robpsv11
Grammatifaler
Luckassen balen dat hij die primeur niet heeft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Als er al een speelster van PSV vrouwen op dit forum zit, krijg je die niet zomaar gedold hoor..#potjedollenophetforum
Wel voor thuis. Niet voor op het veld.Zijn er veel forummers geïnteresseerd in de PSV vrouwen? Mag natuurlijk, maar ik merk voor mezelf dat het me niks interesseert.
Wel voor thuis. Niet voor op het veld.
Dat vind ik dan interessanter. Soms toch ff kijken of er iets voor het eerste bij zit.Voor mij hetzelfde als Jong PSV... Leuk als ze het goed doen, maar een nederlaag doet mij niet veel.
Daar heb ik nog tegen gespeeld . Of nou ja, VCE/PSV, een fusieclub met volleybalclub Eindhoven.Het voelt voor mij als een andere sport, net als dat ik totaal niet geïnteresseerd zou zijn in een PSV volleybalteam.
Zijn er veel forummers geïnteresseerd in de PSV vrouwen? Mag natuurlijk, maar ik merk voor mezelf dat het me niks interesseert.
Zijn er veel forummers geïnteresseerd in de PSV vrouwen? Mag natuurlijk, maar ik merk voor mezelf dat het me niks interesseert.
Wat ik op de socials zie post ik hier. Als ik een wedstrijd zie kijk ik die met n half oog.Zijn er veel forummers geïnteresseerd in de PSV vrouwen? Mag natuurlijk, maar ik merk voor mezelf dat het me niks interesseert.
1-0 achter, 2e helft is begonnen, kom op dames!Heel slecht begin tegen Ajax en wat een kut keepster hebben wij
Eens. Maar ze mogen niet trainen? Dan is het helemaal zinloos en oneerlijk.KNVB-beker mag doorgaan met amateurclubs, Vrouwen Eredivisie stilgelegd
Wedstrijden in de TOTO KNVB Beker met amateurclubs mogen ondanks de verscherpte coronamaatregelen doorgaan. De Vrouwen Eredivisie moet daarentegen worden stilgelegd, heeft de KNVB woensdag te horen gekregen na overleg met het ministerie van VWS.www.nu.nl
Raar besluit van de overheid, ene wel toestaan en andere niet. Vind het neigen naar discriminatie van de overheid.
Eens. Maar ze mogen niet trainen? Dan is het helemaal zinloos en oneerlijk.
Ik had helemaal niet goed gelezen.Daarom zijn de wedstrijden uitgesteld tot begin december.
Het is overigens altijd al zinloos en oneerlijk. Er zal nooit een amateurclub de beker winnen.