Ongezouten
Bondscoach
En maar blijven pappen en nathouden met die meuk. Voeg Drommel ook maar vast toe aan dat rijtje.Is zijn vertrek al officieel?
Luckassen, Baumgartl, Vinicius, Van Ginkel... Allemaal een aanslag op het salarishuis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
En maar blijven pappen en nathouden met die meuk. Voeg Drommel ook maar vast toe aan dat rijtje.Is zijn vertrek al officieel?
Luckassen, Baumgartl, Vinicius, Van Ginkel... Allemaal een aanslag op het salarishuis.
Opdat het allemaal niet vergeten en vergeven wordt!Helemaal eens hoor, maar Bruma staat als het goed is niet meer bij ons op de loonlijst, en al die andere waardeloze opvulling wel.![]()
Voeg Ramalho maar toe. Volgens de bron van Penalty verdient hij ruim 2 miljoen en was hij vorig seizoen na Gotze de bestverdienende speler in de selectie. Dat hakt het er ook wel in nu hij slechts bankspeler is. Hopelijk dat Schmidt in de winterstop voor hem aanklopt. Hij weet namelijk als geen ander hoe je het volgass kip zonder kop voetbal speelt van Schmidt. Dat liet ie weer aardig zien tegen Rangers.Is zijn vertrek al officieel?
Toch wil ik opmerken dat Baumgartl eigenlijk het perfecte cv had. Veel Duitse jeugdelftallen doorlopen, tientallen Bundesliga wedstrijden gespeeld, 23 jaar oud. Het klonk allemaal heel goed.Vergeet Bruma niet met 2 miljoen per jaar.. en ook 15 miljoen voor betaald. Voor Baumgartl 10 en voor de verkeerde versie van Brobby bijna 7 miljoen. Ongelofelijke missers van de scouting die PSV financieel aan de afgrond hebben gebracht.
Wat zijn cv vooral perfect maakte was dat onder het kopje referenties een indrukwekkend verhaal stond van Huub Stevens. Al zou ik het eerder bijna perfect willen noemen omdat je pas over perfect kunt spreken als Aad de Mos je referent is zoals in het geval van Obispo en Rigo.Toch wil ik opmerken dat Baumgartl eigenlijk het perfecte cv had. Veel Duitse jeugdelftallen doorlopen, tientallen Bundesliga wedstrijden gespeeld, 23 jaar oud. Het klonk allemaal heel goed.
En besparen van kosten. Schat zo'n 2 a 2.5 miljoen euroBacchus start de band! Start de band!
Ik ben overigens wel benieuwd of en wat zijn overgang psv nog opbrengt nu
Ja klonk goed, zijn verleden als “jeugdinternational”.. Alleen had men blijkbaar zijn wedstrijden van de laatste 3 jaar niet meer gezien.. Baumgartl kon er niets aan doen dat we zulke scouts in dienst hebben die idd uitgaan van leeftijd, ooit goed geweest etc. Bovendien gaat het ook om 10 miljoen betalen voor zo’n speler. Baumgartl was niet eens goed genoeg om in te vallen bij PSV.Toch wil ik opmerken dat Baumgartl eigenlijk het perfecte cv had. Veel Duitse jeugdelftallen doorlopen, tientallen Bundesliga wedstrijden gespeeld, 23 jaar oud. Het klonk allemaal heel goed.
Tja, aan de andere kant, de club waaraan hij vorig jaar verhuurd was, eentje uit de Bundesliga vind het kennelijk wel goed genoeg om nog een jaar te huren. Als het echt een prutser was zouden ze dat ook niet doen lijkt mij?Ja klonk goed, zijn verleden als “jeugdinternational”.. Alleen had men blijkbaar zijn wedstrijden van de laatste 3 jaar niet meer gezien.. Baumgartl kon er niets aan doen dat we zulke scouts in dienst hebben die idd uitgaan van leeftijd, ooit goed geweest etc. Bovendien gaat het ook om 10 miljoen betalen voor zo’n speler. Baumgartl was niet eens goed genoeg om in te vallen bij PSV.
Ik hoop dat je hem niet hoeft in te trekken
Veel verdedigers zijn gemaakt om alleen achterin hun man uit te schakelen en verder niets. Daarom renderen ze ook nooit bij de clubs die zelf het spel moeten maken plus dat je daar afgerekend wordt op twee momenten in de wedstrijd waarbij de tegenstander toevallig de bal heeft en jou op zij zet. Die druk bij een grote club is enorm en dwingt tot nog meer fouten als je geen topper bent. Dat zien wij de laatste 10 jaar ook al bij ons: de verdediging maakt te veel fouten juist omdat ze zenuwachtig worden als ze de bal hebben of als ze heel scherp moeten reageren op die paar momenten in de wedstrijd. Het zijn allemaal geen verdedigers die passen bij een grote club die 8 van de 10 keer zelf het spel moet maken.Tja, aan de andere kant, de club waaraan hij vorig jaar verhuurd was, eentje uit de Bundesliga vind het kennelijk wel goed genoeg om nog een jaar te huren. Als het echt een prutser was zouden ze dat ook niet doen lijkt mij?
En ja, mss spelen ze daar anders waardoor hij beter rendeert, dat is dan zeker onze scouts aan te rekenen, die weten hoe wij willen spelen en wat dat van spelers in de verschillende linies vraagt mag ik hopen.
Voordeel is dan dat bij een goed jaar in Duitsland Baumgartl nog wel iets kan opleveren. Kunnen we dat geldt investeren in opleidingsbudget voor de scoutsVeel verdedigers zijn gemaakt om alleen achterin hun man uit te schakelen en verder niets. Daarom renderen ze ook nooit bij de clubs die zelf het spel moeten maken plus dat je daar afgerekend wordt op twee momenten in de wedstrijd waarbij de tegenstander toevallig de bal heeft en jou op zij zet. Die druk bij een grote club is enorm en dwingt tot nog meer fouten als je geen topper bent. Dat zien wij de laatste 10 jaar ook al bij ons: de verdediging maakt te veel fouten juist omdat ze zenuwachtig worden als ze de bal hebben of als ze heel scherp moeten reageren op die paar momenten in de wedstrijd. Het zijn allemaal geen verdedigers die passen bij een grote club die 8 van de 10 keer zelf het spel moet maken.
Veel verdedigers zijn gemaakt om alleen achterin hun man uit te schakelen en verder niets. Daarom renderen ze ook nooit bij de clubs die zelf het spel moeten maken plus dat je daar afgerekend wordt op twee momenten in de wedstrijd waarbij de tegenstander toevallig de bal heeft en jou op zij zet. Die druk bij een grote club is enorm en dwingt tot nog meer fouten als je geen topper bent. Dat zien wij de laatste 10 jaar ook al bij ons: de verdediging maakt te veel fouten juist omdat ze zenuwachtig worden als ze de bal hebben of als ze heel scherp moeten reageren op die paar momenten in de wedstrijd. Het zijn allemaal geen verdedigers die passen bij een grote club die 8 van de 10 keer zelf het spel moet maken.
Achterin toch een paar cruciale fouten gemaakt. Dus prima is een beetje teveel eer..Baumgartl heeft het vorig jaar prima gedaan, jammer dat hij die terugslag heeft gekregen door ziek te worden.
Volg jij het Duitse voetbal zo intensief?Achterin toch een paar cruciale fouten gemaakt. Dus prima is een beetje teveel eer..