Binnenlandse Politiek

Qua verhouding zal er niks veranderen. In z'n eentje gaat ie geen meerderheid halen. In het beste geval weet ie bbb of nsc stemmers te trekken.

Jawel, want NSC niet nodig voor meerderheid. Dat is de grote luis in de pels voor hem nu.

.

Dan gaat Wilders er van uit dat al die lui nog een keer naar de stembus gaan voor hem. Dat geluk gaat hij niet hebben.

Ik hoop dat het zo zou gaan. ;)

Maar ik denk dat dat vies tegenvalt.
 
als je kijkt naar de huidige peilingen, dan is de grootste verschuiving de enorme plus bij de PVV, en een halvering van NSC.

Dus het alternatief is duidelijk voor die stemmers.
Dat maakt dus uiteindelijk niets uit. Moet ie nog steeds formeren als de pvv al flink wint wat.ik betwijfel
 
Dat maakt dus uiteindelijk niets uit. Moet ie nog steeds formeren als de pvv al flink wint wat.ik betwijfel

Dat maakt dus heel veel uit, want dan hoeft ie minder punten in te leveren of af te zwakken.
Komt premierschap misschien zelfs weer op tafel (al was VVD daar ook niet happig op, maar NSC grootste tegenstander. Bovendien zou een grotere PVV daar meer in te eisen hebben).
 
Dat maakt dus heel veel uit, want dan hoeft ie minder punten in te leveren of af te zwakken.
Komt premierschap misschien zelfs weer op tafel (al was VVD daar ook niet happig op, maar NSC grootste tegenstander. Bovendien zou een grotere PVV daar meer in te eisen hebben).
Ja, maar als de pvv van de bbb en de vvd (nsc is meer cda electoraat) weet te winnen schiet het ook niet op voor m.
 
Nsc is Cda. Alleen het naampje is anders..

Zeker niet.
Omtzigt is altijd van de conservatieve en rechtsere kant van het CDA geweest, en trekt dat nog steviger door met NSC.
CDA is onder Bontebal juist meer terug naar het midden getrokken.

Natuurlijk zijn er overeenkomsten te vinden. Maar ze gelijkstellen aan elkaar is veel te kort door de bocht.
 
Zeker niet.
Omtzigt is altijd van de conservatieve en rechtsere kant van het CDA geweest, en trekt dat nog steviger door met NSC.
CDA is onder Bontebal juist meer terug naar het midden getrokken.

Natuurlijk zijn er overeenkomsten te vinden. Maar ze gelijkstellen aan elkaar is veel te kort door de bocht.
Cda is net zo conservatief als het bijvoorbeeld gaat over migratie. Alleen trekt Omtzigt hiermee meer aandacht
 
Terug
Bovenaan Onderaan