Darts

Ik kijk het vooral nog omdat er enkele prachtmannen (Adams, O Shea, Fitton, Mitchell, Robson) spelen en de BBC het Colin Murray en Bobby George heel leuk presenteert. Het mooiste zou ik echter gewoon 1 WK vinden, gewoon 1 bond, geen gedoe.

Bunting stak er echt bovenuit daar. Gun hem de PDC finale wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk het vooral nog omdat er enkele prachtmannen (Adams, O Shea, Fitton, Mitchell, Robson) spelen en de BBC het Colin Murray en Bobby George heel leuk presenteert. Het mooiste zou ik echter gewoon 1 WK vinden, gewoon 1 bond, geen gedoe.

Bunting stak er echt bovenuit daar. Gun hem de PDC finale wel.

Ja dat gezicht ook als hij gooit... :) Maar ik kies toch liever voor Barney.
 
Nu staat die Van der Voort weer fantastisch te gooien.3-2 voor tegen The Power na 2-0 achter.
 
Nu staat die Van der Voort weer fantastisch te gooien.3-2 voor tegen The Power na 2-0 achter.
Ben bang dat ie te vroeg gepiekt heeft. Maar het blijft bizar dat The Power nog geen 100+ finishes heeft gegooid dit toernooi
 
VdV, held. Wat stond ie te strompelen en dan nog zo gooien. Zonde van het verlies, maar een genieten partij.

Ik ben een Bunting-fan, zometeen dus onpartijdig.
 
VdV, held. Wat stond ie te strompelen en dan nog zo gooien. Zonde van het verlies, maar een genieten partij.

Ik ben een Bunting-fan, zometeen dus onpartijdig.

Ik vind dat Bunting echt wel een plekje heeft verdient in de Premier League. De meeste spelers die goed waren in de BDO en een overstap maakten naar de PDC doen voor spek en bonen mee. Zie Dean Winstanley en de inmiddels al vertrokken Ted Hankey. Vroeger had de BDO duidelijk ook nog meer niveau. Barney en Anderson waren dan ook echte aanwinsten. Bunting is nu een beetje de Nacer Chadli van de PDC.
 
VdV, held. Wat stond ie te strompelen en dan nog zo gooien. Zonde van het verlies, maar een genieten partij.

Ik ben een Bunting-fan, zometeen dus onpartijdig.

Nou, inderdaad. VdV kon geen stap zetten, maar wel 180's gooien. Jammer, hij leek Taylor bij de lurven te hebben, maar die wist toch te ontsnappen.

Bunting. Wat een verschrikkelijke kop heeft die gozer. Ik kan dat niet aan zien. Ik verwacht telkens dat hij per ongelijk een koekje van een maand oud gooit in plaats van een dartpijl. Heeft iemand hier boeken van Billy Turf gelezen?

Ik vind dat Bunting echt wel een plekje heeft verdient in de Premier League. De meeste spelers die goed waren in de BDO en een overstap maakten naar de PDC doen voor spek en bonen mee. Zie Dean Winstanley en de inmiddels al vertrokken Ted Hankey. Vroeger had de BDO duidelijk ook nog meer niveau. Barney en Anderson waren dan ook echte aanwinsten. Bunting is nu een beetje de Nacer Chadli van de PDC.

De beste 8 toch? Barney vond ook dat hij een ticket moet krijgen, maar hij staat slechts nr. 27 op de ranking, dus hij heeft dit toernooi al buitengewoon gepresteerd.

En de breaks vliegen je om de oren, jongens jongens, wat gooien ze beiden wisselvallig

Zo, wat n einde, op naar de halve finales!

Tja, zou er een Nederlandse finale inzitten? Ik denk van niet. Van Gerwen - Taylor zal het wel worden. Taylor wordt trouwens met de dag onsympathieker.
 
De beste 8 toch? Barney vond ook dat hij een ticket moet krijgen, maar hij staat slechts nr. 27 op de ranking, dus hij heeft dit toernooi al buitengewoon gepresteerd.

Hij komt over van de BDO, dus begon dit seizoen met 0 op de ranking itt andere spelers. Goed, ik ben niet onpartijdig, maar het is gewoon een klassespeler die een ticket moet krijgen. Is ook behoorlijk populair.
 
Hij komt over van de BDO, dus begon dit seizoen met 0 op de ranking itt andere spelers. Goed, ik ben niet onpartijdig, maar het is gewoon een klassespeler die een ticket moet krijgen. Is ook behoorlijk populair.

Iedereen begint toch op 0 aan het begin van het seizoen?

Ik zit al weer klaar voor vanavond.
 
Iedereen begint toch op 0 aan het begin van het seizoen?

Ik zit al weer klaar voor vanavond.

Nou, ik ook! Oh oh Michael van Gerwen! Ranking is gebaseerd op prijzengeld gewonnen in de laatste twee jaar. Deze WK resultaten vervangen die van 2013 dus.
 
Arrogant ventje die van Gerwen. Laat Anderson hem maar slopen.
 
Nou, ik ook! Oh oh Michael van Gerwen! Ranking is gebaseerd op prijzengeld gewonnen in de laatste twee jaar. Deze WK resultaten vervangen die van 2013 dus.

Aha, vreemd systeem.

Arrogant ventje die van Gerwen. Laat Anderson hem maar slopen.

Vind je? Ik vind Van Gerwen wel lachen, tevens PSV-fan (daardoor onbegrijpelijk dat hij die kwal van een Vertonghen heeft uitgenodigd).

Vreselijk spannend. Van Gerwen gooit goed, maar 3-2 achter.
 
Jongens jongens, de 1-1 in de 9e set wegslepen voor de poorten van de hel, en dan starten zonder trippels.... De spanning :gek:
 
Terug
Bovenaan Onderaan