De Herdgang

Van Bommel wil kunstgras bij PSV weg hebben: 'Interlands en Europees speel je ook op echt gras'

link

Mark van Bommel wil op termijn af van het kunstgras op het jeugdcomplex bij PSV, waar bijvoorbeeld het beloftenteam van PSV nu duels in de eerste divisie op afwerkt. Wanneer een en ander gerealiseerd kan worden, is nog niet precies duidelijk.

Hoe eerder dat kunstgras weg is hoe beter het is.
 
Is het al bekend hoe de nieuwe tribune er uit gaat zien op de Herdgang?
Wat voor een capaciteit zou het krijgen?
 
:unsure: Ze trainen niet. Ze moeten uitrusten van de "inspannende" reis naar Noorwegen en dat mag niemand zien. :sleep::cautious:

Wilde vandaag gaan kijken met de kids echter trainen ze in het geheim tegenwoordig op de Herdgang. Vroeger Elke training was te bezoeken lekker informeel en in een ontspannen sfeer. Heb ik nog een goede herinnering aan toen ik met mijn dochter stond te kijken en Addo zag dat zij een shirt aanhad met zijn naam en ons meenam naar zijn auto en allerlei spullen meegaf uit zijn auto. Nee nu lekker zakelijk met belabberd spel in het stadion wat een vooruitgang:sad: alleen de naam al Campus:ROFL:
 

Onze club verwaarloost de sterke punten en glijd af. Tijd voor actie.
 
Beste allemaal,
Ik loop al een tijd met het volgende idee rond; Ik zou graag belangrijke / bijzondere uitwedstrijden met mede-fans willen bijwonen op de Herdgang.
Voor mij is het ondoenlijk om bv. naar uitwedstrijden in Europa te gaan (kosten en tijd). Het kan toch een fantastisch sfeertje geven om de uitwedstrijden tegen de top3 en de EU uitwedstrijden met elkaar te kunnen beleven op de Herdgang , zonder al het gedoe wat vaak bij uitwedstrijden te doen is.
Dit soort beelden bevordert ook de onderlinge beleving en sfeer. Moet je je eens voorstellen dat we de tribunes helemaal vol hebben op de Herdgang. Dat alleen al wordt een groot feestje.

Eendracht maakt macht!
 
Beste allemaal,
Ik loop al een tijd met het volgende idee rond; Ik zou graag belangrijke / bijzondere uitwedstrijden met mede-fans willen bijwonen op de Herdgang.
Voor mij is het ondoenlijk om bv. naar uitwedstrijden in Europa te gaan (kosten en tijd). Het kan toch een fantastisch sfeertje geven om de uitwedstrijden tegen de top3 en de EU uitwedstrijden met elkaar te kunnen beleven op de Herdgang , zonder al het gedoe wat vaak bij uitwedstrijden te doen is.
Dit soort beelden bevordert ook de onderlinge beleving en sfeer. Moet je je eens voorstellen dat we de tribunes helemaal vol hebben op de Herdgang. Dat alleen al wordt een groot feestje.

Eendracht maakt macht!
Bacchus en de rest van de forumleiding maken dat zo voor elkaar voor je.
 
Beste allemaal,
Ik loop al een tijd met het volgende idee rond; Ik zou graag belangrijke / bijzondere uitwedstrijden met mede-fans willen bijwonen op de Herdgang.
Voor mij is het ondoenlijk om bv. naar uitwedstrijden in Europa te gaan (kosten en tijd). Het kan toch een fantastisch sfeertje geven om de uitwedstrijden tegen de top3 en de EU uitwedstrijden met elkaar te kunnen beleven op de Herdgang , zonder al het gedoe wat vaak bij uitwedstrijden te doen is.
Dit soort beelden bevordert ook de onderlinge beleving en sfeer. Moet je je eens voorstellen dat we de tribunes helemaal vol hebben op de Herdgang. Dat alleen al wordt een groot feestje.

Eendracht maakt macht!
Wat is de meerwaarde tov een kroeg aan t Stratumseind?
 
Terug
Bovenaan Onderaan