AZ - PSV | Zondag 28 mei | Eindstand: 1-2

Kira

Aanvoerder
Sangare in een topper op de bank zetten als je zeker niet moet verliezen :eek: ?
Ik vind dat Guti de rest verdediging beter bewaakt. Sangare verovert individueel meer ballen maar Guti houd strakker het overzicht in verdedigend opzicht om o.a. counters te voorkomen.

DrJ

Routinier
Ik ben heel benieuwd of Guti en Boscagli een plek krijgen. Dan zou dat toch een signaal zijn van het feit dat de heren de spelopvatting anders zien.

Maar ik denk dat we een aardig hetzelfde elftal krijgen en dat het spel erg lastig gaat zien. Denk namelijk dat dit niet heel goed is zo kort op de wedstrijd.
Ik ben ook bang dat er teveel verdeeldheid is in de selectie nu, dat het een draak van een wedstrijd wordt, maar ik heb echt het gevoel dat Fc Twente ons gaat redden.

Mikasa

Internationale Legende
Ik ben ook bang dat er teveel verdeeldheid is in de selectie nu, dat het een draak van een wedstrijd wordt, maar ik heb echt het gevoel dat Fc Twente ons gaat redden.
Ik hoop dan toch maar op een schrikeffect en dat de mannen voelen dat ze Ruud niet nog een keer kunnen laten zakken. Alles op alles op minimaal een punt in Alkmaar. Ook al is Ruud er niet bij, het straalt sowieso ook op hem af.

Penalty

Internationale Legende
Ik hoop dan toch maar op een schrikeffect en dat de mannen voelen dat ze Ruud niet nog een keer kunnen laten zakken. Alles op alles op minimaal een punt in Alkmaar. Ook al is Ruud er niet bij, het straalt sowieso ook op hem af.
Dat besef komt dan wel (te) laat. De spelers (op een enkele uitzondering na) hebben het dit seizoen volledig af laten weten als het aankomt op grinta en spelen als team voor de fans supporters en de club en zelfs voor zichzelf.

el berber

Jeugdspeler
Dit gaan we niet winnen. De helft staat nog achter Ruud en de andere helft wil klaverjassen met Ooijer aan de vedette tafel. Tweespalt in de selectie. 4-0 AZ

Ongezouten

Bondscoach
Dit gaan we niet winnen. De helft staat nog achter Ruud en de andere helft wil klaverjassen met Ooijer aan de vedette tafel. Tweespalt in de selectie. 4-0 AZ
Ik hoop ook gewoon dat er verloren wordt. Jammer voor de 3-4 spelers die wel een topsportmentaliteit erin wilde brengen, maar die klootzakken die RvN een dolk in de rug hebben gestoken kunnen de pleuris krijgen wmb.

Ongezouten

Bondscoach
Ik vind dat Guti de rest verdediging beter bewaakt. Sangare verovert individueel meer ballen maar Guti houd strakker het overzicht in verdedigend opzicht om o.a. counters te voorkomen.
Daar heb je gelijk in. Sangaré is overal te vinden, maar taakbewust is hij niet. Dat komt waarschijnlijk omdat hij herkent dat zijn teamgenoten geen topsportmentaliteit bezitten en hij dus alles maar zelf wil gaan doen.

Ongezouten

Bondscoach
.

Daar hebben ze geen geduld voor waarschijnlijk
TikTok-attention span. Nee ik vrees ook van niet, maar mooie docu hoor, en wat een stel winnaars met de juiste mentaliteit, wow. Lerby ook, prachtig; zulke karakters mis je heel erg vandaag de dag. Arnesen toch nog heel even bij PSV terug, helaas niet om de juiste reden.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
TikTok-attention span. Nee ik vrees ook van niet, maar mooie docu hoor, en wat een stel winnaars met de juiste mentaliteit, wow. Lerby ook, prachtig; zulke karakters mis je heel erg vandaag de dag. Arnesen toch nog heel even bij PSV terug, helaas niet om de juiste reden.
Misschien kan iemand dit samenvatten in 12 seconden voor de psv spelers..

Bovenaan Onderaan