De Graafschap - PSV | Woensdag 16 december | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mag ik deze opmerking niet oké vinden? "voetbalpiet" vind ik .. op z'n minst onnodig.
Jij mag alles vinden. Iedereen heeft tegenwoordig zulke korte tenen. Alles wat je zegt is verkeerd. Daarentegen zie ik er de humor wel van in. Als Rosario vindt dat hij met een kapsel rond moet lopen dat door alle zwarte medemensen als stereotypering wordt gezien van de ‘slaaf’ Zwarte Piet dan kun je deze grappen wel verwachten af en toe. Of ben ik nu ook een enorme racist?
Niet te kleinzerig doen zou ik zeggen en niet alles zo serieus opvatten. Wordt het leven zo vervelend van.
 
Jij mag alles vinden. Iedereen heeft tegenwoordig zulke korte tenen. Alles wat je zegt is verkeerd. Daarentegen zie ik er de humor wel van in. Als Rosario vindt dat hij met een kapsel rond moet lopen dat door alle zwarte medemens als stereotypering worst gezien van de slaaf Zwarte Piet dan kun je deze grappen wel verwachten af en toe. Of ben ik nu ook een enorme racist?
niet te kleinzerig doen zou ik zeggen en niet alles zo serieus opvatten. Wordt het leven zo vervelend van.
Prima. Ik vind dit niet vallen onder de noemer 'humor' en wat mij betreft gezien de huidige tijd over het randje. Agree to disagree.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan