Darts

Van Gerwen is dramatisch slecht op de dubbels.
Checkouts
20% (4/20) Van Gerwen
36.84% (7/19) Cross
 
Van Gerwen verliest de finale met 11-8. Gefaald tegen Rob Cross.
Checkouts
22.86% (8/35)
36.67% (11/30)
Alweer te vroeg zijn grote mond open getrokken. Voortaan maar wat bescheidener zijn.
 
En dat is - weliswaar met enige moeite - gelukt.

Darts topic leeft weer een beetje merk ik haha.

Klopt. Niet vergeten dat Van Gerwen ook gewoon 3-6 achterstond he. Alleen puur op ervaring gewonnen en mevrouw Sherrock zakte ook behoorlijk weg narmate de partij. MVG was ook super emotioneel na de wedstrijd. Deed hem wel wat. Kan ik me ook voorstellen als je alleen maar kritiek krijgt en geen toernooien wint, terwijl veel mensen je nog als 1 van de beste darter ter wereld ziet. Ik blijf erbij dat het een bizarre keus was, om in januari 2020 van pijlen te wisselen. Sindsdien nooit meer de Van Gerwen geweest waar iedereen bang voor was.

Inmiddels zijn we weken verder. Voor het EK, lag Van Gerwen er alweer uit in de eerste ronde op de World Grand Prix. Niet verrassend aangezien Van Gerwen heel veel moeite heeft met zijn dubbels, en de World Grand Prix is natuurlijk een toernooi waar je met een dubbel moet openen. Toen dacht ik: oh jeetje daar gaat alle vertrouwen van MVG. Maar op het EK een week later, speelde die best sterk tegen onder ander Wade en Price.

Helaas wel de finale verloren tegen Cross. Goh, wat was MVG bizar slecht weer op zijn dubbels, maar dan ook echt slecht. Geeft eigenlijk de overwinning cadeau aan Cross, want die vond ik nog slechter.

Volgende toernooi World Series of Darts Finals in Amsterdam. Wie weet kan Van Gerwen daar winnen met het publiek erachter.
 
Jeugdwereldkampioen Bradley Brooks legde wereldkampioen Gerwin Price het vuur aan de schenen, maar verloor toch met 10-8. Leuk potje. Kijken of we die jongen vaker gaan zien.
 
Jeugdwereldkampioen Bradley Brooks legde wereldkampioen Gerwin Price het vuur aan de schenen, maar verloor toch met 10-8. Leuk potje. Kijken of we die jongen vaker gaan zien.
Jammer dat hij op het laatst een paar dubbels gemist heeft. Hij had kansen om te winnen.
 
Fallon Sherrock wint weer van Mensur Suljovic.
Nu met 10-5 in de Grand Slam of Darts.

Ze staat nu in de kwartfinale zaterdag tegen Peter Wright.
 
Laatst bewerkt:
Fallon Sherrock wint weer van Mensur Suljovic.
Nu met 10-5 in de Grand Slam of Darts.

Ze staat nu in de kwartfinale zaterdag tegen Peter Wright.
Die lijkt toch wel echt aangehaakt te hebben bij de mannen.

Van Gerwen lijkt ook op de weg terug. Ik begrijp dat hij (meer) traint? Bijzonder hoe je dat kan laten lopen….
 
Die lijkt toch wel echt aangehaakt te hebben bij de mannen.

Van Gerwen lijkt ook op de weg terug. Ik begrijp dat hij (meer) traint? Bijzonder hoe je dat kan laten lopen….

Als ie (bijvoorbeeld privé) reden had minder te trainen, is dat jammer maar prima uit te leggen. Dan is het een keuze die je maakt.

Als ie geen goede reden had is het overigens ook een eigen keuze, maar dan moet ie zeker niet meer miepen.
 
Als ie (bijvoorbeeld privé) reden had minder te trainen, is dat jammer maar prima uit te leggen. Dan is het een keuze die je maakt.

Als ie geen goede reden had is het overigens ook een eigen keuze, maar dan moet ie zeker niet meer miepen.
Hij moet sowieso niet miepen. Hij moet de pijlen laten spreken.
 
Als ie (bijvoorbeeld privé) reden had minder te trainen, is dat jammer maar prima uit te leggen. Dan is het een keuze die je maakt.

Als ie geen goede reden had is het overigens ook een eigen keuze, maar dan moet ie zeker niet meer miepen.
Nou ja, hij miepte ook niet echt. Toch? Maar het zou niet mijn instelling zijn. Er vanuitgaande dat het niks met omstandigheden, maar gewoon met inzet te maken had.
 
Nou ja, hij miepte ook niet echt. Toch? Maar het zou niet mijn instelling zijn. Er vanuitgaande dat het niks met omstandigheden, maar gewoon met inzet te maken had.

Viel nog wel mee volgens mij, maar hij had (zacht uitgedrukt) de pee erover in dat het niet meer lukte. Als ie het trainen had laten versloffen en dat alleen aan zichzelf te danken had (en niet vanwege andere redenen) moet ie vooral niet teveel miepen.
 
V Gerwen 5-1 achter tegen Smith. T is nog een lange weg naar 16 legs maar toch..

Breekt m en komt terug naar 5-2, pakt de eigen set ook 5-3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan