Cody Gakpo (A)

Cody heeft al gesproken met Ten Hag. Arme trommelvliezen van Cody. ;)
Verder dat gepraat met spelers. Meld je gewoon bij de club en doe een bod. En de competities zijn inmiddels begonnen, dan gaan de prijzen met 50% omhoog. Lijkt mij geen slecht idee.
Tja, je wil natuurlijk ook kijken of zo’n speler geïnteresseerd is en wat hij van bepaalde zaken vindt, voordat je een bod doet.
 
Tja, je wil natuurlijk ook kijken of zo’n speler geïnteresseerd is en wat hij van bepaalde zaken vindt, voordat je een bod doet.
Eens, ik snap het contact wel. Maar ik denk dat clubs niet vast moeten houden aan hun prijs met het vorderen van de window. Het wordt voor ons ook steeds lastiger om een vervanger te vinden. In juni was hij 40, in juli 50 en in augustus 60 waard.
 
Eens, ik snap het contact wel. Maar ik denk dat clubs niet vast moeten houden aan hun prijs met het vorderen van de window. Het wordt voor ons ook steeds lastiger om een vervanger te vinden. In juni was hij 40, in juli 50 en in augustus 60 waard.
59 begreep ik.... althans dat las ik.

Ten Hag weer onderuit. 4-0 nu... ik denk voordat de CL playoffs voorbij zijn Ten Hag al weer weg is.
 
Laatst bewerkt:
Zeer grappig hoe de zgn voetbal experts Gakpo downplayen zoals is er nog niet klaar voor, 1 goede voorzet is niet genoeg……ect ect.….Mocht hij bij Ajax hebben gezeten hadden we een ander liedje gehoord, ezels. Gelukiig waren de Ajacieden er klaar voor en zitten ze in München langs de lijn.
Is gewoon voor 1 sep weg en logisch voor zijn ontwikkeling alleen jammer dat JDJ nog geen alternatief heeft binnengehaald.
 
Zeer grappig hoe de zgn voetbal experts Gakpo downplayen zoals is er nog niet klaar voor, 1 goede voorzet is niet genoeg……ect ect.….Mocht hij bij Ajax hebben gezeten hadden we een ander liedje gehoord, ezels. Gelukiig waren de Ajacieden er klaar voor en zitten ze in München langs de lijn.
Is gewoon voor 1 sep weg en logisch voor zijn ontwikkeling alleen jammer dat JDJ nog geen alternatief heeft binnengehaald.
Clubs zien ook de wedstrijden tegen Monaco. Die blijf tenzij hij er 3 inschiet morgen en de week er op.
 
Zeer grappig hoe de zgn voetbal experts Gakpo downplayen zoals is er nog niet klaar voor, 1 goede voorzet is niet genoeg……ect ect.….Mocht hij bij Ajax hebben gezeten hadden we een ander liedje gehoord, ezels. Gelukiig waren de Ajacieden er klaar voor en zitten ze in München langs de lijn.
Is gewoon voor 1 sep weg en logisch voor zijn ontwikkeling alleen jammer dat JDJ nog geen alternatief heeft binnengehaald.
Hij zal zich niet veel ontwikkelen op de bank in de PL.
 
Hij wou of wil CL spelen waarom dan naar United? als City zou komen dan begrijp ik het meer maar United. Spelen EL en zijn geweldig gestart dat ze denk ik na 3 wedstrijden nog op nul punten staan. Verwacht dat Liverpool dit weekeinde wel gaat winnen.
 
Hij wou of wil CL spelen waarom dan naar United? als City zou komen dan begrijp ik het meer maar United. Spelen EL en zijn geweldig gestart dat ze denk ik na 3 wedstrijden nog op nul punten staan. Verwacht dat Liverpool dit weekeinde wel gaat winnen.
Hij wil CL spelen zodat hij niet alleen tegen RKC en Emmen hoeft te spelen. In de PL hoeft hij niet in de CL te spelen om tegen aansprekende tegenstanders te spelen. Ik vind het vanuit hem bezien geen gekke stap. Hij heeft een goede kans om zich in de basis te spelen en hij kan zich daar in de kijker spelen bij een grotere club. Direct naar city gaan zou killing zijn voor zijn ontwikkeling
 
Zeg me nu eerlijk wat heeft hij de kwalificatie wedstrijden nu laten zien? Ik vind hem tegenvallen. Maar goed dat wil niet zeggen dat ik het hem niet gun. Beter net een stapje lager dan en de route kiezen van doorgroeien. Tuurlijk is het een verlies maar voor 50 en het aanwezige budget en CL kwalificatie hoop ik dan op 3 echte versterkingen die er meteen staan.
 
Hij wil CL spelen zodat hij niet alleen tegen RKC en Emmen hoeft te spelen. In de PL hoeft hij niet in de CL te spelen om tegen aansprekende tegenstanders te spelen. Ik vind het vanuit hem bezien geen gekke stap. Hij heeft een goede kans om zich in de basis te spelen en hij kan zich daar in de kijker spelen bij een grotere club. Direct naar city gaan zou killing zijn voor zijn ontwikkeling
ManU is 1 van de grootste clubs ter wereld. Is niet de vraag of ze Europees gaan pieken alleen maar wanneer. Ideaal om in te stappen en de club te brengen waar het gaat komen.
 
Ja dat roepen ze al sinds Sir Alex weg is. En die is al ff weg.
Money rules uiteindelijk gaan ze prijzen pakken zie City,PSG,Real

 
Money rules uiteindelijk gaan ze prijzen pakken zie City,PSG,Real
Als ze iemand voor langere tijd voor de groep durven te laten staan. Maar weet niet of de fans dat geduld hebben, daarnaast heb ik niet het gevoel dat de huidige eigenaar dat soort zaken snapt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan