Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Typisch PSV. Leuk!Leuk stukkie over mevrouw v Kemenade
https://www.ed.nl/psv/liesbeth-van-..._medium=social&utm_campaign=socialsharing_web
Besloten training wat een aanfluiting alles wat PSV groot maakt wordt verkwanseld.
Ze trainen niet. Ze moeten uitrusten van de "inspannende" reis naar Noorwegen en dat mag niemand zien.
Bacchus en de rest van de forumleiding maken dat zo voor elkaar voor je.Beste allemaal,
Ik loop al een tijd met het volgende idee rond; Ik zou graag belangrijke / bijzondere uitwedstrijden met mede-fans willen bijwonen op de Herdgang.
Voor mij is het ondoenlijk om bv. naar uitwedstrijden in Europa te gaan (kosten en tijd). Het kan toch een fantastisch sfeertje geven om de uitwedstrijden tegen de top3 en de EU uitwedstrijden met elkaar te kunnen beleven op de Herdgang , zonder al het gedoe wat vaak bij uitwedstrijden te doen is.
Dit soort beelden bevordert ook de onderlinge beleving en sfeer. Moet je je eens voorstellen dat we de tribunes helemaal vol hebben op de Herdgang. Dat alleen al wordt een groot feestje.
Eendracht maakt macht!
Wat is de meerwaarde tov een kroeg aan t Stratumseind?Beste allemaal,
Ik loop al een tijd met het volgende idee rond; Ik zou graag belangrijke / bijzondere uitwedstrijden met mede-fans willen bijwonen op de Herdgang.
Voor mij is het ondoenlijk om bv. naar uitwedstrijden in Europa te gaan (kosten en tijd). Het kan toch een fantastisch sfeertje geven om de uitwedstrijden tegen de top3 en de EU uitwedstrijden met elkaar te kunnen beleven op de Herdgang , zonder al het gedoe wat vaak bij uitwedstrijden te doen is.
Dit soort beelden bevordert ook de onderlinge beleving en sfeer. Moet je je eens voorstellen dat we de tribunes helemaal vol hebben op de Herdgang. Dat alleen al wordt een groot feestje.
Eendracht maakt macht!
Wat is de meerwaarde tov een kroeg aan t Stratumseind?
Hmmm, meerdere wedstrijden op t Stratumseind gekeken, kan mij geen kinnebakslagen herinnerenDa ge niet op uw bakkus wordt geslagen.
Hmmm, meerdere wedstrijden op t Stratumseind gekeken, kan mij geen kinnebakslagen herinneren
Nee, ik ben Joop en je quote mij, lees je bericht er maar op naik quote Theo Maassen.
'k Ock nie!Hmmm, meerdere wedstrijden op t Stratumseind gekeken, kan mij geen kinnebakslagen herinneren