Denzel Dumfries (V)

Inmiddels lijkt wel duidelijk dat Brands gelogen heeft over de echte linksback waarvan hij zeker was dat die ging komen. Dat kan niet Viergever zijn, want dat is geen echte linksback, en verder is er nog niemand. Brands is een politicus, dus het viel altijd wel uit te leggen, maar in dit geval is het een regelrechte leugen en daar heb ik behoorlijk de pest over in. Ik had me echt verheugd op een echte goede linksback (en hoop daar nog altijd op).

Het lijjkt me wel duidelijk dat Brands gewoon woord gaat houden met de komst van Angelino
 
Het lijjkt me wel duidelijk dat Brands gewoon woord gaat houden met de komst van Angelino
Nou nee, want de linksback was een done deal, en over Angelino wordt gewoon nog onderhandeld.
Of het is de reinste bluf: dat Brands' verwachting en vertrouwen zo sterk was, dat hij het als zekerheid beschouwde. Maar dat lijkt me na de ervaring met Lemur een gevaarlijk pad om te bewandelen.
 
Nou nee, want de linksback was een done deal, en over Angelino wordt gewoon nog onderhandeld.
Of het is de reinste bluf: dat Brands' verwachting en vertrouwen zo sterk was, dat hij het als zekerheid beschouwde. Maar dat lijkt me na de ervaring met Lemur een gevaarlijk pad om te bewandelen.

Inderdaad. Niet te vertrouwen, die lemurs...
maxresdefault.jpg
 
Dumfries heeft een aardig seizoen gedraaid bij Heerenveen.
Maar over het beleid van PSV ben ik wederom niet te praten.
Dumfries kon PSV vorig jaar voor 800.000 d ophalen nu betaal je zo meteen 6 milj of meer aan Heerenveen wat is dat voor een beleid.
ik noem dat een inschattingsfout wederom geld verspilling.
Had hem gekocht van Sparta en hem verhuurd voor 1 jaar aan een Heerenveen dan had je het aankoopbedrag terug verdiend dat noem ik pas nadenken en slim zaken doen.
Ik zou een Lukcassen in de deal betrekken voegt niks toe aan een PSV.
Zodat een Obispo ook meer een kans kan krijgen op speeltijd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tuurlijk kan Dumfries net zo goed of beter zijn dan Brenet. Ik vind alleen de verhoudingen wel een beetje zoek als Dumfries evenveel moet kosten als wat Brenet opbrengt. Het is een aardig risico. Misschien lost Dumfries zijn belofte wel helemaal in, en verkoopt PSV 'm over twee jaar voor 15. Maar ik zou 5 miljoen veel geld vinden voor een speler die, zoals eerder gezegd, het een jaar leuk gedaan heeft bij een subtopper in de Eredivisie. Zeker als je dat zet naast de opbrengsten voor Brenet.

Sterker nog, ik las ergens dat ze 7 a 8 miljoen voor hem willen vangen. Compleet van de pot gerukt voor zo'n dommekracht natuurlijk, maar zo gaat dat tegenwoordig. Alleen PSV lijkt niet aan absurde vraagprijzen mee te doen en geeft hun spelers voor een habbekrats weg via en dankzij allerlei constructies, aflopende contracten, gentlemen's agreement's etc.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dumfries heeft een aardig seizoen gedraaid bij Heerenveen.
Maar over het beleid van PSV ben ik wederom niet te praten.
Dumfries kon PSV vorig jaar voor 800.000 d ophalen nu betaal je zo meteen 6 milj of meer aan Heerenveen wat is dat voor een beleid.
ik noem dat een inschattingsfout wederom geld verspilling.
Had hem gekocht van Sparta en hem verhuurd voor 1 jaar aan een Heerenveen dan had je het aankoopbedrag terug verdiend dat noem ik pas nadenken en slim zaken doen.

Dit vind ik altijd een gevalletje "achteraf is het altijd makkelijk praten". Je kunt af en toe zo'n gokje nemen, maar in de praktijk eindig je al snel met een eindeloze lijst aan contractspelers zoals het geval is bij Ajax.
 
Dit vind ik altijd een gevalletje "achteraf is het altijd makkelijk praten". Je kunt af en toe zo'n gokje nemen, maar in de praktijk eindig je al snel met een eindeloze lijst aan contractspelers zoals het geval is bij Ajax.

Inderdaad, de lijst van toptalenten die het zeker zouden gaan maken is langer en makkelijker te maken dan topspelers die niemand in de gaten had en die gratis gehaald konden worden.
 
Sterker nog, ik las ergens dat ze 7 a 8 miljoen voor hem willen vangen. Compleet van de pot gerukt voor zo'n dommekracht natuurlijk, maar zo gaat dat tegenwoordig. Alleen PSV lijkt niet aan absurde vraagprijzen mee te doen en geeft hun spelers voor een habbekrats weg via en dankzij allerlei constructies, aflopende contracten, gentlemen's agreement's etc.
Nee hoor het schijnt dat ze bij Ajax allemaal 2 miljoen per jaar verdienen, of het zijn de internationale toptalenten enz. Wie weet betaalt Heerenveen ook veel aan salarissen of hebben ze ook internationale toptalenten in huis zo ook Utrecht en AZ. Allemaal clubs die hun spelers voor te hoge bedragen aan ons hebben weten te slijten terwijl wij heel snel argumenten verzinnen waarom onze spelers niet een keer boven hun waarde verkocht kunnen worden....
 
Dit vind ik altijd een gevalletje "achteraf is het altijd makkelijk praten". Je kunt af en toe zo'n gokje nemen, maar in de praktijk eindig je al snel met een eindeloze lijst aan contractspelers zoals het geval is bij Ajax.
In algemene zin heb je hier een punt, maar i.g.v. Dumfries niet. PSV wist dat Arias zou gaan vertrekken en had de vleugels, zowel links als rechts, enkel bezet. Dumfries halen was m.i. heel logisch. Eigenlijk zoals PSV wel met de keepers doet: Jurjus, Unnerstal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nee hoor het schijnt dat ze bij Ajax allemaal 2 miljoen per jaar verdienen, of het zijn de internationale toptalenten enz. Wie weet betaalt Heerenveen ook veel aan salarissen of hebben ze ook internationale toptalenten in huis zo ook Utrecht en AZ. Allemaal clubs die hun spelers voor te hoge bedragen aan ons hebben weten te slijten terwijl wij heel snel argumenten verzinnen waarom onze spelers niet een keer boven hun waarde verkocht kunnen worden....

Als we nou elke keer een euro krijgen als je deze tekst herhaalt, dan zouden wij ook nog een 2 miljoen per jaar kunnen verdienen :D
 
Als we nou elke keer een euro krijgen als je deze tekst herhaalt, dan zouden wij ook nog een 2 miljoen per jaar kunnen verdienen :D
En als anderen die dat beweren dat ook bij elke hoge transfersom van een Ajacied blijven herhalen, dan kunnen we misschien 4 miljoen per jaar verdienen :maniac:
 
En als anderen die dat beweren dat ook bij elke hoge transfersom van een Ajacied blijven herhalen, dan kunnen we misschien 4 miljoen per jaar verdienen :maniac:

Klinkt goed, kunnen we 4 nieuwe viergevers per jaar contracteren! (Of 2..? :sneaky:)
 

Inderdaad, maar voor veel minder dan Heerenveen ervoor vraagt. PSV betaalt terecht niet zoveel en Heerenveen loopt het risico dat ze met een ontevreden speler blijven zitten. Geen enkele club zal zoveel betalen voor Dumfries.
 
Terug
Bovenaan Onderaan