Eerste Divisie Algemeen

Waarom hoop je dat?
Omdat die niet veel bijdragen aan een sterke Eredivisie.
En om dezelfde reden als waarom ik Heerenveen graag zie verdwijnen.
Laat Groningen volgend seizoen maar als (enige) vertegenwoordiger van het noorden terugkeren.
 
Omdat die niet veel bijdragen aan een sterke Eredivisie.
En om dezelfde reden als waarom ik Heerenveen graag zie verdwijnen.
Laat Groningen volgend seizoen maar als (enige) vertegenwoordiger van het noorden terugkeren.
Heerenveen? Welke club uit de KKD zie je meer bijdragen aan een sterke Eredivisie dan?

Volgens mij is dit puur omdat PSV vaak punten tegen die ploegen verspeelt. ;)
 
Heerenveen? Welke club uit de KKD zie je meer bijdragen aan een sterke Eredivisie dan?

Volgens mij is dit puur omdat PSV vaak punten tegen die ploegen verspeelt. ;)
Als dat het argument is kan zowat de halve eredivisie degraderen 🤔
 
Heerenveen? Welke club uit de KKD zie je meer bijdragen aan een sterke Eredivisie dan?

Volgens mij is dit puur omdat PSV vaak punten tegen die ploegen verspeelt. ;)
Roda JC, Willem II, MVV, Graafschap om er maar een paar te noemen.
Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor, ik houd niet van clubs die alleen tegen ons zich leeg knokken en zich willoos laten inpakken door clubs uit Amsterdam en Rotterdam.;)
 
Roda JC, Willem II, MVV, Graafschap om er maar een paar te noemen.
Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor, ik houd niet van clubs die alleen tegen ons zich leeg knokken en zich willoos laten inpakken door clubs uit Amsterdam en Rotterdam.;)
Tsja, dat soort clubs hebben we allemaal. In de jaren dat Ajax nooit bij Utrecht won, zijn jullie er volgens mij 2x met 1-7 overheen gegaan.
 
Overigens voor ij onbegrijpelijk dat Joey Kooi een dergelijk duel waar veel op het spel staat mag leiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan