dat het rood is. Ook als die man Costa blijkt te zijn. Mertesacker miste de bal immers vol.

Het was ook gewoon rood, geen twijfel mogelijk.
 
Ik vond het toch dubieus. En daar blijf ik bij.
Het doet er verder ook niet toe of ik het ermee eens ben of niet. Verloren is verloren. Klaar.

Balen en gewoon weer verder gaan.
 
Manchester City laat punten liggen, Arsenal laat punten liggen... Wordt Leicester City dan toch kampioen? Het zou denk ik wel het vreemdste kampioenschap in de Premier League ooit zijn :)
 
City en United strijden om de "handtekening" van een 5jarige....
Ooit haalde United de toen 7jatige zoon van Dean Goree voor 5 miljoen naar United! Hij, inmiddels 19, voetbalt nu bij de beloften van ADO... Zieke wereld.
 
City en United strijden om de "handtekening" van een 5jarige....
Ooit haalde United de toen 7jatige zoon van Dean Goree voor 5 miljoen naar United! Hij, inmiddels 19, voetbalt nu bij de beloften van ADO... Zieke wereld.

City heeft hem zelfs uitgenodigd op 3-jarige leeftijd. Echt bizar!
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Szglk1gkoJg[/url]

Volgens mij raakt hij die vent niet eens

dat doet hij ook niet. Trok zijn been op tijd terug, er is geen contact. Costa acteert. Al moet Per beter weten en niet zo inkomen natuurlijk. Maar geel was genoeg geweest.
 
dat doet hij ook niet. Trok zijn been op tijd terug, er is geen contact. Costa acteert. Al moet Per beter weten en niet zo inkomen natuurlijk. Maar geel was genoeg geweest.

Trok zijn been op tijd terug, Costa acteert, geel was genoeg geweest ???
Geel voor Costa ja............
 
Arnautovic zet Stoke City net voor de rust op Anfield op een 0-1 voorsprong in de halve finale van de League Cup. Een hele gave aanval, maar volgens mij was het wel buitenspel..

Hup Stoke!!
 
Arnautovic zet Stoke City net voor de rust op Anfield op een 0-1 voorsprong in de halve finale van de League Cup. Een hele gave aanval, maar volgens mij was het wel buitenspel..

Hup Stoke!!

Had eigenlijk gehoopt op een Liverpool - Everton in de finale
 
Had eigenlijk gehoopt op een Liverpool - Everton in de finale

Ik vind Stoke - Everton leuker. Ik vind Liverpool helemaal niks (behalve de trainer nu), dus ik heb nu eenmaal niets et die derby.

Ik zie net dat Pieters de meeste corners en vrije trappen neemt. Moet niet gekker worden daar in Engeland.. :D
Hij neemt ze nog best aardig ook.
 
Pieters speelt heel goed bij Stoke. Telkens als ik naar Stoke kijk is hij een van de betere in het team.
Vind Stoke sowieso echt leuk ballen de laatste maanden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan