Darts


Halverwege het toernooi weer een grote mond, leren doet ie het ook niet.
Volgens mij reageert hij op een quote van Price, die zegt dat hij in het hoofd van MvG is gaan zitten. Wie heeft er dan een grote mond? Beide mannen hebben volgens mij recht van spreken.
 

Halverwege het toernooi weer een grote mond, leren doet ie het ook niet.

MvG heeft al een hele lange tijd heel veel babbels maar presteert echt weinig. Eerst presteren en dan de babbels.
Inderdaad ... Begon eerst wat vervelend te worden en is nu eerder lachwekkend. Ik ben benieuwd vanmiddag tegen Price. Zal wel theater van beide kanten worden.
 
Price - Van Gerwen 8-10
Dan zal de grote muil van Van Gerwen nog verder open gaan. :lmao:
Noppert heeft met 10-9 van Aspinall verloren
 
Price - Van Gerwen 8-10
Dan zal de grote muil van Van Gerwen nog verder open gaan. :lmao:
Noppert heeft met 10-9 van Aspinall verloren
Als je met een gemiddelde van 107.74 de nr. 1 van de wereld verslaat, die zelf ook 107.56 gemiddeld gooit, dan mag je van mij gerust een grote muil hebben. Of kennen jullie nog andere darters die dit kunnen op een groot toernooi? Misschien Wright of Anderson op een goede dag, maar meer toch niet (denk ik).
 
Als je met een gemiddelde van 107.74 de nr. 1 van de wereld verslaat, die zelf ook 107.56 gemiddeld gooit, dan mag je van mij gerust een grote muil hebben. Of kennen jullie nog andere darters die dit kunnen op een groot toernooi? Misschien Wright of Anderson op een goede dag, maar meer toch niet (denk ik).
Op basis van het afgelopen seizoen is die grote muil nog steeds misplaats, een zwaluw maakt nog geen zomer.
 
Als je met een gemiddelde van 107.74 de nr. 1 van de wereld verslaat, die zelf ook 107.56 gemiddeld gooit, dan mag je van mij gerust een grote muil hebben. Of kennen jullie nog andere darters die dit kunnen op een groot toernooi? Misschien Wright of Anderson op een goede dag, maar meer toch niet (denk ik).
Waarom denk je dat we dit onder een spoiler geplaatst hebben?
Wellicht willen mensen de spanning bewaren totdat het uitgezonden wordt. maar die is er nu wel af. ;)
 
Waarom denk je dat we dit onder een spoiler geplaats hebben?
D6wQ0WeWwAANPwY.jpg
 
Maar goed, de halve finale is lekker onderweg en v Gerwen gaat inderdaad wel lekker, 7-2 tussenstand
 
Van Gerwen wint met 11-10.
Met de hakken over de sloot.

Bij 9-9 ontsnapt hij weer eens. Aan een 9-10 achterstand en Aspinall trekt de stand gelijk tot 10-10 en Van Gerwen wint de beslissende leg. Gooit daarin 2 x 180.
 
Beide darters zijn behoorlijk aan het prutsen in de finale

Het is 2-3.
Checkouts
15.38% (2/13) Van Gerwen
23.08% (3/13) Cross
 
Terug
Bovenaan Onderaan