Borussia Dortmund - PSV | Woensdag 13 maart | Eindstand 2-0 (Uitgeschakeld)

Er zijn er zat die het doen, dus….
Ik ken bitter weinig mensen die daar zelf bewust voor kiezen.

Maar on-topic, dat die spelers van Dortmund maar zo mogen janken alsof ze zojuist te grazen genomen zijn door de mohel.
 
Als iedereen fit is:

Benitez
Teze - Schouten - Boscagli - Dest
Til - Veerman - Saibari
Bakayoko - de Jong - Tillman
 
Belangrijkste potje van het seizoen.

Winnen betekent zoveel.

Prestige, aanzien, geld, aantrekkingskracht van de internationale media, aantrekkingskracht voor inkomende transfers en jeugdspelers, transferwaardestijging van de huidige selectie en zoveel dingen meer.

Kinderen die fan worden van de winnaars, PSV, bijvoorbeeld.

Ze winnen het gewoon: 1-4.
3x Lozano.
 
Belangrijkste potje van het seizoen.

Winnen betekent zoveel.

Prestige, aanzien, geld, aantrekkingskracht van de internationale media, aantrekkingskracht voor inkomende transfers en jeugdspelers, transferwaardestijging van de huidige selectie en zoveel dingen meer.

Kinderen die fan worden van de winnaars, PSV, bijvoorbeeld.

Ze winnen het gewoon: 1-4.
3x Lozano.

Lozano? Da's toch echt de allerslechtste versterking dit seizoen.
 
Inderdaad. Wanneer hij geen eerste periode hier had gehad was het nu een Bruma 2.0 geweest volgens velen.
De ballen springen meestal wat minder knullig van zijn voeten. Maar je hebt ergens wel een punt. Muv de wedstrijd tegen ajax is het nog niet veel.
 
Lozano? Da's toch echt de allerslechtste versterking dit seizoen.
Ik heb mijn hand gekneusd. Dat is echt zo. Beetje aan de buitenkant. Alsof ik een kwartier Lang op een Ketchupfles heb staan rammen. Het straalt zelfs uit naar mijn elleboog.

Lang en Bella Kotchap vallen nog minder mee.

Het zal toch ooit goed komen met Lozano?
Hopelijk.
Tegen Dortmund.
Ik zal de dop er eens vanaf draaien. Misschien helpt dat.
 
Keepers zowel vn GAE als PSV gaaf en zeker Des als speler. Zag GAE als soort makkie voor PSV. Nu, dit seizoen zeker niet vorig jr wel.Iig kijk uit straks naar as Woensdag. 👀
 
Dortmund de laatste wedstrijd voor PSV gewonnen bij Werder Bremen. Net als PSV moest het een rode kaart slikken.

Het is pas zaterdag, maar het aftellen kan nu gaan beginnen. Gaan we eindelijk weer eens een keer naar de kwartfinale van de CL? Het zal ongelofelijk zwaar worden, Dortmund is toch echt de favoriet. Maar als PSV het niveau haalt wat het kan halen, dan heb ik toch vertrouwen dat het goed kan komen.

:PSV:
 
Dortmund de laatste wedstrijd voor PSV gewonnen bij Werder Bremen. Net als PSV moest het een rode kaart slikken.

Het is pas zaterdag, maar het aftellen kan nu gaan beginnen. Gaan we eindelijk weer eens een keer naar de kwartfinale van de CL? Het zal ongelofelijk zwaar worden, Dortmund is toch echt de favoriet. Maar als PSV het niveau haalt wat het kan halen, dan heb ik toch vertrouwen dat het goed kan komen.

:PSV:
Het is zeer afhankelijk van met welke spelers PSV aan de wedstrijd kan beginnen.
 
Hopen op toch minimaal Veerman OF Saibari terug. Beiden zou helemaal geweldig zijn. Zonder die twee zie ik het niet gebeuren.
We worden geroemd voor onze brede selectie, maar op een paar plekken zitten we helemaal niet breed. Veerman's positie vooral. Qua positie is Saibari makkelijker te vervangen, maar dan ben je wel afhankelijk van een goeie dag van Tillman of een Til.
 
Bosz gaf bij de persco op vrijdag aan dat het meespelen van Veerman en Saibari voor een groot gedeelte af zal hangen of ze op zaterdag ipv maandag op het trainingsveld zouden terugkeren. Iemand toevallig info of ze zaterdag op het veld zijn gezien?
 
Als Veerman meespeelt, dan wordt de eindstand: 1-2. Speelt Veerman niet mee, dan wordt het 1-1 en krijgen we een verlenging. Hopelijk wint PSV dan met de strafschoppenserie. FORZA PSV...!! :PSV: (Y):cool::BALL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan