Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

Eens. Als je deze Europees Kampioen speelsters vergelijkt met CL winnaar Olympique Lyon bij de vrouwen, dan is Lyon veel beter/aanvallender en doeltreffender. Die pot met die tijgerbal op haar koppie doet zovéééél fout en af en toe iets goeds...o.O
En dat speelt dan bij Lyon dat thuis met 9-0 van de ajaksvrouwen won en uit met 0-4 tegen dezelfde tegenstander.
 
Eens. Als je deze Europees Kampioen speelsters vergelijkt met CL winnaar Olympique Lyon bij de vrouwen, dan is Lyon veel beter/aanvallender en doeltreffender. Die pot met die tijgerbal op haar koppie doet zovéééél fout en af en toe iets goeds...o.O
En dat speelt dan bij Lyon dat thuis met 9-0 van de ajaksvrouwen won en uit met 0-4 tegen dezelfde tegenstander.
Het is wat denigrerend naar Van der Sanden, of niet? Daarbij grappig, want zij speelt bij Lyon.
 
Laten we niet vergeten dat in de poulefase de nummers 1 en 2 en de beste nummers 3 door gaan, de toplanden hoeven dus nog niet in topvorm te zijn want die gaan sowieso wel door, en dan andere landen zijn gewoon een stuk minder. Vanaf de Knock-Out fase wordt het voetbal waarschijnlijk een stuk beter. (De finale zal dan een stuk minder zijn omdat de finales bijna altijd een stuk minder zijn).
 
Ik kan er niet naar kijken naar het damesvoetbal. Voornamelijk door het bizarre niveau en gestuntel van spelers en keepers. Toevallig wel een stuk gezien van Frankrijk - Noorwegen, maar toen ik dit zag werd mijn gevoel weer bevestigd.


Iedereen die het wel leuk vind kan het uiteraard kijken, maar zelf vind ik het overdreven gepush van vrouwenemancipatie door dit allemaal integraal uit te zenden.
 
Ik kan er niet naar kijken naar het damesvoetbal. Voornamelijk door het bizarre niveau en gestuntel van spelers en keepers. Toevallig wel een stuk gezien van Frankrijk - Noorwegen, maar toen ik dit zag werd mijn gevoel weer bevestigd.


Iedereen die het wel leuk vind kan het uiteraard kijken, maar zelf vind ik het overdreven gepush van vrouwenemancipatie door dit allemaal integraal uit te zenden.

Pas bij de derde herhaling zag ik wat er fout was...
 
Inderdaad exact hetzelfde niveau. Kijk je überhaupt wel eens damesvoetbal? Dan zou je niet met zo'n kansloze vergelijking komen. Jij vindt het wk vrouwenvoetbal te vergelijken met zo'n blunder. Je ziet bij PSV-Ajax 9ok structureel iedereen alles op het verkeerde been aan spelen, verkeerde aannames, kansloze passes over 2 meter. Speelsters die verkeerde schoen aantrekken etc etc. En dan niet incidenteel maar structureel een dramatisch niveau in een hele wedstrijd.
Niet zo serieus joh ?
 
Inderdaad exact hetzelfde niveau. Kijk je überhaupt wel eens damesvoetbal? Dan zou je niet met zo'n kansloze vergelijking komen. Jij vindt het wk vrouwenvoetbal te vergelijken met zo'n blunder. Je ziet bij PSV-Ajax 9ok structureel iedereen alles op het verkeerde been aan spelen, verkeerde aannames, kansloze passes over 2 meter. Speelsters die verkeerde schoen aantrekken etc etc. En dan niet incidenteel maar structureel een dramatisch niveau in een hele wedstrijd.

Waarom ga je hier in godsnaam toch weer serieus op in, gozer...:oops:
 
Ik kan er niet naar kijken naar het damesvoetbal. Voornamelijk door het bizarre niveau en gestuntel van spelers en keepers. Toevallig wel een stuk gezien van Frankrijk - Noorwegen, maar toen ik dit zag werd mijn gevoel weer bevestigd.


Iedereen die het wel leuk vind kan het uiteraard kijken, maar zelf vind ik het overdreven gepush van vrouwenemancipatie door dit allemaal integraal uit te zenden.

Tja der is nou eenmaal publiek voor. Waaronder ik. Het is niet allemaal perfect, maar er is wel inzet. Ik kan er van genieten. Dus ik ben blij dat het uitgezonden wordt, alhoewel ik nu op de Duitser kijk omdat bij de NPO de wedstrijden van 18:00 niet op tv uitgezonden worden, dus ook niet alles wordt intergraal uitgezonden.

Maar goed ik ben blijkbaar kansloos omdat ik naar vrouwenvoetbal kijk, en Nederland supporter.
 
Omdat weer een kansloze toevoeging is en totaal niet serieus. Gozer? Discussieer normaal man.
Oke laten we deze discussie maar stoppen ?
We zijn het eens hoor, vrouwenvoetbal gaat nergens over, maar zo denk ik ook over vrouwentennis. De korfballers zorgen er gewoon voor dat er geen discussie kan komen door gewoon mannen en vrouwen door elkaar heen te gooien.
 
Omdat weer een kansloze toevoeging is en totaal niet serieus. Gozer? Discussieer normaal man.

Ah, sorry. Dacht wellicht kom je ook uit Amsterdam - "gozer" is hier een volstrekt normaal woord om te gebruiken, net zoals dat jij zegt "Discussier normaal man."

In welke delen van NL is "gozer" een vervelend woord? Alles buiten A'dam?:FP:
 
Je bent kansloos als je als volslagen idioot als carnavalspubliek naar Frankrijk afreist en niet eens weet hoe spelers heten. En dat is 90 procent van de mensen die vrouwenvoetbal kijkt. Check daarvoor het item op de Belgische tv van gisteren. Een stel dronken malloteb bij elkaar. Of jij daar bij hoort weet je zelf wel.
Hoe omschrijf jij het schaatspubliek? Davis cup tennispubliek? Dit soort evenementen trekt dit soort carnavalspubliek aan. Mijn kop of koffie is het ook zeker niet.
 
Het publiek dat puur voor het schaatsen en tennis gaat reken ik er niet toe. Maar inderdaad ook bij het schaatsen en de Davis cup is 90 procent kansloos die alleen maar gaan om te carnavallen en waarbij het ze niets interesseert wie er wint bij het schaatsen of het tennis.

90% van de Ajaxsupporters zijn ook successupporters.
 
Het is wat denigrerend naar Van der Sanden, of niet? Daarbij grappig, want zij speelt bij Lyon.
Ik zeg toch dat ze bij Lyon speelt...En ja, ik erger me aan dat tijgerbal patroon op haar hoofd. Misschien ziet ze wat in Babel met zijn roze badmuts en wordt ze straight...:metal:
Verder, overall een prima buitenspeler hoor, by Lyon bedoel ik !
 
Terug
Bovenaan Onderaan