Cody Gakpo (A)

Zomergast

Jeugdspeler
Cody moet vandaag een beetje zelf reflectie doen. Heeft gisteren niet gebracht terwijl het ertoe doet. Gebeurt te vaak bij hem. Ok het is nieuw wellicht daarom zou ik het heel reeel vinden om te blijven en vast een paar grote wedstrijden mee te pakken en ook een fatsoenlijk WK te draaien en dan pas weg gaan.

J.B.

Trainer Coach
Cody moet vandaag een beetje zelf reflectie doen. Heeft gisteren niet gebracht terwijl het ertoe doet. Gebeurt te vaak bij hem. Ok het is nieuw wellicht daarom zou ik het heel reeel vinden om te blijven en vast een paar grote wedstrijden mee te pakken en ook een fatsoenlijk WK te draaien en dan pas weg gaan.
Precies dit. Hij zou nu juist een van de spelers moeten zijn die beslissend had moeten zijn tegen een Monaco. Ik heb net een deel van de pot teruggekeken maar Gakpo heeft werkelijk geen enkele goede actie gehad. Nul. Verkeerde aannames, verkeerde passes. Als dit de pot is waar de top hem op beoordeeld dan speelt ie nog wel een seizoen bij ons denk ik..

ontleder

Basisspeler
Precies dit. Hij zou nu juist een van de spelers moeten zijn die beslissend had moeten zijn tegen een Monaco. Ik heb net een deel van de pot teruggekeken maar Gakpo heeft werkelijk geen enkele goede actie gehad. Nul. Verkeerde aannames, verkeerde passes. Als dit de pot is waar de top hem op beoordeeld dan speelt ie nog wel een seizoen bij ons denk ik..
speelt vooral om zichzelf te bewijzen en wil te veel 'alleen) forceren

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Ter vervanging van Noni worden Zirkzee en Malen genoemd.
Hopelijk zijn die namen net zo'n duimzuigerij/bladvulling in zomerse tijden als dat krantenverhaal uit Engeland .
Maar mocht Gakpo echt zo gek zijn om ons, zijn medespelers en club nu in de steek te laten voor het zootje waar de eigen supporters op Old Trafford al jaren van gruwen dan graag iets fatsoenlijks daarvoor in de plaats.
En zou iemand binnen PSV aan "ik ben alleen op de wereld / annex kansenmisser" Malen denken hoop ik toch vurig dat Luuk eventjes contact opneemt met Zahavi. Die weet vast nog wel te vertellen hoe hij steeds vrij voor doel werd overgeslagen.

Weltmeister

Bondscoach
Cody heeft al gesproken met Ten Hag. Arme trommelvliezen van Cody. ;)
Verder dat gepraat met spelers. Meld je gewoon bij de club en doe een bod. En de competities zijn inmiddels begonnen, dan gaan de prijzen met 50% omhoog. Lijkt mij geen slecht idee.

Mikasa

Internationale Legende
Cody heeft al gesproken met Ten Hag. Arme trommelvliezen van Cody. ;)
Verder dat gepraat met spelers. Meld je gewoon bij de club en doe een bod. En de competities zijn inmiddels begonnen, dan gaan de prijzen met 50% omhoog. Lijkt mij geen slecht idee.
Tja, je wil natuurlijk ook kijken of zo’n speler geïnteresseerd is en wat hij van bepaalde zaken vindt, voordat je een bod doet.

Weltmeister

Bondscoach
Tja, je wil natuurlijk ook kijken of zo’n speler geïnteresseerd is en wat hij van bepaalde zaken vindt, voordat je een bod doet.
Eens, ik snap het contact wel. Maar ik denk dat clubs niet vast moeten houden aan hun prijs met het vorderen van de window. Het wordt voor ons ook steeds lastiger om een vervanger te vinden. In juni was hij 40, in juli 50 en in augustus 60 waard.

Bovenaan Onderaan