Donyell Malen (A)

Emoticon was voor het nog steeds niet verlengd hebben van het contract van Malen....erg slordig van JDJ...!

Heel slordig ja van John de Jong, wat wil je wat hij doet Malen onder bedreiging van een vuurwapen een verlenging laten ondertekenen?
Ze zijn al lang in gesprek en volgens mij heeft Malen heeft al een aanbieding gehad, is ook al in het nieuws geweest.
Dat de beste jongen zijn handtekening nog niet gezegd heeft daar kan JdJ toch niet verantwoordelijk voor gehouden worden.

Ik zie Malen niet heel snel naar Ajax gaan, die hebben net Promes gehaald terwijl Neres er ook nog rondloopt en hebben voor de spits Tadic, Huntelaar en Dolberg rond lopen.
Dan heeft hij bij P.S.V. op dit moment veel meer uitzicht op een basisplaats.
 
Heel slordig ja van John de Jong, wat wil je wat hij doet Malen onder bedreiging van een vuurwapen een verlenging laten ondertekenen?
Ze zijn al lang in gesprek en volgens mij heeft Malen heeft al een aanbieding gehad, is ook al in het nieuws geweest.
Dat de beste jongen zijn handtekening nog niet gezegd heeft daar kan JdJ toch niet verantwoordelijk voor gehouden worden.

Ik zie Malen niet heel snel naar Ajax gaan, die hebben net Promes gehaald terwijl Neres er ook nog rondloopt en hebben voor de spits Tadic, Huntelaar en Dolberg rond lopen.
Dan heeft hij bij P.S.V. op dit moment veel meer uitzicht op een basisplaats.
Volgens mij heeft Malen zelf aangegeven dat het goed komt. Dus daar ga ik dan ook maar vanuit.
 
Heel slordig ja van John de Jong, wat wil je wat hij doet Malen onder bedreiging van een vuurwapen een verlenging laten ondertekenen?
Ze zijn al lang in gesprek en volgens mij heeft Malen heeft al een aanbieding gehad, is ook al in het nieuws geweest.
Dat de beste jongen zijn handtekening nog niet gezegd heeft daar kan JdJ toch niet verantwoordelijk voor gehouden worden.

Ik zie Malen niet heel snel naar Ajax gaan, die hebben net Promes gehaald terwijl Neres er ook nog rondloopt en hebben voor de spits Tadic, Huntelaar en Dolberg rond lopen.
Dan heeft hij bij P.S.V. op dit moment veel meer uitzicht op een basisplaats.

Ken de ins en outs van de gesprekken niet, maar er zal vast wel een reden zijn dat 'ie nog niet heeft getekend. Als dat geld is, wellicht dat de aanbieding dan wat verhoogd kan worden.

Behouden van Malen lijkt me een absolute top prioriteit.
 
Het lijkt wel of ze het vergeten zijn. Eerste prioriteit is blijkbaar bij hen, massaal jeugdspelers vastleggen...:eek:
Ik vermoed dat Malen het heeft vertraagd om te zien omdat er nog andere aanbiedingen komen. Ik zou mij kunnen voorstellen dat hij heeft gezegd dat hij pas met het ingaan van het nieuwe seizoen tekent. Ik vind dat prima, aangezien PSV zelf vrij laks is geweest met het al eerder verlengen van het contract.
 
Ik vermoed dat Malen het heeft vertraagd om te zien omdat er nog andere aanbiedingen komen. Ik zou mij kunnen voorstellen dat hij heeft gezegd dat hij pas met het ingaan van het nieuwe seizoen tekent. Ik vind dat prima, aangezien PSV zelf vrij laks is geweest met het al eerder verlengen van het contract.
Misschien vertraagd om eerst te kijken wat psv gaat doen voorin. Maar hij heeft gezegd dat zijn verlenging wel goed zou komen, dus daar hou ik mij dan maar aan vast.
 
Als ik er eventjes over nadenk, zie ik eigenlijk geen reden voor Malen om weg te gaan. Topclubs willen hem niet. Europese subtopclubs zouden hem misschien wel willen, maar daar zal hij waarschijnlijk een van de meerdere talenten zijn. Wat was dan het nut voor Malen om Arsenal te verlaten voor PSV? Arsenal wilde hem namelijk nog behouden, maar, tenminste zo lijkt het voor mij, wilde hij naar PSV omdat hij wedstrijden wilde spelen. Zijn eersten seizoen, heeft hij heel veel indruk gemaakt met zijn vele wisselbeurten, dus hij is ontzettend dichtbij een basisplaats lijkt mij. Met Luuk die naar de uitgang lijkt te gaan, en Lozano/Bergwijn die lijken weg te gaan, en een nu voor hem vertrouwde geworden omgeving, is blijven voor hem het aantrekkelijkst denk ik.

Waarom het zo lang duurt, weet ik niet. Het kan best zijn dat hij toch nog wacht op de exit van Lozano/Bergwijn, maar ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Hij gaat echt niet zomaar naar het buitenland, hij weet immers al een beetje hoe het daar is, met zijn ervaringen in London. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Labyad, waarvan ik zag dat zijn situatie een beetje vergeleken werd met de huidige situatie. Uiteindelijk heeft Labyad het ook ingezien, maar Malen dus eerder.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vermoeden is dat PSV Malen komend jaar in de spits wil gaan zetten. Dat Lammers dus de strijd verliest op die positie.
 
Luuk is zo goed als weg, de weg is vrij om nu Malen t vertrouwen te geven als eerste keuze en m daarmee die gewenste contractverlenging te geven. Geef m dat vertrouwen dat hij met n voldoende moyenne als basis kan starten en je hebt n spits die echt n grote kan worden. Eventueel met hangende wingers (Bruma en Lozano) kun je zelfs ook Lammers nu en dan zijn kansen geven (4-2-2-2). Vindt het binnenhouden op dit moment prioriteit 1 (kort gevolgt door n nieuwe CV).
 
Wanneer komt het nieuws dat ie verlengd heeft??
 
Terug
Bovenaan Onderaan