Darts

Eigenlijk ongelofelijk. Van Gerwen staat al 7 jaar op de nummer 1 positie. Hij wint veruit de meeste toernooien.

Maar het WK heeft hij 'pas' 3 keer gewonnen.

Hij wordt vooralsnog niet de nieuwe Phil Taylor. Terug naar de tekentafel, zoals Scholten het gisteren zei.
 
Mighty Mike is niet meer zo mighty meer. :rolleyes:
Hij is net zo wisselvallig als het PSV waar hij fan van is. Dat hij nog steeds de nummer 1 van de wereld is verbaast me eigenlijk wel. De rest presteert dus kennelijk nog wisselvalliger. Zoals Sjerkie al zegt, de nieuwe Phil Taylor he is not, en als hij zo door blijft ploeteren wordt hij dat ook niet. Hij moet eens leren pieken op de momenten die erom doen, zoals het WK. Leuk dat hij een hoop van die onbeduidende toernooitjes wint, en daar straks zogenaamd "wraak" neemt voor zijn verlies tegen die Chisnall, maar hij moet het op het WK laten zien.
 
Price staat in pole-position om de nr. 1 positie over te nemen van van Gerwen. Als ik het goed begrepen heb is hij de nieuwe nummer 1 als hij het WK wint. En hij is met enige afstand de hoogst geplaatste halve finalist. Toch knap van een ex-rugbyer met een rotkop.
 
Price staat in pole-position om de nr. 1 positie over te nemen van van Gerwen. Als ik het goed begrepen heb is hij de nieuwe nummer 1 als hij het WK wint. En hij is met enige afstand de hoogst geplaatste halve finalist. Toch knap van een ex-rugbyer met een rotkop.
Ik zie hem graag verliezen van Bunting. :rolleyes:
 
Price staat in pole-position om de nr. 1 positie over te nemen van van Gerwen. Als ik het goed begrepen heb is hij de nieuwe nummer 1 als hij het WK wint. En hij is met enige afstand de hoogst geplaatste halve finalist. Toch knap van een ex-rugbyer met een rotkop.
Price is hongerig. Van Gerwen is volgevreten en verzadigd.
Ik vind die Price ook een lul, maar ik vind het helemaal prima als hij Van Gerwen van die eerste plaats tikt, want de arrogantie van Van Gerwen vind ik nog vervelender.
 
Hoogmoed komt voor de val...

Ik geniet er toch stiekem wel van dat 'ie zo op z'n klootjes heeft gekregen.
Ik heb er op zich geen moeite mee als een sporter zo arrogant doet, mits hij het dan ook gewoon waarmaakt; maar als je, zoals MvG, zo stoer praat en er vervolgens volkomen kansloos met 5-0 vanaf gaat tegen een lager gerangschikte tegenstander, tja, dan moet je eerst maar eens een constant niveau laten zien, en vooral op de momenten wanneer het erom gaat, voordat je allemaal zo stoer gaat lopen doen.
 
Ik vind het wel meevallen. Als je zo lang veruit de beste bent, ben je ook in elke wedstrijd favoriet. Dat mag je dan ook uitspreken.
 
Nou ja. Waargemaakt heeft ie het wel. Staat al 7 jaar op 1. Price komt nu in de buurt en het was kennelijk een verschrikkelijk seizoen van MvG. De vergelijking met Taylor gaat ook niet helemaal op, die speelde in een tijd met veel minder toernooien, zonder de prestaties van Taylor tekort te willen doen. We kunnen het nu het WK noemen, volgende keer de World Grand Prix, dan nog een keer de Masters, dan hebben we nog de Premier League, dan hebben we nog alle toernooien tussendoor, enzovoorts, etcetera, het is gewoon iedere keer hetzelfde potje tegen dezelfde tegenstanders. Er zit vrijwel geen verschil in. Van Gerwen heeft er een boel gewonnen. Een hele heleboel.

Het gaat dit jaar in ieder geval niet lekker voor 'm. Op een gegeven moment houdt het op. Zou jammer voor hem zijn als dat nu al is, hij heeft nog wel even te gaan in principe. Weet niet wat ie nodig heeft ervoor, maar hopelijk vindt ie het nog. Net even wat leuker kijken als het een Nederlander is die het goed doet.
 
Ik vind het wel meevallen. Als je zo lang veruit de beste bent, ben je ook in elke wedstrijd favoriet. Dat mag je dan ook uitspreken.
Hij is echter niet meer in elke wedstrijd de favoriet. Zijn tegenstanders zijn beter geworden en zijn niet meer bang voor hem. :rolleyes:
 
Hij is echter niet meer in elke wedstrijd de favoriet. Zijn tegenstanders zijn beter geworden en zijn niet meer bang voor hem. :rolleyes:
Zolang je de nr. 1 van de wereld bent, ben je elke wedstrijd favoriet. Wanneer was Van Gerwen volgens de bookies dan geen favoriet?
 
Zolang je de nr. 1 van de wereld bent, ben je elke wedstrijd favoriet. Wanneer was Van Gerwen volgens de bookies dan geen favoriet?
Favoriet ben je niet volgens een ranglijst of bookmakers, maar je vorm en je recent vertoonde spel en resultaten. :rolleyes: En dat was het afgelopen jaar niet al te best. En dat is een understatement.
 
Favoriet ben je niet volgens een ranglijst of bookmakers, maar je vorm en je recent vertoonde spel en resultaten. :rolleyes: En dat was het afgelopen jaar niet al te best. En dat is een understatement.
Dan vind jij iets anders favoriet dan de bookies en die verdienen daar bakken met geld mee. En ondanks dit jaar is hij nog steeds nr. 1 van de wereld.
 
Nou ja. Waargemaakt heeft ie het wel. Staat al 7 jaar op 1. Price komt nu in de buurt en het was kennelijk een verschrikkelijk seizoen van MvG. De vergelijking met Taylor gaat ook niet helemaal op, die speelde in een tijd met veel minder toernooien, zonder de prestaties van Taylor tekort te willen doen. We kunnen het nu het WK noemen, volgende keer de World Grand Prix, dan nog een keer de Masters, dan hebben we nog de Premier League, dan hebben we nog alle toernooien tussendoor, enzovoorts, etcetera, het is gewoon iedere keer hetzelfde potje tegen dezelfde tegenstanders. Er zit vrijwel geen verschil in. Van Gerwen heeft er een boel gewonnen. Een hele heleboel.

Het gaat dit jaar in ieder geval niet lekker voor 'm. Op een gegeven moment houdt het op. Zou jammer voor hem zijn als dat nu al is, hij heeft nog wel even te gaan in principe. Weet niet wat ie nodig heeft ervoor, maar hopelijk vindt ie het nog. Net even wat leuker kijken als het een Nederlander is die het goed doet.
Dit jaar gaat het inderdaad niet best voor hem. Hij heeft alles afgetekend verloren dit jaar, zonder een set te winnen.
 
Kreeg zowaar weer een greintje sympathie voor Price toen ie aangaf dat hij met publiek erbij waarschijnlijk beslissende legs verloren zou hebben. Er was tegelijkertijd berusting en realisme. Dat ie zelf ook wel snapt waarom het publiek zo op hem reageert. Jammer dat ie op het podium zo'n eikel kan zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan