Bruma (A)

Iig is het sentiment aan het veranderen rondom hem lees ik hier haha. Ik zou hem nog steeds liever verkocht zien en vervangen door een groot talent die er volgend jaar moet staan.
 
inderdaad , bij sommigen is het glas echter altijd half ( zo goed ) leeg

Boscagli een knap doelpunt ? of
de keeper gaat hier lullig in de fout ?

t' is maar door welke bril je wilt zien
Het is een knap doelpunt. De glans gaat er een beetje af omdat die keeper hem nog aanraakt.
 
Hij speelde gisteren gewoon heel aardig.
There, I said it...

Heb serieus een zwak voor die jongen. Juiste instelling, zeurt nooit. Ligt erg goed in de groep. Kan die ene snotneus een voorbeeld van nemen. Bovendien doet die het gewoon de laatste tijd erg aardig. Tuurlijk zie je wel is van die merkwaardige balverlies. Maar ik vind zijn dribbels echt wel gevaarlijk de laatste tijd. Had de wedstrijd ook moeten eindigen met 2 assists. Prachtige hakbal en een prachtige steekpass.
 

Helaas alleen voor abonnementen te lezen, maar als ik t goed begrijp zou t loon van Bruma lager kunnen worden en wil hij daar zelf aan meewerken. Als dat gebeurt, petje af, voor JDJ maar ook Bruma.
Zou ik enorm sympathiek vinden voor Bruma. Zeker met een lager salaris zou het niet verkeerd zijn om te blijven in Eindhoven. Lijkt ideale vervanger te zijn tegen kleinere tegenstanders (dus kunnen Gakpo en/of Madueke/Götze rust krijgen). Ook iemand die niet lijkt te klagen over zijn rol en goed in de groep ligt.
 
Ik dacht even van ben ik nou gek geworden met al die nominaties voor Bruma, waarbij nog steeds meer fout dan goed ging, maar het zal de gunfactor wel zijn. Het is een sympathieke gast die helaas voor ons niet zo goed kan voetballen, maar door zijn mooie assist wordt hem op deze manier een hart onder de riem gestoken, zoals het Brenet ooit gegund werd na een mooi afstandsschot dat hij eens in zijn carrière zal maken.

Wie bedoel je trouwens met 'the boss'? Neem aan niet Bruce Springsteen?
Ik dacht ik reageer hier even omdat ik anders het speler van de week topic vuil maak.

Maar ik stemde, en ik denk wel meer, niet op hem vanwege de gunfactor of alleen die mooie assist.
Hij speelde gewoon een goede wedstrijd. Was constant aanspeelbaar, liep gaten dicht, had een aantal mooie keypasses (zoals ze dat bij de stats altijd mooi zeggen) waarvan er eigenlijk twee als assists gezien konden worden (eentje ging erin en de andere helaas net mis). en verder was hij zelf ook constant dreigend. Waarbij hij ook voor zichzelf een goede kans creëerde. Tuurlijk er zaten er ook fouten in zijn spel. Maar goed iedere aanvallende speler speelt weleens een k.. pass. Zolang ze aanvallend beslissend zijn vind ik dat minder erg.

Maar een wedstrijd tegen Heracles en Cambuur maakt hem nog geen top. Hij heeft niet de kwaliteiten van Gakpo/Madueke/Götze en staat er terecht naast. Alleen kan het zomaar zijn dat Bruma een nuttige back up kan worden.

Het constant vergelijken met de kostprijs van 15 miljoen is ook verleden tijd. We hebben Bruma allemaal gezien en het niveau. Dat gaat hij nooit meer waarmaken dat hij dat bedrag waard is. Maar gezien zijn huidige vorm, en ook de verhuurperiode bij Olympiakos in acht genomen, kan hij gewoon nog een bruikbaar selectie lid worden. Dat is echt al meer dan ik had verwacht toen het seizoen startte. Toen hoopte ik dat we hem zo snel mogelijk weg konden doen zoals ik dat hoop met een Luckassen. Nu hoop ik niet dat we hem zomaar wegdoen zonder óf een oke bedrag te krijgen óf een vervanger te halen.
 
Voor Bruma ook prima om salaris in te leveren. Hoewel ik het natuurlijk niet zeker weet kan ik mij voorstellen dat er uitvoerig met hem over is gesproken en PSV heeft aangegeven dat hij voor zijn huidige status te veel salaris kost en dan verkocht zal worden. Een transfer naar een redelijke club maken gaat vanwege zijn kosten ook niet zomaar gebeuren. Olympiakos pakte ook niet door, terwijl hij daar best aardig presteerde. Dan zal PSV wellicht hebben aangeboden om een lager salaris te accepteren. In ruil daarvoor zal PSV hem niet meer omwille van de hoge kosten proberen te slijten en krijgt hij een nieuwe kans. Het is een oplossing waar ik mee kan leven. Zoals hierboven aangegeven gaat hij zijn prijskaartje nooit meer waarmaken (of hij moet Benfica morgen kapot spelen), maar hij kan er niets aan doen dat er zoveel voor hem werd betaald. Hij is er nu eenmaal en als we er nog een goede selectiespeler aan hebben ben ik tevreden.

En ergens denk ik dat hij nu ook met veel meer vertrouwen speelt. Volgens mij ging hij in zijn eerste seizoen hier ook door een kutperiode op persoonlijk vlak.
 
Zou ik enorm sympathiek vinden voor Bruma. Zeker met een lager salaris zou het niet verkeerd zijn om te blijven in Eindhoven. Lijkt ideale vervanger te zijn tegen kleinere tegenstanders (dus kunnen Gakpo en/of Madueke/Götze rust krijgen). Ook iemand die niet lijkt te klagen over zijn rol en goed in de groep ligt.
Is dat sympathiek “voor” Bruma of “van” Bruma? :sneaky:
Buiten dat het terecht zou zijn wanneer je meer verdient dan een Gakpo en Madueke en dit je rol dan is ( hun vervanger), vind ik het idd getuigen van empathie en verdient hij het op basis hiervan alleen al om een nieuwe kans te krijgen bij PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan