rico
Assistent Bondscoach
Welke geluiden?Mbt de bevolking hoor ik andere geluiden. Dat er politiek geen wil eens dat klopt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Welke geluiden?Mbt de bevolking hoor ik andere geluiden. Dat er politiek geen wil eens dat klopt
Diverse polls zoals dezeWelke geluiden?
Wat een oneindige treurigheid…Z'n volgers vinden het fantastisch.
Als Ajax onderaan de Eredivisie staat, staat de VVD in de kelderklasse.Yesilgöz krijgt een dilemma voor gelegd: VVD of Ajax.
Binnen een halve seconde: "Ajax" en slaat daarna van schrik d'r hand voor de mond.
Ik vind het zelf ook een duivels moeilijk dilemma, maar ik vond 'em wel mooi
Ik hoop dat de VVD degradeert.Yesilgöz krijgt een dilemma voor gelegd: VVD of Ajax.
Binnen een halve seconde: "Ajax" en slaat daarna van schrik d'r hand voor de mond.
Ik vind het zelf ook een duivels moeilijk dilemma, maar ik vond 'em wel mooi
Aldus Sjaak…Ik hoop dat de VVD degradeert.
"Mamma, mamma! Iemand snapte de referentie!"Aldus Sjaak…
Ja…. Ik kreeg al spijt na het tikken"Mamma, mamma! Iemand snapte de referentie!"
Van de 1e kamer naar de 2e kamerIk hoop dat de VVD degradeert.
Tenenkrommend dit, hoe Baudet reageert op de zorgen van een non-binair persoon. Gatverdamme.
Ik mag toch echt hopen dat je niet ingetrapt bent in Bram, dat bram echt en echtt is he..?Of is/was mijn mensenkennis gewoon te goed meteen
Vent met snor, maar is geen jongen Word bedreigd op social media, maar bedreigt zelf alles en iedereen, maakt mensen uit voor nazi en fascisten etc, gast is gewoon politiek actief en journalist, werkt bij een mediabedrijf en hij heet Oscar Behagel en geen Bram hahahahahahahahah. Wat trappen mensen toch snel in op bullshit op tv Baudet had hem een kopstoot moeten geven voor zijn slecht acteerwerk, en dan zeggen dat er idd maar 2 geslachten zijn.
En er dan na 1 simpele Google search achter komen dat Bram en Oscar Behagel toch echt 2 verschillende personen zijn.
Daar zit je dan met je doorgestreepte mensenkennis. Idd maar goed dat dat is doorgestreept
Pijnlijk, Derksen, pijnlijk
Daar heeft Baudet niemand voor nodig. Dat doet ie vanzelf welOw nou dan zijn het 2 mensen, maar die bram ( als die echt echt is ) is nog steeds een jongetje, en als alle overige info klopt is het stagiair journalist, zijn partner is tv producent, heel veel toevalligheden om Baudet ff zogenaamd in slecht daglicht te kunnen krijgen
.
Daar heeft Baudet niemand voor nodig. Dat doet ie vanzelf wel
Ow nou dan zijn het 2 mensen, maar die bram ( als die echt echt is ) is nog steeds een jongetje, en als alle overige info klopt is het stagiair journalist, zijn partner is tv producent, heel veel toevalligheden om Baudet ff zogenaamd in slecht daglicht te kunnen krijgen
Klopt inderdaad. Twee geslachten en meerdere genders. Maar dat dat verschil lastig te begrijpen is voor sommige mensen dat is best logischBaudet is ook de grootste koekenbakker in DH, enige waar ik met hem eens ben is dat er 2 geslachten zijn
(brammetje is nu live op radio 1 ook)
En sommige mensen hebben 2 geslachten in 1. Dus uiteindelijk zijn het 2 geslachten. Zoveel veranderd er dus niet voor je..Baudet is ook de grootste koekenbakker in DH, enige waar ik met hem eens ben is dat er 2 geslachten zijn
(brammetje is nu live op radio 1 ook)
Klopt inderdaad. Twee geslachten en meerdere genders. Maar dat dat verschil lastig te begrijpen is voor sommige mensen dat is best logisch