Eerste Divisie Algemeen

Emmen 1-0 voor tegen NAC.
1e schot op goal in de hele wedstrijd.
Schiet dan wat vaker op goal. :shrug:
 
Met dit elftal had NAC sowieso niks te zoeken in de eredivisie. En Emmen is aan zn stand verplicht ook de finale te pakken..
 
Weliswaar geen Eerste Divisie, maar hier is natuurlijk geen topic voor.

Wat vinden we hiervan? Een wedstrijd verliezen blijkt voordeel op te leveren? Moet je dan gestraft worden? Ik denk eigenlijk dat ik oneerlijk is. Het systeem werkt blijkbaar zo.

Hoe opzienbarende truc van Barendrecht eindigde in de grootste soap van het amateurvoetbal in jaren
https://www.ad.nl/nederlands-voetba...oap-van-het-amateurvoetbal-in-jaren~aab78783/
 
Weliswaar geen Eerste Divisie, maar hier is natuurlijk geen topic voor.

Wat vinden we hiervan? Een wedstrijd verliezen blijkt voordeel op te leveren? Moet je dan gestraft worden? Ik denk eigenlijk dat ik oneerlijk is. Het systeem werkt blijkbaar zo.

Hoe opzienbarende truc van Barendrecht eindigde in de grootste soap van het amateurvoetbal in jaren
https://www.ad.nl/nederlands-voetba...oap-van-het-amateurvoetbal-in-jaren~aab78783/
Ik zou zeggen stop met periode kampioenen in het amateurvoetbal. Het heeft weinig toegevoegde waarde. Gewoon de beste promoveert, en de nummers 2 en 3 gaan play offs in bijvoorbeeld.
 
Weliswaar geen Eerste Divisie, maar hier is natuurlijk geen topic voor.

Wat vinden we hiervan? Een wedstrijd verliezen blijkt voordeel op te leveren? Moet je dan gestraft worden? Ik denk eigenlijk dat ik oneerlijk is. Het systeem werkt blijkbaar zo.

Hoe opzienbarende truc van Barendrecht eindigde in de grootste soap van het amateurvoetbal in jaren
https://www.ad.nl/nederlands-voetba...oap-van-het-amateurvoetbal-in-jaren~aab78783/

Ik snap er dus echt helemaal niks van. Hoe kun je bij verlies wel de nacompetitie halen maar bij winst niet? :ROFL:
 
Den Bosch tegen Telstar is stilgelegd wegens spreekkoren.

Er zou 'kut KNVB' zijn geroepen waarna scheidsrechter Michael Eijgelsheim er genoeg van had. Duidelijk geschikt voor z'n vak
 
Den Bosch tegen Telstar is stilgelegd wegens spreekkoren.

Er zou 'kut KNVB' zijn geroepen waarna scheidsrechter Michael Eijgelsheim er genoeg van had. Duidelijk geschikt voor z'n vak
Ah, resume
- alle boeren zijn homo, geen probleem
- Xavi is homo, geen probleem
- kut KNVB, wel een probleem

Altijd prettig als organisaties de prioriteiten goed hebben staan.
 
Ah, resume
- alle boeren zijn homo, geen probleem
- Xavi is homo, geen probleem
- kut KNVB, wel een probleem

Altijd prettig als organisaties de prioriteiten goed hebben staan.
De KNVB is gewoon zeer inclusief en wil geen homo's buiten sluiten maar vergeleken worden met vrouwen gaat veel en veel te ver.

Logisch toch?
 

Dit zijn van die berichten waardoor je weet dat de vertrutting flink aan het doorslaan is.

Voor mij is het bizar dat er dus mensen zijn die vinden dat deze dame haar functie als commercieel directeur niet meer kan uitoefenen, omdat ze boudoir fotos heeft laten maken en er daarvan eentje op internet staat.

Als ze op het strand loopt zie je meer. Wat een onzin is dit zeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan