De Graafschap - PSV | Woensdag 16 december | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
WuYg0Jh.jpg
 
Is dat voor de beker? Laat maar lekker zitten.
 
Gewoon winnen. Als topclub moet je voor iedere prijs willen gaan, dus ook deze beker. Het is dat we dit jaar waarschijnlijk toch niet kunnen, maar ik zou zo'n dagje Kuip in mei wel weer eens willen doen hoor. Iedere prijs is er een.
 
Zo te zien tegen de nummer drie van de KKD. Zou er niets op tegen hebben als er weer een stuk of 4 a 5 wissels starten net als in dat Europese duel, als je maar niet je hele basis om gooit.
 
De Graafschap heeft het best lastig de laatste tijd in de KKD. Veel punten laten liggen en de laatste keer dat ze wonnen was tegen MVV( 12 dagen geleden). Kortom ze zijn niet in goede doen, het is jammer dat NEC ze nu niet tegen komt in de competitie.

Maar goed Graafschap heeft ook Twente eruit gegooid, dus PSV zal op moeten passen. Wat spelers rust geven, maar dit moet toch de volgende ronde opleveren
 
Inderdaad. Wat een frustratie k.ttournooi is dat toch altijd voor PSV. Zou je samen met ajaks regelmatig moeten winnen. Maar meestal eindigt het ergens met een beschamend verlies.

Precies. Roda JC, RKC, Utrecht thuis terwijl je in dat jaar echt een goede kans had om de beker te winnen.

Het is een absolute schande dat PSV nooit de beker serieus neemt. Het werd dan wel goed gemaakt met landstitels onder Cocu, maar de beker winnen is ook gewoon een mooie prijs, al kunnen vele het niets schelen als PSV eruit ligt.

Ik wil gewoon die 10e beker winst en daar wacht ik al 8 jaar op. Hopelijk neemt Schmidt het serieus dus. Dat die weer basisspelers rust gaat geven, zal me niks verbazen. Maar ik hoop wel dat die met een sterke opstelling voor de dag komt.
 
Als ik Schmidt was zou ik beginnen met de beste 11 met 2 misschien 3 wijzingen zodat het team toch draaiende blijft. Bijv Baumgartl ipv Teze of Fein ipv Rosario. zorgen dat je voor de rust 2-0/3-0 voor staat en daarna kan je ook jongens zoals Gakpo, Malen en Götze wisselen en rust geven.
 
Oja, de beker. Die is er ook nog.. Altijd zo`n moetje voor mijn gevoel..
 
De Graafschap heeft het best lastig de laatste tijd in de KKD. Veel punten laten liggen en de laatste keer dat ze wonnen was tegen MVV( 12 dagen geleden). Kortom ze zijn niet in goede doen, het is jammer dat NEC ze nu niet tegen komt in de competitie.

Maar goed Graafschap heeft ook Twente eruit gegooid, dus PSV zal op moeten passen. Wat spelers rust geven, maar dit moet toch de volgende ronde opleveren
Tsja. Anderzijds is spelen tegen PSV ook nog wel eens het medicijn tegen een tijdelijk slechte vorm...
 
Zijn we weer klaar voor het jaarlijkse bekerdrama? Benieuwd tegen wie we ons dit jaar gaan blameren. En anders loten we vast wel ergens Feyenoord uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan