Darts

Van Gerwen verliest met 8-4 van Price. Van Gerwen is totaal uit vorm. Geen schim meer van zichzelf. Hij mist te veel dubbels.
 
En weer een nederlaag erbij. Zal wel weer roepen dat Price de wedstrijd van zijn leven gooide. Begon alweer in leg 1. Weer dubbels missen, weer achter de feiten lopen. Het zal me totaal niet verbazen als Van Gerwen geen eens de playoffs haalt.
 
Maar breekt direct terug, om met 96 zijn volgende leg te openen, een redelijke opening gezien het niveau wat hij gister had.
 
Michael van Gerwen wint met 8-5 van Michael Smith.
De echte Michael begint weer op te staan. ;)
 
Zo zeg. Die blijdschap op het eind. Zie je niet vaak bij Van Gerwen.

Geweldige wedstrijd. Dit is de Van Gerwen die ik wil zien. Finishes waren dik in orde en met name scorendvermogen was weer vanouds. Dik 100+ gemiddeld. Lekker hoor als je op deze manier 2 hele belangrijke punten pakt tegen Smith die zeker weten niet slecht stond te gooien.

Hopelijk pakt die nu door. Is nog niet lang niet veilig bij een plekje in de top 4.
 
Zo zeg. Die blijdschap op het eind. Zie je niet vaak bij Van Gerwen.

Geweldige wedstrijd. Dit is de Van Gerwen die ik wil zien. Finishes waren dik in orde en met name scorendvermogen was weer vanouds. Dik 100+ gemiddeld. Lekker hoor als je op deze manier 2 hele belangrijke punten pakt tegen Smith die zeker weten niet slecht stond te gooien.

Hopelijk pakt die nu door. Is nog niet lang niet veilig bij een plekje in de top 4.

Het lijkt er meer op dat Van Gerwen in een psychologische emotionele knoop zit. :cautious:
Hij zit niet goed in zijn vel. En niet omdat het niet groot genoeg is. ;P
 
Smith staat met 7-2 voor tegen Durrant en dan wordt het uiteindelijk 7-7.
Oei Smith :oops: ... Mentaal weer eens niet zo sterk. :zien:
 
Terug
Bovenaan Onderaan