Engels voetbal

Die Hummels is toch ook om de haverklap geblesseerd trouwens? Weet niet of dat wel een verstandige zet zou zijn. Pep heeft trouwens zelf aangegeven ooit nog eens coach willen worden van ManU, vandaar dat ik dat zei. Ik denk ook niet dat dit gelijk volgend seizoen zal zijn overigens. Real Madrid lacht zich denk ik ook een bult dat ze Di Maria voor 75 miljoen hebben verpatst. Goeie speler hoor, maar nooit 75 miljoen waard en denk ik letterlijk te licht voor de PL, qua fysiek. In principe hebben ze nu C.Ronaldo voor 15 miljoen van ManU gekocht. Na Fellaini, Blind en Shaw ook al voor veel te veel geld te hebben gekocht kunnen we vaststellen dat dit het lot is van een topclub; veel te veel moeten betalen voor middelmaat.
Precies. En wat te denken van Mata: 44 miljoen. Of Herrera: 40 miljoen... Real is begonnen met exhorbitante bedragen voor spelers als bijv. Bale of James. Barcelona volgde dat met het bedrag wat zij hebben neergelegd voor Suarez... En de Engelse clubs waren altijd al gek maar die Moyes die 40 miljoen neerlegt voor de 18jarige Shaw of 36 miljoen voor zo'n middelmaat als Fellaini, of Mata pffff.... Hoeveel zijn Memphis en Wijnaldum dan waard? Oke zij spelen nog in de Eredivisie maar psv zou echt gek zijn als men tevreden gaat zijn met 25 miljoen voor Memphis.
 
Precies. En wat te denken van Mata: 44 miljoen. Of Herrera: 40 miljoen... Real is begonnen met exhorbitante bedragen voor spelers als bijv. Bale of James. Barcelona volgde dat met het bedrag wat zij hebben neergelegd voor Suarez... En de Engelse clubs waren altijd al gek maar die Moyes die 40 miljoen neerlegt voor de 18jarige Shaw of 36 miljoen voor zo'n middelmaat als Fellaini, of Mata pffff.... Hoeveel zijn Memphis en Wijnaldum dan waard? Oke zij spelen nog in de Eredivisie maar psv zou echt gek zijn als men tevreden gaat zijn met 25 miljoen voor Memphis.

Bovendien bewijzen verschillende eredivisiespelers nu al keer op keer en stuk voor stuk het niveau eigenlijk prima aan te kunnen. Zelfs de faalhazen zoals Blind, Pieters, Janmaat e.d. draaien gewoon mee daar, en een Suarez werd na zijn overstap gelijk een wereldster. Bony nu ook voor 35 miljoen verkast naar City. Nee inderdaad, alles minder dan 25 miljoen voor Depay is onbespreekbaar, of hij nu iets bewezen heeft of niet, want dat hadden al die anderen ook niet. Kampioen wordt je bovendien niet in je eentje.
 
Precies. En wat te denken van Mata: 44 miljoen. Of Herrera: 40 miljoen... Real is begonnen met exhorbitante bedragen voor spelers als bijv. Bale of James. Barcelona volgde dat met het bedrag wat zij hebben neergelegd voor Suarez... En de Engelse clubs waren altijd al gek maar die Moyes die 40 miljoen neerlegt voor de 18jarige Shaw of 36 miljoen voor zo'n middelmaat als Fellaini, of Mata pffff.... Hoeveel zijn Memphis en Wijnaldum dan waard? Oke zij spelen nog in de Eredivisie maar psv zou echt gek zijn als men tevreden gaat zijn met 25 miljoen voor Memphis.

Van Mata had ik wel meer verwacht eerlijk gezegd. Die vind ik eerder het geld waard dan zo'n Fellaini.
 
Van Mata had ik wel meer verwacht eerlijk gezegd. Die vind ik eerder het geld waard dan zo'n Fellaini.

Het is geen bijzondere speler, blinkt eigenlijk nergens echt in uit. Wel vind ik hem als één van de weinigen in het speltype van v.Gaal passen. Het is wel een speler die handig is in de kleine ruimte. Rooney doet dat ook verrassend goed overigens. Maar ondanks de aanwezigheid van Di Maria, Rooney en v.Persie lijkt United toch echt creativiteit voorin tekort komen. Ze komen maar moeizaam door de verdedigingen heen. Een oorzaak hiervan zou natuurlijk ook kunnen zijn dat ze te traag spelen. Ze hebben veel balbezit, maar de meeste ballen gaan breed of terug, en dus sta je als aanvaller al heel snel voor een muur van verdedigers, omdat iedere club op zijn dooie akkertje iedereen naar achteren kan trekken voordat United in de buurt van de goal van de tegenstander komt.
 
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/269685/elia-wil-prachtig-debuut-passend-gevolg-geven/
Elia speelde een goede pot in z'n debuut tegen Manchester United, en vandaag scoort hij beide doelpunten in de 2-1 winst tegen Newcastle. Ik had al het gevoel dat Koeman hem weer uit die dip kon trekken, maar dat 'ie zo goed zou beginnen had niemand gedacht natuurlijk. Het zijn natuurlijk maar twee potjes, maar toch :)

Leuk. Als hij zelfkritisch wordt (blijft?) en op dit niveau blijft spelen is hij natuurlijk een belangrijker gegadigde voor het Nederlands Elftal dan bijvoorbeeld Ola John (wie kent hem nog?) of Boëtius (die op het zelfde niveau blijft als 2 jaar terug, wat in zijn leeftijdscategorie dodelijk is t.o.v. de internationale concurrentie). Om over Afellay nog maar te zwijgen... Feit blijft wel dat deze speler gewoon 4 jaar heeft stilgestaan. Deels door omstandigheden (het verhaal Juventus of het verval van Werder Bremen), maar ook zeker door hemzelf. Hijzelf blijft ontkennen dat hij rare fratsen heeft uitgehaald of raar gedrag vertoonde, maar daar denken ze in Duitsland toch heel anders over. Hopelijk krijgt Koeman hem qua gedrag en qua spel weer op de rails, want dan is hij een geweldige plus voor het Nederlands voetbal.
 
Leuk. Als hij zelfkritisch wordt (blijft?) en op dit niveau blijft spelen is hij natuurlijk een belangrijker gegadigde voor het Nederlands Elftal dan bijvoorbeeld Ola John (wie kent hem nog?) of Boëtius (die op het zelfde niveau blijft als 2 jaar terug, wat in zijn leeftijdscategorie dodelijk is t.o.v. de internationale concurrentie). Om over Afellay nog maar te zwijgen... Feit blijft wel dat deze speler gewoon 4 jaar heeft stilgestaan. Deels door omstandigheden (het verhaal Juventus of het verval van Werder Bremen), maar ook zeker door hemzelf. Hijzelf blijft ontkennen dat hij rare fratsen heeft uitgehaald of raar gedrag vertoonde, maar daar denken ze in Duitsland toch heel anders over. Hopelijk krijgt Koeman hem qua gedrag en qua spel weer op de rails, want dan is hij een geweldige plus voor het Nederlands voetbal.
Inderdaad. Weet nog dat de tribune opveerde bij z'n invalbeurten op het WK 2010. Ik had gewoon al zo'n gevoel dat Koeman 'm weer op de rails kon krijgen. En inderdaad, hopelijk kan hij nog belangrijk worden voor het Nederlands Elftal :)
 
Van Gaal over de Queens Park Raisins. :D

[video]

Schaam je, vent. Ga wat doen met een cursus ofzo.

Ja dat zou ie natuurlijk meoten doen. Lijkt me ook sterk dat ie nog niet bezig is met een cursus, maar... zo snel leer je iets niet. En hoe je het ook wendt of keert: voor een voormalig gymleraar is z'n Duits, Spaans en Engels toch bovengemiddeld, dunkt me.
 
Van Gaal over de Queens Park Raisins. :D

http://youtu.be/Ar-1xbM_gao

Schaam je, vent. Ga wat doen met een cursus ofzo.
Als je 1. niet taalgevoelig bent en 2. ook nog zo oud bent als Louis, dan leer je je fouten niet af. Sterker nog: je leert bijna niets meer bij. Dat zeg ik niet, das gewoon de hand van God en die kan zelfs voor zijn zoon Louis geen uitzondering maken:p:D
 
Hij volgt de Nederlandse competitie ook op de voet, lijkt het: eerder had ie het over de ontwikkeling van Gini en vandaag zegt hij dat psv heeft verloren van de nummer 3 van de JL( als waarschuwing voor zijn elftal).
 
Terug
Bovenaan Onderaan