Darts

Van Gerwen ontsnapt en wint de 5e set.
Het is weer eens wie de minste fouten maakt op de beslissende momenten.
 
Overigens heb ik Aspinall iets zien doen wat ik niet eerder zag. Een pijl achterop zijn eigen pijl landen
 
Wright en Price worden nooit vrienden. Bizarre wedstrijd met een bizar verhaal(?). Kom ik later wel op terug.

Van Gerwen daarin tegen. Wat is het toch pijnlijk om hem zo te zien spelen. Ja, staat 3-2 voor maar hij heeft ook echt het geluk dat Aspinall niet echt komt opdagen. Sterker nog, Aspinall geeft veel te veel cadeautjes aan Van Gerwen. Pijnlijke halve finale is dit.
 
Peter Wright on beating Gerwyn Price: "He wanted to have a joke downstairs but not on stage"

 
In deze vorm zie ik het nog somber in tegen de super-boomer.
 
Aspinall wint de 7e set met 3-0. Het is 4-3 in sets. Na 7 sets hebben beide darters 15 legs gewonnen.
De volgende set is cruciaal. Wint Van Gerwen die dan moet het wel heel raar lopen wil Aspinall dan nog winnen.
 
Aspinall wint de 7e set met 3-0. Het is 4-3 in sets. Na 7 sets hebben beide darters 15 legs gewonnen.
De volgende set is cruciaal. Wint Van Gerwen die dan moet het wel heel raar lopen wil Aspinall dan nog winnen.
Heb wel vaker rare dingen gezien bij pijlen keilen. Iets met n dikke dame.
 
Als v Gerwen zo gooit in de finale zal dat ook gebeuren. Hoewel v Gerwen wel t voordeel heeft dat de vorige 11 finales door hem werden gewonnen.
Ik zie Wright er ook wel voor aan om een 6-0 voorsprong nog weg te geven tegen Van Gerwen. Die choket echt altijd als de knikkers verdeeld worden.
 
Deze pot kon niet sneller klaar zijn. Verschrikkelijk.

Serieus, als Van Gerwen ook zo gaat spelen in de finale, dan gaat die hem met 7-1 verliezen en dat meen ik echt diep uit me hart. Wie weet bewaart die wel zijn beste pot op het WK voor de finale, je weet het niet. Laten we het maar hopen.
 
Michael van Gerwen wint met 6-3 van Nathan Aspinall en gaat naar de finale.
'nough said.
En nou wil ik wel eens precies weten wat er in de vorige partij gebeurde. Ik geloof er niks van dat het "kwetsen" Price deed besluiten er met de pet naar te gooien om daarmee de partij weg te geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan