Bruma (A)

Echt een zwak ontwikkeld voor deze jongen. Begon eigenlijk al toen met dat verhaal over dat hij was opgelicht door zijn “vriend” voor vele miljoenen (?) Heeft niets met voetbal te maken verder, I know.

Ik heb gewoon een zwak voor lieve gasten die ons shirt dragen, hard blijven werken ondanks tegenslagen en positiviteit blijven uitstralen🥰
 
Die goal is best wel lekker, sowieso viel hij goed in.
Ja ook leuke passes (deed hij in de vorige competitie wedstrijd ook heerlijk)...zo zonde dat hij dinsdag tegen Benfica zo matig inviel. Alles of niets voetballer...maar met vertrouwen wel een mega verschil met zijn beginperiode. Alleen op de keeper (buitenspel) maakt hij toch ook keurig af.

Te duur voor de bank voor een club als PSV maar wel ideale aanvallende invaller op meerdere posities.
 
E-sBSFdXoAEwcgr



'PSV-beelden lekken uit: Bruma krijgt Speler van de Maand-award van ESPN'

:lmao::DANCE::biceps:
En gewoon verdiend. Hopelijk zet hij deze lijn door. Ik gun het hem wel.
 
Serieus? Beter gespeeld dan Gakpo, Madueke, Ramalho of Obispo?
Ja, in de eredivisie wel. Zeker als je het vergelijkt met verwachting (wat vaak gebeurd bij cijfers. Een Gotze moet meer doen voor een 7 dan een random willem 2 speler. Wat logisch is).

Gakpo en Madueke waren goed in de eredivisie maar ik vond Bruma een stempel drukken in alle drie de wedstrijden. Dit was iets minder bij Gakpo en Madueke. Wat ook logisch is omdat die jongens volle focus hadden op Europa.

Ramalho miste 1 eredivisie wedstrijd. Verder had hij hem ook mogen hebben.

Obispo was een verassing en speelde goed. Maar vond ik niet zo bepalend de eerste drie wedstrijden zoals anderen.

Als de prijs is. Wie is de beste psv' er van deze maand. Dan had ik hem Bruma niet gegeven maar had ik Madueke of Ramalho deze prijs gegeven. Maar dit gaat om de eredivisie en daar was Bruma deze maand erg goed.

En geen zorgen. Hij was ook weer niet zo goed dat ik hem beter acht of gelijkwaardig aan Madueke of Gakpo. Maar hij had een goede eredivisie maand en deze prijs is verdiend. Hij staat vlgms ook ergens bovenaan bij het vi klassement van de eredivisie..
 
Ik vraag me wel af waarom het hiervoor niet liep. Hij wilt er niet over praten en John de Jong liet er laatst ook wat over vallen, maar ging nergens specifiek op in. Zou het dan toch met zijn beste vriend te maken hebben die zijn geld zou hebben gestolen? Toch mooi om te zien hoe Bruma erin staat; hard werken en het team helpen. Laat maar zien vanavond!
 
Ik vraag me wel af waarom het hiervoor niet liep. Hij wilt er niet over praten en John de Jong liet er laatst ook wat over vallen, maar ging nergens specifiek op in. Zou het dan toch met zijn beste vriend te maken hebben die zijn geld zou hebben gestolen? Toch mooi om te zien hoe Bruma erin staat; hard werken en het team helpen. Laat maar zien vanavond!
Nu komt het verhaal dus toch naar buiten. Mooi dat hij zo open is, hopelijk kan hij nu echt een nieuwe start maken en de échte Bruma laten zien. Ik kan me voorstellen dat zo'n periode wel een zeer grote invloed heeft op het spel van een voetballer.
 
Hij heeft mijn respect wel verdiend de afgelopen weken.

Ik hoop dat hij straks zo goed presteert dat PSV zijn contract weer opwaardeert en hij nog een paar prachtige jaren hier maakt, alvorens hij een toptransfer maakt.
Een niet heel erg voor de hand liggend scenario, dat realiseer ik me ook wel. Maar wel het scenario wat ik hem (en PSV) gun.
 
Terug
Bovenaan Onderaan