Elvio van Overbeek

Het zijn niet dé toptalenten van PSV, ik denk dat ze allebei nog wel redelijk ver van het niveau PSV-1 afzitten, maar ik laat me graag verrassen.
 
Het zijn niet dé toptalenten van PSV, ik denk dat ze allebei nog wel redelijk ver van het niveau PSV-1 afzitten, maar ik laat me graag verrassen.

Dat kun je ook opmaken uit de duur van de contracten. Je weet dat Ola en Erik moeten bijtekenen, of anders spelen ze volgend seizoen bij Jong PSV (al dan niet in de Jupiler League). Thomas moet zich komend seizoen bewijzen., anders is het einde oefening, vrees ik. Elvio heeft blijkbaar meer krediet dan Thomas. Dat ie heeft bijgetekend, is mooi. Mooi dat ie nog steeds bij PSV speelt, ooit begeerd door ManU en Chelsea.

Met de huidige coach en het huidige beleid kunnen ze dichter bij PSV 1 zitten dan je denkt. We moeten afwachten.
 
Van Overbeek leuke speler. maar zal naar mijn mening niet veel beter worden dan een Josefzoon. Denk dat we die dus inderdaad kunnen laten gaan. Hoewel we niet heel breed meer zitten in de vleugelaanvallers.
Dus misschien als reserve. Vind het ook onzin spelers als Jozefzoon te kopen. Zo'n Overbeek zou dat ook prima kunnen gok ik.
 
Van Overbeek leuke speler. maar zal naar mijn mening niet veel beter worden dan een Josefzoon. Denk dat we die dus inderdaad kunnen laten gaan. Hoewel we niet heel breed meer zitten in de vleugelaanvallers.
Dus misschien als reserve. Vind het ook onzin spelers als Jozefzoon te kopen. Zo'n Overbeek zou dat ook prima kunnen gok ik.
Als je dat zo stelt dan zeg ik: ook Jozefzoon heeft zijn waarde bewezen voor psv en die hebben we ergens anders vandaan moeten halen. Als Elvio op hetzelfde niveau kan komen dan is dat een bruikbare aanvaller om in je selectie te hebben, gratis en bijna voor niets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan