Engels voetbal

Hij volgt de Nederlandse competitie ook op de voet, lijkt het: eerder had ie het over de ontwikkeling van Gini en vandaag zegt hij dat psv heeft verloren van de nummer 3 van de JL( als waarschuwing voor zijn elftal).


Als waarschuwing voor zijn elftal, had ie beter kunnen zeggen dat ze zelf van MC Duns of hoe heet dat team hebben verloren.....
 
Als waarschuwing voor zijn elftal, had ie beter kunnen zeggen dat ze zelf van MC Duns of hoe heet dat team hebben verloren.....

MK Dons, de saaie Londense club met dat afschuwelijk lelijke stadion, die club waar niemand fan van is? Ik vind het niet gek dat Beckham daar nooit wilde spelen... (woonde letterlijk tegenover het stadion)
 
MK Dons, de saaie Londense club met dat afschuwelijk lelijke stadion, die club waar niemand fan van is? Ik vind het niet gek dat Beckham daar nooit wilde spelen... (woonde letterlijk tegenover het stadion)

Ik denk dat er zat clubs zijn die jaloers zijn op het stadion:

1426.jpg


Kan toch wel lelijkere stadions opnoemen.

Misschien dat je dit stadion bedoelt:

wimbledon-plough-lane4.jpg


Het stadion van Wimbledon FC, de naam van MK Dons voor 2004
 
Ik denk dat er zat clubs zijn die jaloers zijn op het stadion:

http://www.meyersound.de/applications/elements/features/1426.jpg

Kan toch wel lelijkere stadions opnoemen.

Misschien dat je dit stadion bedoelt:

https://doingthe116.files.wordpress.com/2012/11/wimbledon-plough-lane4.jpg

Het stadion van Wimbledon FC, de naam van MK Dons voor 2004

Oeps mijn fout. Beckham woonde op steenworp afstand van Leyton Orient met een verschrikkelijk lelijk stadion. MK Dons is die club waar heel Engeland een hekel aan heeft omdat ze AFC Wimbledon helemaal verkracht hebben. Ze veranderden de naam, gingen naar een ander stadion in een andere stad enz.
 
Oeps mijn fout. Beckham woonde op steenworp afstand van Leyton Orient met een verschrikkelijk lelijk stadion. MK Dons is die club waar heel Engeland een hekel aan heeft omdat ze AFC Wimbledon helemaal verkracht hebben. Ze veranderden de naam, gingen naar een ander stadion in een andere stad enz.

_68762298_brisbaneroadfisheyeempics.jpg


Vind ik wel een mooi stadion eerlijk gezegd.
 
Oeps mijn fout. Beckham woonde op steenworp afstand van Leyton Orient met een verschrikkelijk lelijk stadion. MK Dons is die club waar heel Engeland een hekel aan heeft omdat ze AFC Wimbledon helemaal verkracht hebben. Ze veranderden de naam, gingen naar een ander stadion in een andere stad enz.
Dat klinkt pas echt heel lullig voor de supporters.
 
Dat klinkt pas echt heel lullig voor de supporters.

Het is nog erger toen in de media verscheen dat Beckham zijn laatste wedstrijd ging spelen tegen (het Franse) Lorient. De telefoon van Leyton Orient stond roodgloeiend omdat de supporters dachten dat Beckham zijn laatste wedstrijd tegen Leyton Orient zou gaan spelen :D
 
Het is nog erger toen in de media verscheen dat Beckham zijn laatste wedstrijd ging spelen tegen (het Franse) Lorient. De telefoon van Leyton Orient stond roodgloeiend omdat de supporters dachten dat Beckham zijn laatste wedstrijd tegen Leyton Orient zou gaan spelen :D

Ah shit ik dacht dat je op de andere post had gereageerd...
 
Nou, zoals ik dinsdag al aangaf. Het is een beker geen schande om te verliezen van een zwakkere tegenstander:

Cambridge (Conference National 4) - United 0-0
Chelsea - Bradford City (League One) 2-4
City - Middlesbrough 0-2

Even over United. Zal het niet eens tijd worden dat van Gaal is een keer afziet van zijn eigen filosofie en zich wat meer gaat aanpassen aan de filosofie van United of van het Engels voetbal. Want dit kan toch zo niet langer? Hij doet het nog veel slechter dan Moyes en die werd helemaal met de grond gelijk gemaakt. Het is na een half seizoen nog echt niet veel beter dan op het begin van het seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Nou, zoals ik dinsdag al aangaf. Het is een beker geen schande om te verliezen van een zwakkere tegenstander:

Cambridge (Conference National 4) - United 0-0
Chelsea - Bradford City (League One) 2-4
City - Middlesbrough 0-2

Even over United. Zal het niet eens tijd worden dat van Gaal is een keer afziet van zijn eigen filosofie en zich wat meer gaat aanpassen aan de filosofie van United of van het Engels voetbal. Want dit kan toch zo niet langer? Hij doet het nog veel slechter dan Moyes en die werd helemaal met de grond gelijk gemaakt. Het is na een half seizoen nog echt niet veel beter dan op het begin van het seizoen.

Van Gaal die van zijn filosofie afstapt, das als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
 
Laatst bewerkt:
Nou, zoals ik dinsdag al aangaf. Het is een beker geen schande om te verliezen van een zwakkere tegenstander:

Cambridge (Conference National 4) - United 0-0
Chelsea - Bradford City (League One) 2-4
City - Middlesbrough 0-2

Even over United. Zal het niet eens tijd worden dat van Gaal is een keer afziet van zijn eigen filosofie en zich wat meer gaat aanpassen aan de filosofie van United of van het Engels voetbal. Want dit kan toch zo niet langer? Hij doet het nog veel slechter dan Moyes en die werd helemaal met de grond gelijk gemaakt. Het is na een half seizoen nog echt niet veel beter dan op het begin van het seizoen.

Dan deed United het met een replay nog niet eens zo slecht.


Na 6 minuten rood pakken is ook niet zo snugger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan