Derrick Luckassen (V)

Daarentegen kwam Sainsbury wel meer mee naar voren, op de corners na dan.
Daar heb je alleen wel enorm weinig aan indien hij de bal niet naar de juiste kleur weet te spelen. Sainsbury zakte tegen FC Twente volledig door het ijs.

Indien Baumgartl niet fit genoeg blijkt te zijn, tegen die Noren lekker met Rosario op die positie spelen en mogelijkerwijs Ramselaar op het middenveld. Zodat je daar ook meer een box-to-box type hebt staan (die nu gewoon ontbreekt daar, Guti is dit namelijk niet)
 
Daar heb je alleen wel enorm weinig aan indien hij de bal niet naar de juiste kleur weet te spelen. Sainsbury zakte tegen FC Twente volledig door het ijs.

Indien Baumgartl niet fit genoeg blijkt te zijn, tegen die Noren lekker met Rosario op die positie spelen en mogelijkerwijs Ramselaar op het middenveld. Zodat je daar ook meer een box-to-box type hebt staan (die nu gewoon ontbreekt daar, Guti is dit namelijk niet)
Waarom niet de voor de hand liggende optie: Teze RCV zetten?! Hij is misschien niet beter, maar bij gelijke geschiktheid is leeftijd en het feit dat hij eigen jeugd is van doorslaggevende betekenis wat mij betreft.
 
Daar heb je alleen wel enorm weinig aan indien hij de bal niet naar de juiste kleur weet te spelen. Sainsbury zakte tegen FC Twente volledig door het ijs.

Indien Baumgartl niet fit genoeg blijkt te zijn, tegen die Noren lekker met Rosario op die positie spelen en mogelijkerwijs Ramselaar op het middenveld. Zodat je daar ook meer een box-to-box type hebt staan (die nu gewoon ontbreekt daar, Guti is dit namelijk niet)
Mocht Baumgartl niet fit zijn morgen, Ja, Rosario één linie naar achteren lijkt me zo gek nog niet.
Dan heeft hij overzicht, en hoeft niet om te schakelen, waar die tot nu toe grote moeite mee heeft.
 
Hoppakee. En maakte hij zo goede indruk in de voorbereiding? Dramatische speler. 6 miljoen heb je dus hiervoor betaald. Jammer dat die niet destijds voor Feyenooit koos. Zal het hem nu wel een ruk schelen, nu die van eerste keus naar vierde keus is gedegradeerd?
 
Mocht Baumgartl niet fit zijn morgen, Ja, Rosario één linie naar achteren lijkt me zo gek nog niet.
Dan heeft hij overzicht, en hoeft niet om te schakelen, waar die tot nu toe grote moeite mee heeft.
Ja, maar hij is op het moment ook een trut in het veld, niet echt een eigenschap die handig is voor een verdediger.
 
Nogmaals, het team moet wat mij betreft snel omgebouwd worden naar:

Unnerstall
Dumfries (Teze) - Baumgartl - Boscagli - Viergever/Lato/Gloster
Sadilek-Ihattaren-Guti
Berwijn-Malen-Bruma (Gakpo)

En als er nog mensen goed verkocht worden, dan vooral nog even een goede spelverdeler/box-to-box speler.
 
Hoppakee. En maakte hij zo goede indruk in de voorbereiding? Dramatische speler. 6 miljoen heb je dus hiervoor betaald. Jammer dat die niet destijds voor Feyenooit koos. Zal het hem nu wel een ruk schelen, nu die van eerste keus naar vierde keus is gedegradeerd?

Ja daar kan je serieuze vraagtekens bij plaatsen! V Bommel en zijn voorbereiding daar krijgt hij een vaste plek in een cruciale positie en nu niet goed genoeg voor de selectie?
Had hem in de J.C. schaal dan de belangrijkste spelers van onze concurrent laten uitschakelen met een blessure van enkele weken, Tadic,v Beek en Blind denk ik dan aan of is dat onsportief? 1 van de drie had toch gemoeten! wat mis ik de over mijn lijk mentaliteit ala Gerets. Vervlogen tijden wat het voetbal zo mooi maakt.
 
Van Bommel De Jong, iedereen is nog bezig met de voorbereiding terwijl we de Cl al uitgeknikkerd zijn en de Eredivisie al van start is
 
Nogmaals, het team moet wat mij betreft snel omgebouwd worden naar:

Unnerstall
Dumfries (Teze) - Baumgartl - Boscagli - Viergever/Lato/Gloster
Sadilek-Ihattaren-Guti
Berwijn-Malen-Bruma (Gakpo)

En als er nog mensen goed verkocht worden, dan vooral nog even een goede spelverdeler/box-to-box speler.

Graag zo

Unnerstall
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
Lozano-Rosario-Guti-Sadilek-Bergwijn
Malen

Evt Gakpo LB Ihattaren ipv Guti en Piroe als spits
 
Nogmaals, het team moet wat mij betreft snel omgebouwd worden naar:

Unnerstall
Dumfries (Teze) - Baumgartl - Boscagli - Viergever/Lato/Gloster
Sadilek-Ihattaren-Guti
Berwijn-Malen-Bruma (Gakpo)

En als er nog mensen goed verkocht worden, dan vooral nog even een goede spelverdeler/box-to-box speler.
Prima elftal Malle!
Eindelijk die trut van jou eruit...(Y)
Toch een vraagje:
Schat jij op 10 Ihattaren hoger in dan Pereiro?
 
Vandaag, 11:50 uur:
Hoppakee. En maakte hij zo goede indruk in de voorbereiding? Dramatische speler. 6 miljoen heb je dus hiervoor betaald. Jammer dat die niet destijds voor Feyenooit koos. Zal het hem nu wel een ruk schelen, nu die van eerste keus naar vierde keus is gedegradeerd?

Vandaag, 13:09 uur:
Hoppakee. En maakte hij zo goede indruk in de voorbereiding? Dramatische speler. 6 miljoen heb je dus hiervoor betaald. Jammer dat die niet destijds voor Feyenooit koos. Riep nog lang niet geleden dat hem geen bal uitmaakt.

:unsure::unsure:
Ben jij een bot?
 
Wie o wie koopt Luckassen voor 5-7 miljoen euro voor 1 september...??? Of gaan we hem weer verhuren...?? In dat laatste geval wel verhuren aan het buitenland. Misschien dat Brands bij Everton nog een huurling kan gebruiken in de achterhoede....
 
Terug
Bovenaan Onderaan