Dries Mertens

Niet meer aan beginnen. Ervaring is goed, maar Mertens begint met zijn leeftijd op retour te raken. Dan liever investeren in een andere topper.
 
Je zult toch echt ervaring nodig hebben, niet alles draait om restwaarde. Denk dat goed voetbal ook belangrijk is, denk je niet?
Ervaring is leuk, maar dan liever iemand van 27-28 jaar die nog wel ff mee kan. Dries moet op zoek naar een club waar hij naar zijn pensioen toe kan werken en ik hoop niet dat dat PSV gaat zijn
 
Behalve als je de CL haalt, toch? ;)
Dan verdien je in ieder geval wat geld. Het risico is te groot dat je het niet redt en dan zit je met een selectie zonder restwaarde. Feyenoord kwam in dezelfde situatie en had achteraf geluk dat er een hele goede lichting jeugdspelers aankwamen.
 
Dan verdien je in ieder geval wat geld. Het risico is te groot dat je het niet redt en dan zit je met een selectie zonder restwaarde. Feyenoord kwam in dezelfde situatie en had achteraf geluk dat er een hele goede lichting jeugdspelers aankwamen.
Ik ben het met je eens dat we Feyenoord achteraan gaan als we te veel oudjes halen. Jongens met de leeftijd van Gotze, Tadic of Blind zie ik graag. Maar dan het liefst iemand die ook aanvoerderskwaliteiten heeft zoals Luuk. Dat mistte ik wel bij Gotze. We zien hoe goed het heeft uitgepakt bij onze grote vrienden uit Amsterdam
 
Ik ben het met je eens dat we Feyenoord achteraan gaan als we te veel oudjes halen. Jongens met de leeftijd van Gotze, Tadic of Blind zie ik graag. Maar dan het liefst iemand die ook aanvoerderskwaliteiten heeft zoals Luuk. Dat mistte ik wel bij Gotze. We zien hoe goed het heeft uitgepakt bij onze grote vrienden uit Amsterdam
Een paar is uiteraard prima maar dan ook echt topkwaliteit en geen bagger als een Willems of een geldwolf als Mertens.
 
Dries Mertens is transfervrij

link

FYa6tz3X0AIMM1m.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan