Eerste Divisie Algemeen

Mooi, ik ben voorstander van een open competitie van de Eredivisie tot en met de 5e klasse. Dit gaat het worden:

B34wxZtIgAAayRA.jpg
 
RKC wint sinds 17 oktober eindelijk weer is, en hoe. 3-0 tegen Roda :D
Ook NEC heeft een flink pak slaag gekregen van de andere trots uit Eindhoven :D
 
Gezien de gehele wedstrijd toch wel een verdiende overwinning van Roda. Qua kansen waren beide partijen even gevaarlijk, qua spel was Roda de gehele wedstrijd de betere ploeg. Alleen ná de 1-2 kwam RKC pas echt een beetje los.
Beide ploegen speelden vandaag niet fantastisch, mede door het weer, echter speelde en verdedigde RKC nog matiger dan Roda, met als gevolg dat Roda verdient heeft gewonnen. Roda vestigt zich zo wat sterker in de middenmoot, terwijl RKC toch langzaam wat in de probleempjes geraakt.
hier: https://www.taigames.mobi/
 
Laatst bewerkt:
Gezien de gehele wedstrijd toch wel een verdiende overwinning van Roda. Qua kansen waren beide partijen even gevaarlijk, qua spel was Roda de gehele wedstrijd de betere ploeg. Alleen ná de 1-2 kwam RKC pas echt een beetje los.
Beide ploegen speelden vandaag niet fantastisch, mede door het weer, echter speelde en verdedigde RKC nog matiger dan Roda, met als gevolg dat Roda verdient heeft gewonnen. Roda vestigt zich zo wat sterker in de middenmoot, terwijl RKC toch langzaam wat in de probleempjes geraakt.

Huh, RKC had toch pas nog 3-0 van Roda gewonnen? Of ben ik het spoor helemaal bijster? Kan hoor....
 
Ha,ha ik zie net dat jong ajax met 6-0 van Sparta heft verloren.
Oppassen hoor, al die talenten komen eraan!!!!!
 
En Roda verliest thuis van Fortuna. :shifty:

Met een hattrick van Roel Janssen waaronder 2 Penalty's. :clap:
Roda knikkert PSV uit de beker, maar verklooit binnen 8 dagen de competitie met nederlagen tegen RKC en Fortuna. :puh:

:unsure: Toch ook heel pijnlijk voor PSV... Slechter dan Roda, RKC en Fortuna. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Met een hattrick van Roel Janssen waaronder 2 Penalty's. :clap:
Roda knikkert PSV uit de beker, maar verklooit binnen 8 dagen de competitie met nederlagen tegen RKC en Fortuna. :puh:

:unsure: Toch ook heel pijnlijk voor PSV... Slechter dan Roda, RKC en Fortuna. :rolleyes:
Bekervoetbal blijft iets aparts, uitschakingen door lagere klassen is zo vreemd nog niet kijk maar naar bv engeland en Duitsland.
 
Gezien de gehele wedstrijd toch wel een verdiende overwinning van Roda. Qua kansen waren beide partijen even gevaarlijk, qua spel was Roda de gehele wedstrijd de betere ploeg. Alleen ná de 1-2 kwam RKC pas echt een beetje los.
Beide ploegen speelden vandaag niet fantastisch, mede door het weer, echter speelde en verdedigde RKC nog matiger dan Roda, met als gevolg dat Roda verdient heeft gewonnen. Roda vestigt zich zo wat sterker in de middenmoot, terwijl RKC toch langzaam wat in de probleempjes geraakt.

Oké, wat? Dit is gewoon een wedstrijd uit de Eredivisie van tig jaar geleden of wat? :unsure:
 
Ik vind het ook krom.

Aan de andere kant is het net zo krom dat Hendrix niet het gehele seizoen speelgerechtigd is voor JPSV, want hij is nog onder 21 jaar.
 
Vind ik ook. Hij mag dan wel meer dan 15 wedstrijden hebben gespeeld, maar hij blijft onder de 21. Betekent dus gewoon dat het een groot talent is.
 
Dispensatie voor PSV en Ajax wekt woede in Jupiler League: "Volledige willekeur"

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...e-in-jupiler-league-volledige-willekeur-.html

:unsure: Competitievervalsing :rolleyes:

NEC dekt zich gewoon een beetje in.. en geef ze eens ongelijk :p
Eerder dit seizoen verloor NEC van Jong PSV en kortgeleden verloor men ook uit bij FC Eindhoven..
( Dit zijn ook de enige verloren wedstrijden tot dusver in hun seizoen :unsure: )

Mochten ze er vanavond niet in slagen 3 punten te behalen hoeven ze niet te roepen
' Er zal in Eindhoven wel iets in de lucht hangen'
( Dat hangt er wel maar dat is van andere orde :) )
maar kunnen dan gewoon Hendrix de schuld geven.
Daarbij leuk extraatje om Hendrix te zien spelen vanavond en waarschijnlijk een hoop geneuzel om niks..
En anders denk ik dat het verstandig is om te gaan wennen..
Het lijkt er namelijk nogal op dat NEC het volgend seizoen tegen 11 eerste elftal spelers van PSV op zal moeten gaan nemen :)
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk competitievervalsing. Snap NEC volledig. Ik zal ook saggo worden als Messi ineens meedoet bij AZ vrijdag

Sarcastisch hoop ik? Messi bij AZ is wat anders dan Hendrix bij Jong PSV.
NEC moet niet zo zeiken. Ze willen toch zo weer zo graag op Eredivisie niveau spelen, dan moet je ook niet gaan janken dat er een paar Eredivisie spelers meedoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan