Duits voetbal

Die Duitsers slaan helemaal door. Enkele decennia geleden waren volgens hun de Joden het uitschot der aarde. En nu kunnen ze ineens niks fout meer doen. Rare lui die Duitsers.
 
Wist iemand hier trouwens dat Mainz is opgericht door Eugen Salomon, een jood. Het stadion is ook naar hem vernoemd. Hij is vermoord tijdens de Holocaust.

Misschien verklaart dat waarom het vorige bericht van El Ghazi daar een beetje gevoelig ligt. Ik praat niks goeds, maar die info heb ik tot op heden nog nergens voorbij zien komen.
 
Wist iemand hier trouwens dat Mainz is opgericht door Eugen Salomon, een jood. Het stadion is ook naar hem vernoemd. Hij is vermoord tijdens de Holocaust.

Misschien verklaart dat waarom het vorige bericht van El Ghazi daar een beetje gevoelig ligt. Ik praat niks goeds, maar die info heb ik tot op heden nog nergens voorbij zien komen.
Ik had het al gelezen.
 

Het wordt nóg gekker.. het Duitse OM stelt een onderzoek in naar El Ghazi.

Compleet koekwous :rolleyes:
 

Het wordt nóg gekker.. het Duitse OM stelt een onderzoek in naar El Ghazi.

Compleet koekwous :rolleyes:
Knettergek
 

Het wordt nóg gekker.. het Duitse OM stelt een onderzoek in naar El Ghazi.

Compleet koekwous :rolleyes:
Belachelijk!
 
El Ghazi kan dit seizoen niet meer naar een andere club. Hij heeft dit seizoen al bij 2 clubs gespeeld. 7 minuten bij PSV en 51 minuten bij Mainz.
De FIFA-reglementen schrijven voor dat een speler slechts voor twee verschillende clubs in een seizoen mag uitkomen. Dat betekent dat El Ghazi dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie mag komen. Een terugkeer bij PSV zou wel toegestaan zijn, maar lijkt erg onwaarschijnlijk.
 
El Ghazi kan dit seizoen niet meer naar een andere club. Hij heeft dit seizoen al bij 2 clubs gespeeld. 7 minuten bij PSV en 51 minuten bij Mainz.
De FIFA-reglementen schrijven voor dat een speler slechts voor twee verschillende clubs in een seizoen mag uitkomen. Dat betekent dat El Ghazi dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie mag komen. Een terugkeer bij PSV zou wel toegestaan zijn, maar lijkt erg onwaarschijnlijk.
Waarom zou hij terugkeren bij ons nadat hij net vertrokken is? Hij is niet nodig en zou niet spelen, dus voor de speeltijd hoeft hij het ook niet te doen.
 
El Ghazi kan dit seizoen niet meer naar een andere club. Hij heeft dit seizoen al bij 2 clubs gespeeld. 7 minuten bij PSV en 51 minuten bij Mainz.
De FIFA-reglementen schrijven voor dat een speler slechts voor twee verschillende clubs in een seizoen mag uitkomen. Dat betekent dat El Ghazi dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie mag komen. Een terugkeer bij PSV zou wel toegestaan zijn, maar lijkt erg onwaarschijnlijk.
Voor de menselijkheid zou het wel mooi zijn. Dat Mainz is natuurlijk een smerige club. Ik hoop dat ze degraderen!
 
Toevallig ben je net op tijd pro cancelculture.
"Ik ben tegen oorlog en geweld. Ik ben tegen het doden van alle onschuldige burgers. Ik ben tegen alle vormen van discriminatie. Ik ben tegen islamofobie. Ik ben tegen antisemitisme. Ik ben tegen genocide. Ik ben tegen apartheid. Ik ben tegen bezetting. Ik ben tegen onderdrukking".

Meer zei El Ghazi niet, behalve dat daarom (ook) het doden van onschuldige burgers in Gaza moet stoppen. Lijkt me een keurig statement, maar inderdaad: de zelfverklaarde voorvechters van het vrije woord zijn vaak de eersten die dit willen beknotten als een mening niet overeenkomt met die van hen.

 
Borussia Dortmund - Bayern München 0-4
Pijnlijke nederlaag voor Dortmund.

RB Leipzig verliest met 2-0 van Mainz.
:unsure: Het El Ghazi effect? :maniac: ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan