Darts

Jeej, wat een titanenduel nu weer tussen Lewis en Taylor. Wat is die Premier League toch geweldig, zeker met de 'nieuwe' opzet.
 
Man, wat een spannende pot van Van Barneveld. Een gestolen pot, hahaha. Altijd lekker.
 
Man, wat een spannende pot van Van Barneveld. Een gestolen pot, hahaha. Altijd lekker.

Gestolen, een beetje. Gewoon als een sniper gewacht op die ene kans. Meer heb je ook niet nodig, 1x breken is genoeg. Maar ik geef ook grif toe dat ik dit halverwege niet verwacht had.
 
Gestolen, een beetje. Gewoon als een sniper gewacht op die ene kans. Meer heb je ook niet nodig, 1x breken is genoeg. Maar ik geef ook grif toe dat ik dit halverwege niet verwacht had.

Nou, hij was eigenlijk kansloos is de sets van Lewis en haalde slechts met heel veel moeite zijn eigen sets binnen. Maar goed, uiteindelijk gaat het om de uitslag.

Pot Taylor - Huybrechts was ook spannend. Ik hoopte en dacht op een gegeven moment dat "The Power" wel ging verliezen, maar op het einde toonde hij toch zijn klasse.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=zif8iEy23ZU[/video]

Altijd leuk die opkomst. Wat vond ik die Huybrechts gister trouwens een ongelooflijk dom liedje hebben. En dat is dan de hurricane... Ok. MVG heeft een geweldige entrance song, echt goed gekozen. Zou me echt eens heel mooi lijken om in zo'n zaal te zitten. Prins Harry en O'Sullivan zaten er dit WK ook al weer. Wordt wachten op van Persie. Denk dat ie wel eens komt, zeker als van Gerwen in de finale komt.
 
Altijd leuk die opkomst. Wat vond ik die Huybrechts gister trouwens een ongelooflijk dom liedje hebben. En dat is dan de hurricane... Ok. MVG heeft een geweldige entrance song, echt goed gekozen.

De mooiste vind ik van Van der Voort, prachtig als dat publiek dat volle bak meezingt. Ook die van Wes Newton vind ik gaaf, crazy nights van Kiss.
 
Ik volg meestal alleen het wk. Van Gerwen staat bizar goed te gooien nu. Al verliest hij net de 4e set. Leuk voor Thornton. Die gooit namelijk ook behoorlijk goed.
 
Ik volg meestal alleen het wk. Van Gerwen staat bizar goed te gooien nu. Al verliest hij net de 4e set. Leuk voor Thornton. Die gooit namelijk ook behoorlijk goed.

'Behoorlijk goed' is dan nog een understatement. Man, wat een partij.
 
Ja, dat was wel topniveau. Als Van Gerwen die 170 niet uitgegooid had, had het misschien nog wel anders afgelopen.
Bizar trouwens dat hij een set gooide met een gemiddelde van 114, om deze te verliezen van een tegenstander die een 117.1 gemiddelde gooit. Wat een getallen....
 
Bizar trouwens dat hij een set gooide met een gemiddelde van 114, om deze te verliezen van een tegenstander die een 117.1 gemiddelde gooit. Wat een getallen....

Hahaha, inderdaad. Dat zag ik ook. Je ziet wel dat die gasten allemaal flink aan het trainen zijn. Als je nu naar het BDO kampioenschap gaat kijken, lijkt het of die gasten geen deuk in een pakje boter gooien. En da's best moeilijk met een dartpijl. ;)
 
Hahaha, inderdaad. Dat zag ik ook. Je ziet wel dat die gasten allemaal flink aan het trainen zijn. Als je nu naar het BDO kampioenschap gaat kijken, lijkt het of die gasten geen deuk in een pakje boter gooien. En da's best moeilijk met een dartpijl. ;)

ik kijk idd de bdo sinds 2 jaar niet meer. het ziet er eigenlijk niet uit als je het vergelijkt met pdc toernooien
 
Terug
Bovenaan Onderaan