De Graafschap - PSV | Woensdag 16 december | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Unnerstall, Baumgartl en Viergever in de basis. Andere 8 blijven staan. Fout, 7.

Sterke opstelling dus van Schmidt, niks mis mee. Beker gewoon serieus nemen. Ik zie trouwens dat Hendrix ook in de basis staat. Sjezus op basis waarvan mag zo beperkte voetballer toch iedere keer spelen? Wat is er mis met die Fein dan? Is er echt zo weinig vertrouwen in die jongen?
 
Laatst bewerkt:
0-6. Schmidt vind de Beker het mooiste toernooi en tis de kortste weg naar een prijs. Dus wil Schmidt em winnen.
Daarbij is De Graafschap twee klasses minder dan Sparta en daar wonnen we ook met 8 wisselspelers.
 
Waar wordt de wedstrijd uitgezonden? Alleen op Fox Sports 2? Ik dacht de KNVB beker altijd ook op een openbaar net uitgezonden moest worden.
 
Ah mooi, iemand die de beker wel eens serieus neemt. 0-3. Kan die Ajacied Seuntjens weer met een zuur bakkes van dat veld lopen.
 
Zie toch liever Fein bij dit soort wedstrijden, heeft met vlagen wel is laten zien dat er voetbal in zit en juist dit soort wedstrijden zijn ideaal voor zo’n jongen om 90 min te spelen, krijgen wij maar ook JDJ en zelfs onze Roger een idee van wat die jongen kan en of die koopoptie eind van het seizoen nog van waarde is, zonde zo
 
Zie toch liever Fein bij dit soort wedstrijden, heeft met vlagen wel is laten zien dat er voetbal in zit en juist dit soort wedstrijden zijn ideaal voor zo’n jongen om 90 min te spelen, krijgen wij maar ook JDJ en zelfs onze Roger een idee van wat die jongen kan en of die koopoptie eind van het seizoen nog van waarde is, zonde zo
Aan de andere kant, als Hendrix harder heeft gewerkt of betere dingen heeft laten zien op de training begrijp ik wel dat Hendrix start ipv Fein. Natuurlijk weten we niet of dat zo is, maar dit zou het ook kunnen zijn
 
Aan de andere kant, als Hendrix harder heeft gewerkt of betere dingen heeft laten zien op de training begrijp ik wel dat Hendrix start ipv Fein. Natuurlijk weten we niet of dat zo is, maar dit zou het ook kunnen zijn
Normaliter zou ik dat ook begrijpen, echter was ik altijd positief over Hendrix, maar afgelopen wedstrijden heeft die laten zien dat die het niveau op dit moment niet aan kan dus dan zou ik Fein eerder een kans gunnen.
 
Aan de andere kant, als Hendrix harder heeft gewerkt of betere dingen heeft laten zien op de training begrijp ik wel dat Hendrix start ipv Fein. Natuurlijk weten we niet of dat zo is, maar dit zou het ook kunnen zijn
Plus wat wij aan leken gezien hebben van Fein, houdt het niet echt over. Hendrix heeft hele matige wedstrijden gespeeld, maar ook beresterke. Meestal voldoende als hij speelt, toegegeven vorige weeek niet echt sterk ingevallen op de back positie
 
Mooie wedstrijd om Oppegard en Sambo ook minuten te laten maken, mochten we na rust met een paar goals verschil voorstaan natuurlijk.. Maar wel goed teken dat Schmidt de jongens meeneemt
 
EpX672_XUAA0k5u
 
Toch jammer dat Fein niet speelt. Hendrix is sws aan het einde van dit seizoen weg, en Fein moet de mogelijkheid krijgen om te kijken of hij zijn optionele afkoopsom waard is.

Maar goed, ik heb natuurlijk een fractie van de informatie. Ik vertrouw daarom ook wel op onze technische staf. Genoeg moet het iig zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan