Binnenlandse Politiek

Misschien slecht om iemand op z'n uiterlijk te beoordelen (en dat zou de PVV ook nooit doen uiteraard), maar met zo'n kop was deze meneer zeker fout in de oorlog geweest als hij toen geleefd had...
https://www.ad.nl/utrecht/pvv-mag-n...t-in-maarssen-vanwege-minder-minder~a68a7a2d/
Ah, 'mijn' gemeente. Het het verkiezingsprogramma gezien van de PVV, die willen een ware volksverhuizing als ik hun programma moet geloven. Stond namelijk in dat geen enkele nationaliteit overheersend mag zijn, zullen heel wat Nederlanders weg moeten wat dat betreft ;P
 
Ah, 'mijn' gemeente. Het het verkiezingsprogramma gezien van de PVV, die willen een ware volksverhuizing als ik hun programma moet geloven. Stond namelijk in dat geen enkele nationaliteit overheersend mag zijn, zullen heel wat Nederlanders weg moeten wat dat betreft ;P

Dat... of er komen een heleboel buitenlanders bij :maniac:
 
Dat... of er komen een heleboel buitenlanders bij :maniac:

Voordat die erbij komen moeten er eerst NL-ers weg om plaats te maken. Maarre het voelt voor mij hier als n white-community, maar dat kan ook de invloed van de Amsterdamse jaren zijn.
 
Als je dat met cijfers kunt onderbouwen geloof ik je graag en ik denk ook dat het IQ grotendeels afhangt van 'hoe' je opgroeit (denk aan scholing, voorzieningen e.d.) maar er bestaan ook significante IQ-verschillen tussen verschillende groepen in Nederland. Autochtonen hebben een gemiddeld IQ van honderd, Marokkanen, Surinamers en Antillianen 85, Chinese Nederlanders 105, joden 112. Hoe zou je die verschillen dan verklaren? Chinese Nederlanders wonen over het algemeen niet in betere omstandigheden dan autochtone Nederlanders.

Zag laatst een leuk plaatje, uit een ouder boek (gok uit de jaren '20-'30). Daarin was het gemiddelde IQ in Nederland per provincie te zien. Geen verrassing: de Randstad scoorde het hoogst, Limburg en Brabant scoorden het slechtst. Dat waren immers domme keuterboertjes.

Een IQ-test bestaat uit verschillende onderdelen: ruimtelijk inzicht, rekenen, logisch inzicht en ook taal. Scholing en taalkennis heeft wel degelijk te maken met het feit of jij weet wat de tegenovergestelde betekenis van een woord is. En als jij als Chinese Nederlander vanaf 16 moet meewerken in het restaurant van papa en mama leer je beter rekenen achter de kassa. Als diezelfde papa en mama je vervolgens pushen om een zo hoog mogelijke opleiding te volgen, maak je zo'n test ook beter dan een kind dat te horen krijgt : "komt wel goed swa...."
 
Gaat hier iedereen stemmen voor de gemeenteraad?
En gaat hier iedereen stemmen voor het referendum?
Gemeenteraad wel, maar geen idee op wie nog. Ik ben wel gebaat bij facilitering van electrische auto's. Eens kijken of een partij dat in het programma heeft opgenomen.

Referenda zijn afgeschaft. Tot nu toe heeft het kabinet nog geen enkele keer haar oren laten hangen naar de uitslag van een referendum. Dat samen doet mij denken dat dat ditmaal niet anders zal zijn en doet mij besluiten niet te gaan stemmen. Dat scheelt mij ook weer verdiepen in deze materie. Sowieso een lastige afweging: privacy versus opsporen van misdaad/terrorisme.
 
https://www.ad.nl/video/wilders-bezoekt-urk~vp29555

Ik zal het niet hebben over hoe Geert een petje opzet (0.28), of hoe hij met zijn hoofd beweegt als een duif, of dat hij er niet zo fris meer uitziet. Maar meneer "Nederland" gaat vrolijk voor een Israëlische vlag zitten. Ben ik benieuwd of hij even gemakkelijk daar had gezeten als daar een Palestijnse vlag had gehangen.
Nee natuurlijk niet. Hij staat voor een Judeo-christelijke samenleving en cultuur.
Daar past de vlag van een onderdrukt volk dat vecht voor de laatste stukjes eigen grond niet bij. Stelletje stenen gooiende terroristen.

Gaat hier iedereen stemmen voor de gemeenteraad?
En gaat hier iedereen stemmen voor het referendum?
Neen. Ik ken inmiddels een heel stapeltje van de wethouders en gemeenteraadsleden hier in dit dorp en een grotere groep 'back stabbers' heb je nog nooit gezien. Die gaan nooit iets anders bereiken dan wat gekeutel in de marge, in de hoop dat ze op de voorpagina van het lokale suffertje komen, of dat er ergens een parkeerplaatsje naar hen wordt vernoemd omdat ze daar 'hun best' voor hebben gedaan.
Die mensen zijn serieus van het niveau "Ik ben slimmer als hun" en ze houden elkander allemaal de dikke handen boven het religieuze hoofd, dus er is niets te winnen of te veranderen.
 
Nee natuurlijk niet. Hij staat voor een Judeo-christelijke samenleving en cultuur.
Daar past de vlag van een onderdrukt volk dat vecht voor de laatste stukjes eigen grond niet bij. Stelletje stenen gooiende terroristen.


Neen. Ik ken inmiddels een heel stapeltje van de wethouders en gemeenteraadsleden hier in dit dorp en een grotere groep 'back stabbers' heb je nog nooit gezien. Die gaan nooit iets anders bereiken dan wat gekeutel in de marge, in de hoop dat ze op de voorpagina van het lokale suffertje komen, of dat er ergens een parkeerplaatsje naar hen wordt vernoemd omdat ze daar 'hun best' voor hebben gedaan.
Die mensen zijn serieus van het niveau "Ik ben slimmer als hun" en ze houden elkander allemaal de dikke handen boven het religieuze hoofd, dus er is niets te winnen of te veranderen.

Je kunt natuurlijk "Satan zal over u oordelen." op het stembiljet schrijven. :devilish:
 
Je kunt natuurlijk "Satan zal over u oordelen." op het stembiljet schrijven. :devilish:
Niet doen, krijg je ruzie omdat meerdere personen denken dichter bij Satan te staan en die stem te verdienen.
:poop::money::SC::adevil::poop::clown:
("Dit briefje bedoelde natuurlijk dat ik namens m moet spreken en oordelen" met een smoelenboek van de gemiddelde. raad aan smileys)
 
Je kunt natuurlijk "Satan zal over u oordelen." op het stembiljet schrijven. :devilish:
Dat werd letterlijk gezegd door de voorman van de SGP, in zijn eigen column in het plaatselijke krantje n.a.v. een festivalletje dat was georganiseerd en waar een gothic band had opgetreden...

1860 klinkt hier nog gewoon heel modern.
 
Dat werd letterlijk gezegd door de voorman van de SGP, in zijn eigen column in het plaatselijke krantje n.a.v. een festivalletje dat was georganiseerd en waar een gothic band had opgetreden...

1860 klinkt hier nog gewoon heel modern.

?

Die man houdt niet van Gothic bands. Ik ook niet. Ik ken hem verder niet, maar hij kon zo maar eens een geschikte kandidaat zijn om mijn stem op uit te brengen.
 
?

Die man houdt niet van Gothic bands. Ik ook niet. Ik ken hem verder niet, maar hij kon zo maar eens een geschikte kandidaat zijn om mijn stem op uit te brengen.
Het ging hem niet om de muziek, maar om de kleding. Jongens met 'jurken', dat wekt de toorn van satan...
 
Het ging hem niet om de muziek, maar om de kleding. Jongens met 'jurken', dat wekt de toorn van satan...

Jongens met jurken? Ik dacht dat religieuze mensen daar wel wat mee hadden ;). Die gereformeerden niet, natuurlijk. Sjommes, die gemeentepolletiek is ook wel erg ingewikkeld. Wat dat betreft kun je beter in Finland wonen, dan heb je gewoon geen flauw idee waar het allemaal over gaat. :)
 
Jongens met jurken? Ik dacht dat religieuze mensen daar wel wat mee hadden ;). Die gereformeerden niet, natuurlijk. Sjommes, die gemeentepolletiek is ook wel erg ingewikkeld. Wat dat betreft kun je beter in Finland wonen, dan heb je gewoon geen flauw idee waar het allemaal over gaat. :)
En kun je gewoon in je kilt naar de buurtsuper.:ROFL:
 
En kun je gewoon in je kilt naar de buurtsuper.:ROFL:

Ja, nee, ze kijken in Finland nergens raar van op. Er loopt een hoop genderdiscutabel volk rond. Daarnaast, als iemand wel ergens wat van wil zeggen betekent dat dat je hard op iets tegen een vreemde moet zeggen....dat is sowieso een brug te ver voor de gemiddelde Fin ;).
 
Ja, nee, ze kijken in Finland nergens raar van op. Er loopt een hoop genderdiscutabel volk rond. Daarnaast, als iemand wel ergens wat van wil zeggen betekent dat dat je hard op iets tegen een vreemde moet zeggen....dat is sowieso een brug te ver voor de gemiddelde Fin ;).
Dat is voor zo'n Nederlandse 'als ik iets vind, dan zeg ik er wat van'-jongen als jij, dagelijks dikke pret, stel ik me zo voor?
Of ligt het je wel?
 
Dat werd letterlijk gezegd door de voorman van de SGP, in zijn eigen column in het plaatselijke krantje n.a.v. een festivalletje dat was georganiseerd en waar een gothic band had opgetreden...

1860 klinkt hier nog gewoon heel modern.
Weinig bijbelkennis bij de SGP-er, staat nergens dat satan oordeelt dacht ik.
 
Dat is voor zo'n Nederlandse 'als ik iets vind, dan zeg ik er wat van'-jongen als jij, dagelijks dikke pret, stel ik me zo voor?
Of ligt het je wel?

Zo op straat is het wel lekker rustig. In de communicatie met collega's is het wel eens vermoeiend...
 
Terug
Bovenaan Onderaan