Binnenlandse Politiek

Yesilgöz krijgt een dilemma voor gelegd: VVD of Ajax.

Binnen een halve seconde: "Ajax" en slaat daarna van schrik d'r hand voor de mond.
Ik vind het zelf ook een duivels moeilijk dilemma, maar ik vond 'em wel mooi :p

Leuk dat vd Yesilgoz en vd Plas het goed kunnen vinden maar het lijkt me een beetje te gezellig. Weinig debat.

Yesilgöz krijgt een dilemma voor gelegd: VVD of Ajax.

Binnen een halve seconde: "Ajax" en slaat daarna van schrik d'r hand voor de mond.
Ik vind het zelf ook een duivels moeilijk dilemma, maar ik vond 'em wel mooi :p
Als Ajax onderaan de Eredivisie staat, staat de VVD in de kelderklasse.

Wat nou dilemma...

Tenenkrommend dit, hoe Baudet reageert op de zorgen van een non-binair persoon. Gatverdamme.

Ik mag toch echt hopen dat je niet ingetrapt bent in Bram, dat bram echt en echtt is he..? Of is/was mijn mensenkennis gewoon te goed meteen :lmao:
Vent met snor, maar is geen jongen :lmao: Word bedreigd op social media, maar bedreigt zelf alles en iedereen, maakt mensen uit voor nazi en fascisten etc, gast is gewoon politiek actief en journalist, werkt bij een mediabedrijf en hij heet Oscar Behagel en geen Bram hahahahahahahahah. Wat trappen mensen toch snel in op bullshit op tv :FP: Baudet had hem een kopstoot moeten geven voor zijn slecht acteerwerk, en dan zeggen dat er idd maar 2 geslachten zijn.

Laatst bewerkt:
Ik mag toch echt hopen dat je niet ingetrapt bent in Bram, dat bram echt en echtt is he..? Of is/was mijn mensenkennis gewoon te goed meteen :lmao:
Vent met snor, maar is geen jongen :lmao: Word bedreigd op social media, maar bedreigt zelf alles en iedereen, maakt mensen uit voor nazi en fascisten etc, gast is gewoon politiek actief en journalist, werkt bij een mediabedrijf en hij heet Oscar Behagel en geen Bram hahahahahahahahah. Wat trappen mensen toch snel in op bullshit op tv :FP: Baudet had hem een kopstoot moeten geven voor zijn slecht acteerwerk, en dan zeggen dat er idd maar 2 geslachten zijn.

En er dan na 1 simpele Google search achter komen dat Bram en Oscar Behagel toch echt 2 verschillende personen zijn.

Daar zit je dan met je doorgestreepte mensenkennis. Idd maar goed dat dat is doorgestreept :ROFL:
Pijnlijk, Derksen, pijnlijk

En er dan na 1 simpele Google search achter komen dat Bram en Oscar Behagel toch echt 2 verschillende personen zijn.

Daar zit je dan met je doorgestreepte mensenkennis. Idd maar goed dat dat is doorgestreept :ROFL:
Pijnlijk, Derksen, pijnlijk

Ow nou dan zijn het 2 mensen, maar die bram ( als die echt echt is ) is nog steeds een jongetje, en als alle overige info klopt is het stagiair journalist, zijn partner is tv producent, heel veel toevalligheden om Baudet ff zogenaamd in slecht daglicht te kunnen krijgen

.
Ow nou dan zijn het 2 mensen, maar die bram ( als die echt echt is ) is nog steeds een jongetje, en als alle overige info klopt is het stagiair journalist, zijn partner is tv producent, heel veel toevalligheden om Baudet ff zogenaamd in slecht daglicht te kunnen krijgen
Daar heeft Baudet niemand voor nodig. Dat doet ie vanzelf wel

Zeer waarschijnlijk dat Bram daar is bewust voor is uitgenodigd. Of mss heeft hen (doe ik t zo goed? Ik vind dat best lastig) via hen (?) kanalen aangemeld omdat Baudet komt.

Op zich prima om Baudet uit de tent te willen lokken. Hij reageert zoals hij wil reageren en daar kun je t dan mee eens of oneens zijn. Ik zie het hele probleem niet.

Dat Bram journalist is, en politiek actief is, etc en nog meer waar de alt-right op social media als ware detectives achter zijn gekomen is verder behoorlijk irrelevant. Dat zegt nl niks of hetgeen hen (?) daar heeft gezegd wel of niet oprecht was.

Baudet is ook de grootste koekenbakker in DH, enige waar ik met hem eens ben is dat er 2 geslachten zijn
(brammetje is nu live op radio 1 ook)
En sommige mensen hebben 2 geslachten in 1. Dus uiteindelijk zijn het 2 geslachten. Zoveel veranderd er dus niet voor je..

Terug
Bovenaan Onderaan