De Graafschap - PSV | Woensdag 16 december | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gewoon de hele tweede helft gemist omdat er een opdrachtje tussendoor kwam.... :FP:

Maar, terecht gewonnen, lijkt me?
 
Ach, door naar de volgende ronde.

Hopen dat je thuis loot tegen Excelsior of Emmen ofzoiets en dat Feyenooit en Ajax ( als ze winnen van Utrecht ) tegenelkaar loten.
 
Dus omdat jij het niet als racistisch ziet snap ik de achtergrond van SK / ZP niet? Deze post triggered me echt enorm, omdat er allerlei insinuaties mijn kant op geslingerd worden over wat ik vind en (volgens jou) moet vinden. Maar daar hebben we een topic voor.

Los van dat sentiment is het een forum regel om spelers etc. niet te bagitaliseren door ze niet bij naam te noemen maar op 'n andere manier te omschrijven ( Vb: Bommeltje).
Waar slinger ik insinuaties jouw kant op van wat jij moet vinden? Nergens dus. Ik geef een algemeen beeld. JIJ ziet het als iets racistisch en dat is het niet. Dát was mijn point. Meer niet. Niet alles is racisme nogmaals. maar blijkbaar moet je alles tegenwoordig politiek correct verwoorden en moet alles onder een vergrootglas gelegd worden. Jammer.
verder even goede vrienden dus wind je niet op. Is niks persoonlijks tegen jou of Rosario of wie dan ook.
Laat gaan zou ik zeggen, doe ik ook. Fijne avond en geniet gewoon van de overwinning.
 
Het was geen beste wedstrijd van PSV, maar het zijn wel houthakkers die van de Graafschap. De scheids doet daar niets aan en dat betekent dat het maar door gaat met alle risico's op blessures. Verdiend gewonnen, maar we scoren te weinig en dat baart me wel zorgen. Aan de Hendrikx haters moet ik toch even kwijt, dat ie een goede wedstrijd speelde.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan