Duits voetbal

Dortmund staat met hun oefenduel 2-0 achter tegen AZ. En daarbij moet vermeld worden dat Dortmund speelt met hun vaste 11.

Niet te vroeg juichen, maar absoluut een team dat we kunnen hebben.
 
Weer een icoon die er niet meer is. In mijn jeugd was hij de aartsrivaal van Nederland in 88 en 90 en zijn spelers(Matthäus,Völler, Brehme, Augenthaler, Ilgner enz enz)het resultaat van zijn kwaadaardig voetbal. Absolute kul natuurlijk maar zo voelde ik dat als 10 jarige echt.
Nou, zij hadden de schwalbe wel uitgevonden.
 
Sancho dus naar Dortmund.
En volgens mij inzetbaar in CL, omdat hij daarin geen minuut heeft gespeeld voor United.

Tot aan wedstrijden tegen ons om wedstrijdfit te worden.

Scheelt een paar procentjes in onze kansen denk ik toch.
 
Sancho dus naar Dortmund.
En volgens mij inzetbaar in CL, omdat hij daarin geen minuut heeft gespeeld voor United.

Tot aan wedstrijden tegen ons om wedstrijdfit te worden.

Scheelt een paar procentjes in onze kansen denk ik toch.
Welnee. Die jongen heeft geen minuut gespeeld dit seizoen.
 
Sancho dus naar Dortmund.
En volgens mij inzetbaar in CL, omdat hij daarin geen minuut heeft gespeeld voor United.

Tot aan wedstrijden tegen ons om wedstrijdfit te worden.

Scheelt een paar procentjes in onze kansen denk ik toch.

Welnee. Die jongen heeft geen minuut gespeeld dit seizoen.
In totaal 76 minuten in 3 wedstrijden en dat was in augustus. Daarna disciplinair geschorst en geen minuut meer gespeeld.

 
Wat een geweldige Nederlandse goal van Dortmund (Maatsen -> Malen). Die Maatsen ontpopt zich ook tot een goede speler. Kreeg in het uitpuilende team van Chelsea weinig kans, maar laat bij Dortmund eigenlijk gelijk zien heel veel talent te hebben. Jammer dat wij hem destijds kwijt zijn geraakt aan Chelsea.

Malen met twee goals voor Dortmund vandaag.

 
Laatst bewerkt:
Wat een geweldige Nederlandse goal van Dortmund (Maatsen -> Malen). Die Maatsen ontpopt zich ook tot een goede speler. Kreeg in het uitpuilende team van Chelsea weinig kans, maar laat bij Dortmund eigenlijk gelijk zien heel veel talent te hebben. Jammer dat wij hem destijds kwijt zijn geraakt aan Chelsea.

Malen met twee goals voor Dortmund vandaag.

Ook jammer als hij tegen ons in vorm zou zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan