Engels voetbal

Ik lees net dit over het incident op de persconferentie van LvG:

• Het relletje tussen Neil Custis van The Sun en Manchester United-manager Louis van Gaal kreeg nog een vervolg. Na de persconferentie na het 3-3 gelijkspel noemde de Nederlandse manager, die baalde van de kritiek op zijn aanvoerder, Custis bij het verlaten van de zaal 'that fat man'. Het doelwit reageerde in The Sun vervolgens geprikkeld. 'Je hebt gelijk Louis, ik ben dik. Ik heb een knieoperatie achter de rug en kan daardoor al maanden niet trainen. Daardoor ben ik flink aangekomen. Maar ik ga er in de maanden januari en februari op letten en een personal trainer aanstellen. Ik kan dus wel mijn eigen fouten toegeven. Er zijn mensen die dat niet kunnen', besloot hij met een sneer naar Van Gaal, die met Man Utd teleurstellend presteert. Bekijk onderstaand de aanleiding nog eens.

Wow, gewoon schandalig..

En vandaag heeft hij Louis uitgedaagd voor een challenge, hij gaat tot eind mei 28 pond afvallen en daagt Louis uit om in die periode meer dan 28 punten te halen:D. The Sun zet in op Neil
 
Newcastle United op 1-0 tegen West Ham. asisst van Wijnaldum afgemaakt door Perez.
:edit: Nederlands doelpunt: assist van Janmaat op Wijnaldum en Wijnaldum scoort 2-0.
 
Laatst bewerkt:
Manchester City op 2-0 Virtueel gedeeld 1ste samen met Arsenal en Leicester City met 43 punten.
Newcastle United nu Virtueel 17e en nu dus virtueel uit gevarenzone.
 
En plotseling is het 2-2 bij Chelsea - Everton. ( 56' 0-2 64' 1-2 66' 2-2 )
 
Laatst bewerkt:
Hahah, je verzint het niet. In de 98e minuut, terwijl er 7 minuten blessuretijd was, een hakdoelpunt..
 
Nog buitenspel ook dat hakdoelpunt.
Wat een afgang.

Maar goed het loopt nog steeds niet bij Chelsea, dat is op zichzelf al leuk genoeg. Als van Gaal morgen verliest is het over voor hem, en ik verwacht zeker dat Liverpool erover heen gaat lopen zoals ze tegen Arsenal ook deden. Arsenal is beter in vorm dan United dus grote kans dat Louis eruit ligt maandag.
Hoop ik.
 
Manchester United op 0-1 voor op Liverpool (Wayne Rooney 78') na de zoveelste 0-0 ruststand.
 
United wint met 0-1 bij Liverpool.
Alle Louis-haters moeten hun feestje nog even uitstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan