Darts

Denk je tegen Smith, eindelijk op de goede weg. Krijgt die de volgende wedstijd een pak rammel van jewelste.

Gaat de playoffs op deze manier niet halen. Daar ben ik wel 70 procent zeker van.
 
Prima toch. Beentjes weer op de grond met z'n grote mond.

Zo is het. Hij zal een toontje lager moeten zingen.
Als je alles wint ligt de arrogantie en gemakzucht op de loer.
Nu er veel verloren wordt zal hij zich achter de oren moeten krabben. Hij presteert zelf ondermaats
en de concurrentie is beter geworden.
 
Zo is het. Hij zal een toontje lager moeten zingen.
Als je alles wint ligt de arrogantie en gemakzucht op de loer.
Nu er veel verloren wordt zal hij zich achter de oren moeten krabben. Hij presteert zelf ondermaats
en de concurrentie is beter geworden.
Daarnaast is de concurrentie minder nerveus als ze op voorsprong komen, winnen van v Gerwen is niet meer bijzonder. De mentale angel is er uit voor nu.
 
Prima toch. Beentjes weer op de grond met z'n grote mond.
Ik vind het wel meevallen met zijn grote mond? Hij heeft bewezen veruit de beste darter van deze tijd te zijn. Als hij zijn eigen niveau haalt, wint hij 95% (?) van zijn wedstrijden. Ongeacht de tegenstander. Dan kun je na elke wedstrijd ook prima redeneren dat het aan jezelf ligt.
 
Ik vind het wel meevallen met zijn grote mond? Hij heeft bewezen veruit de beste darter van deze tijd te zijn. Als hij zijn eigen niveau haalt, wint hij 95% (?) van zijn wedstrijden. Ongeacht de tegenstander. Dan kun je na elke wedstrijd ook prima redeneren dat het aan jezelf ligt.

Na een gewonnen wedstrijd OK, maar voor dat een wedstrijd begint al een grote mond hebben en arrogant zijn dan ga je hard op je bek als je dik verliest en dat gebeurt steeds vaker.
 
Na een gewonnen wedstrijd OK, maar voor dat een wedstrijd begint al een grote mond hebben en arrogant zijn dan ga je hard op je bek als je dik verliest en dat gebeurt steeds vaker.
Hij is normaliter toch de beste en zou van iedereen moeten winnen. Mag je dat dan niet zeggen?
 
Ik vind het wel meevallen met zijn grote mond? Hij heeft bewezen veruit de beste darter van deze tijd te zijn. Als hij zijn eigen niveau haalt, wint hij 95% (?) van zijn wedstrijden. Ongeacht de tegenstander. Dan kun je na elke wedstrijd ook prima redeneren dat het aan jezelf ligt.
Ik vind Van Gerwen een pedante piemel.
Zijn eerste zin kun je natuurlijk scharen onder 'zelfvertrouwen'. Ik ga er van over m'n nek. Het is een pratende gehaktbal die doet alsof hij topsport bedrijft. Hij ziet er uit als een frietboer die te veel uit eigen vitrine snoept, niet als topsporter.
Dat je ergens veel tijd in steekt maakt je geen topsporter. Mijn oudste dochter staat elke dag heel lang onder de douche, dat maakt haar ook geen topsporter.

Dit is maar één filmpje er zijn voldoende voorbeelden te vinden. Maar ik heb niet zoveel zin om er erg veel tijd in te steken. ;)
Lang verhaal kort, ik vind zijn voorkomen erg onprettig. Maar, dat kan natuurlijk ook heel goed aan mij liggen. Die hand gaat zonder problemen in eigen boezem.
 
Ik vind Van Gerwen een pedante piemel.
Zijn eerste zin kun je natuurlijk scharen onder 'zelfvertrouwen'. Ik ga er van over m'n nek. Het is een pratende gehaktbal die doet alsof hij topsport bedrijft. Hij ziet er uit als een frietboer die te veel uit eigen vitrine snoept, niet als topsporter.
Dat je ergens veel tijd in steekt maakt je geen topsporter. Mijn oudste dochter staat elke dag heel lang onder de douche, dat maakt haar ook geen topsporter.

Dit is maar één filmpje er zijn voldoende voorbeelden te vinden. Maar ik heb niet zoveel zin om er erg veel tijd in te steken. ;)
Lang verhaal kort, ik vind zijn voorkomen erg onprettig. Maar, dat kan natuurlijk ook heel goed aan mij liggen. Die hand gaat zonder problemen in eigen boezem.
O ja, iedereen zijn mening. Ik heb ook wel eens mensen die op mijn allergie werken. Maar Van Gerwen dus niet.

Darten en topsport is wel bijzonder. Ze oefenen veel, maar qua fitheid is het natuurlijk een lachertje met al die gasten. Alleen die Price als ex-rugby-er straalt enige fitheid uit. Maar dat vind ik dan weer een eikel.
 
Darten en topsport is wel bijzonder. Ze oefenen veel, maar qua fitheid is het natuurlijk een lachertje met al die gasten. Alleen die Price als ex-rugby-er straalt enige fitheid uit. Maar dat vind ik dan weer een eikel.
Dat vind ik ook een eerste klas lul.
 
Hij is normaliter toch de beste en zou van iedereen moeten winnen. Mag je dat dan niet zeggen?

Natuurlijk mag dat. Hij mag alles zeggen wat mij betreft. De manier waarop hij het zegt voor een wedstrijd en dan vervolgens afgaan als een gieter zal bij velen voor leedvermaak zorgen.
 
Natuurlijk mag dat. Hij mag alles zeggen wat mij betreft. De manier waarop hij het zegt voor een wedstrijd en dan vervolgens afgaan als een gieter zal bij velen voor leedvermaak zorgen.
Dat is toch meer iets van dit jaar? Voorheen presteerde hij toch ook fantastisch?
 
Gisteren was hij ook zeker niet zo uitgesproken.

Dan heeft hij toch iets geleerd. Laat hem voortaan, maar met zijn pijlen spreken. Hij kan het natuurlijk niet verleerd zijn. Waarschijnlijk is dit een tijdelijke dip en als ik al eerder schreef speelt ook mee dat hij niet lekker in zijn vel zit, waardoor hij niet de volle concentratie op het darten heeft.
 
Sinds wanneer is dat een felicitatie waard? :rolleyes: En juichen? :confused: Een beterschapswens is meer op zijn plaats om te genezen van deze vreselijke psychische afwijking. :D ;P
Uiteindelijk zal het jou ook overkomen en dan zie je dat het allemaal zo erg nog niet is. ;)
 
Ik vind Van Gerwen een pedante piemel.
Zijn eerste zin kun je natuurlijk scharen onder 'zelfvertrouwen'. Ik ga er van over m'n nek. Het is een pratende gehaktbal die doet alsof hij topsport bedrijft. Hij ziet er uit als een frietboer die te veel uit eigen vitrine snoept, niet als topsporter.
Dat je ergens veel tijd in steekt maakt je geen topsporter. Mijn oudste dochter staat elke dag heel lang onder de douche, dat maakt haar ook geen topsporter.

Met zoveel precisie en controle een pijl in de triple 20 gooien, maar je niet in kunnen houden als de chips open gaat. Ik vind het een mooie paradox.
Bovendien fijn dat ook verstandelijk beperkten ergens in uit kunnen blinken zonder dat Johnny de Mol hoeft langs te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan