Binnenlandse Politiek

Het mag gewoon benoemd worden met naam en toenaam. Draai er niet zo omheen.

Ik ben het helemaal met het betoog can PerfectPSV eens. Zodra je hier afwijkt van een sterke linkse mening worden je benen bot voor bot gebroken hier op het forum. Zelf ook meerdere keren meegemaakt.
Die vind ik dan te gemakkelijk.
Beetje een landelijke trend, dat je als “rechts” niet je mening mag geven, want “links” doet dan zo boos.

Je mag prima je mening geven, maar dan kun je verwachten dat je op dit forum een tegenmening krijgt. Dit is een voetbalforum, en er komen mensen van allerlei politieke stromingen. Dit is geen links/rechts georiënteerd forum. En hier word je nog behoorlijk beschaafd aangesproken. Ga eens op GeenStijl of Facebook zeggen dat boetes voor te hard rijden terecht zijn, dat niet elke asielzoeker een gelukszoeker is of dat je misschien iets aan het milieu moet doen, dan merk je pas wat “bot voor bot gebroken is”.

En als je merkt dat van deelnemer X alleen maar poep komt, dan reageer je er niet meer op. Misschuit uit functie, maar niet in een discussie. Laten gaan. Je weet dat X alleen maar het bloed onder de nagels wil halen? Dan voer hem niet met een reactie. He is not worthy.

Maar het gaat om het intrekken van een verblijfsvergunning. Geen idee hoe dat werkt maar dat geeft ook aan dat ze geen Nederlander zijn toch? (In hun paspoort)

Even buiten dat ik het volstrekt oneens ben met de wet. Praktisch onhaalbaar, volgens de wetten/ verdragen onhaalbaar. Bovendien vind ik dat als iemand beoordeeld is als oké met een permanente verblijfsvergunning moet hij dezelfde rechten en plichten hebben als de rest.
Volgens mij gaat het niet om intrekken (als ik het goed lees) maar om weigeren.
Dus stel, je bent hier geboren, hebt geen permanente verblijfsvergunning, dan kun je na veroordeling die permanente vergunning vergeten.
Natuurlijk maakt deze mevrouw hier een ding van alsof ze weet ik wat doet, maar het stelt niet veel voor. Nederland flikkerde al mensen de grens over die al 15 jaar hier woonden en geboren waren, omdat het land van herkomst weer “veilig” was. Ooit een item gezien over een puber van een jaar of 16, die nu terug moest naar haar land. Stond op het punt op eindexamen te doen, sprak de taal van het land geeneens, maar hup, oprotten.

Symboolpolitiek. Wen er maar aan, want iets oplossen, dat gaan de voormalige wappies niet doen.

Volgens de nieuwe mp is er geen asielcrisis hoor ik net in het wekelijkse nos gesprek. Hebben we nu ons voor niets massaal extreem rechts een overwinning bezorgd aangezien Wilders dat constant liep te brullen 🤔

Wat moet er nog gebeuren voor we onszelf met recht de stempel banenrepubliek op mogen plakken?
Help mij even, waarom zouden we ons nu als bananenrepubliek moeten zien? Omdat de man 1 jaar krijgt waarvan een deel tgv verboden wapenbezit is? Een delict waarop de strafeis tussen de 9 maanden en 8 jaar kan liggen?

Help mij even, waarom zouden we ons nu als bananenrepubliek moeten zien? Omdat de man 1 jaar krijgt waarvan een deel tgv verboden wapenbezit is? Een delict waarop de strafeis tussen de 9 maanden en 8 jaar kan liggen?
Dat, gecombineerd met alles wat er politiek heeft afgespeeld in het afgelopen jaar. Maar ik geef wel toe dat het een behoorlijk overdreven uitspraak was

Maarre, kwam die uitspraak omdat je de straf te laag of te hoog vond, snap ff serieus niet wat je probleem is.
Vooral omdat dit voor mij wederom een bevestiging is dat we niet het nette en onschuldige land zijn zoals velen doen alsof we dat zijn. "Maar zoiets gebeurt toch niet bij ons!" heb ik een aantal keren gehoord de laatste dagen nav de aanslag op Trump.

Hier lopen politici dus ook risico op hun leven. Zelfs wanneer ze het niet hun levenswerk maken om een minderheid stelselmatig weg te jagen en te beledigen

Vooral omdat dit voor mij wederom een bevestiging is dat we niet het nette en onschuldige land zijn zoals velen doen alsof we dat zijn. "Maar zoiets gebeurt toch niet bij ons!" heb ik een aantal keren gehoord de laatste dagen nav de aanslag op Trump.

Hier lopen politici dus ook risico op hun leven. Zelfs wanneer ze het niet hun levenswerk maken om een minderheid stelselmatig weg te jagen en te beledigen
Tja, aanslag op Janmaat, aanslag op Fortuin, dat risico is er al een tijdje volgens mij.

Dat is niks nieuws. Ook in Nederland kan dat, alleen gebeurt het hier minder vaak, net zoals er relatief weinig moorden plaats vinden.
Tegenwoordig is de kans op een aanslag groter, omdat mensen door allerlei invloeden van mening zijn dat ze het land moeten redden. Was toch Lange Frans die met een andere wappie tijdens een podcast gingen roepen dat er eigenlijk iemand Rutte om moest leggen. Ja hij niet, want, ik citeer, “slecht voor mijn karma” maar je hoeft maar 1 volgeling te hebben die denkt “dan ga ik het wel doen”.

Zou mij niks verbazen als er tussen nu en 2 jaar ook in Nederland een aanslag volgt.

Dat is niks nieuws. Ook in Nederland kan dat, alleen gebeurt het hier minder vaak, net zoals er relatief weinig moorden plaats vinden.
Tegenwoordig is de kans op een aanslag groter, omdat mensen door allerlei invloeden van mening zijn dat ze het land moeten redden. Was toch Lange Frans die met een andere wappie tijdens een podcast gingen roepen dat er eigenlijk iemand Rutte om moest leggen. Ja hij niet, want, ik citeer, “slecht voor mijn karma” maar je hoeft maar 1 volgeling te hebben die denkt “dan ga ik het wel doen”.

Zou mij niks verbazen als er tussen nu en 2 jaar ook in Nederland een aanslag volgt.
Wat denk je van Forum voor Democratie en vooral Gideon van Meijeren. Die heeft slechts een taakstraf gehad vanwege openlijke opruiing tijdens de covid protesten. Hij riep dat burgers zich moesten bewapenen op z'n forum kar. Hij was even vergeten dat immuniteit niet geldt als je niet in de tweede kamer bent..

Wat denk je van Forum voor Democratie en vooral Gideon van Meijeren. Die heeft slechts een taakstraf gehad vanwege openlijke opruiing tijdens de covid protesten. Hij riep dat burgers zich moesten bewapenen op z'n forum kar. Hij was even vergeten dat immuniteit niet geldt als je niet in de tweede kamer bent..
Emile Ratelband heeft ook onlangs een veroordeling gehad vanwege woorden van die strekking.
Helaas zijn er idioten genoeg die niet weten dat ze idioot zijn en hun soortgenoten niet herkennen.

Emile Ratelband heeft ook onlangs een veroordeling gehad vanwege woorden van die strekking.
Helaas zijn er idioten genoeg die niet weten dat ze idioot zijn en hun soortgenoten niet herkennen.
Dat Ratelband een beetje koekoek is hebben we in de jaren 90 al kunnen zien. Ik was m eerlijk gezegd ook alweer vergeten, maar blijkbaar is ie er niet op vooruit gegaan zo te lezen..

Bij de lokale gelederen van de VVD is er ook twijfel over samenwerking met de PVV. Wat overigens aangeeft dat vraagtekens zetten bij de PVV je niet automatisch links maakt.

Terug
Bovenaan Onderaan