Darts

Set 1 fantastisch, set 2 zwakjes maar wint die wel, set 3 fantastisch met een mooie 170 finish, maar daarna geeft die weer zijn tegenstander het geloof om terug te komen, en moest zelfs knokken om niet Hopp terug te laten komen met 3-2 in sets.

Goed genoeg verder om van Hopp te winnen, maar op het eind liep die weer te klote op zijn dubbels. Ik ben benieuwd naar zijn volgende tegenstander Adrian Lewis, wat geen koekenbakker is en indruk maakte in zijn eerste partij. Moet nog wel zijn partij winnen, maar dat moet geen probleem zijn en dan wordt Adrian Lewis nu al de eerste test voor Van Gerwen in de 8ste finale. Ben benieuwd.
 
Dat mocht ik nooit kijken van m'n ouders. Tssss. Scheelde ze een hoop papieren zakdoekjes.

Hier moesten jongens al ik het mee doen in de de jaren 80.

Du0G-fZW0AAepPg.jpg:large

Dat en tmf/ MTV ... dan moest je goed timen anders kwam je weer wanneer er net een bon jovi video begon.

Hoe dan ook, on topic.
Kunnen we geen extra categorie voor “camping-activiteiten & kroegspelletjes”maken?
 
Brendan Dolan wint met 4-2 van Mervin King.
Gelukkig ligt de vervelende King eruit. :bye:
 
Adrian Lewis wint met 4-0 van Labanauskas en is in de volgende ronde de tegenstander van Michael van Gerwen.
 
Dan moet Van Gerwen een totale off-day hebben. Lewis heeft de laatste 7 wedstrijden verloren van Van Gerwen.
Van de laatste 20 onderlinge wedstrijden heeft Lewis er slechts 3 gewonnen en 1 x gelijk.

Ik volg het niet actief maar lees het wel in de media. Daaruit krijg ik de indruk dat MvG de laatste tijd redelijk vaak een totale off-day heeft. Erg wisselvallig allemaal, helaas. En die statistieken, had hij ook niet zulke positieve statistieken tegen die Cross vorige keer?
 
Ik volg het niet actief maar lees het wel in de media. Daaruit krijg ik de indruk dat MvG de laatste tijd redelijk vaak een totale off-day heeft. Erg wisselvallig allemaal, helaas. En die statistieken, had hij ook niet zulke positieve statistieken tegen die Cross vorige keer?

Adrian Lewis heeft een slecht jaar. Hij is niet voor niets afgezakt naar de 16e plaats. Die gaat echt niet van Van Gerwen winnen.
 
Ik volg het niet actief maar lees het wel in de media. Daaruit krijg ik de indruk dat MvG de laatste tijd redelijk vaak een totale off-day heeft. Erg wisselvallig allemaal, helaas. En die statistieken, had hij ook niet zulke positieve statistieken tegen die Cross vorige keer?

Van Gerwen is idd dit jaar wat wisselvalliger, maar hij gooit nog steeds gemiddeld rond de 100 punten per 3 darts, en er zijn niet veel die dat kunnen. We zijn gewoon ontzettend verwend de afgelopen jaren toen hij steeds 106 gemiddeld gooide. Daarnaast kun je altijd verliezen van iemand als Lewis, maar zijn tempo ligt v. Gerwen wel. Daarom denk ik ook dat v. Gerwen deze partij gaat winnen.
 
Ik zou Lewis niet onderschatten heren. Het blijft wel de tweevoudig back to back wereldkampioen. Hij maakt echt wel indruk op mij tot nu toe. Blijkbaar heeft een jaartje zonder Premier League, en geen World Series, hem goed gedaan. Liet de afgelopen tijd ook goede dingen zien op de vloertoernooien.

Nee, deze heeft Van Gerwen niet zomaar gewonnen. Van Gerwen blijft natuurlijk topfavoriet, maar ik verwacht dat het een moeilijke avondje gaat worden. Helemaal als Van Gerwen weer gaat prutsen als een gek op zijn dubbels.

Van de Pas kan trouwens gewoon stiekem de halve finale halen. Moet die eerst natuurlijk winnen van Alcinas, daarna wacht Dolan, en dan weer daarna Aspinall, Petersen of West.
 
Nou, van de Pas is door. Hij speelde niet al te best, maar die hoge finishes van hem waren wel knap. Ben benieuwd of van Gerwen de avond helemaal goed maakt voor de Nederlanders.
 
Nou, van de Pas is door. Hij speelde niet al te best, maar die hoge finishes van hem waren wel knap. Ben benieuwd of van Gerwen de avond helemaal goed maakt voor de Nederlanders.
Ja. Was erg matig. Wel leuk dat er een tweede (?) Nederlander door is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan