Arsenal - PSV | Woensdag 12 maart | Eindstand 2-2

Ik hoop het ook. Dat verdient hij niet. Hij weet zelf ook wel dat ie niet zo slim is geweest, maar dat was niet alleen bij ons, maar ook bij Ajax, Juventus, Sampdoria, Slavia Praag. Het is niet gegaan zoals bij Bakkali en Labyad. (totaal niet zelfs).
Als hij zijn top niveau ooit weer zou kunnen aantikken wil ik hem best bij psv weer zien hoor

Nee, eigenlijk totaal niet. Hij had een moment dat hij de bal verspeelde en het zelf ‘oploste’ door een sprint te maken en geel te pakken.

Daarnaast is het nu ook niet zo alsof de rest van het team zo ontzettend uitblinkt in teamdiscipline en verdedigende meters.

Ik zie veerman rare ballen geven voor onze defensieve organisatie en (ook gisteren weer) geen overzicht hebben van het gevaar in z’n rug. Saibari niet meelopen in verdedigende acties, Noa lang idem. Dus om dat dan als rechtvaardiging te gebruiken om Babadi te negeren, klinkt voor mij niet logisch. Babadi was tenminste goed aan de bal, iets wat velen bij ons op het moment ook niet hebben.

Laatst bewerkt:
Weer genoten! Waren heerlijk uitbundig op de tribune, denk omdat er geen spanning meer was, waardoor wat er op het veld gebeurde minder uitmaakte. Blij dat er alsnog een resultaat werd behaald.

Daar kwam je pas ver na afloop achter? :grin:

Weer genoten! Waren heerlijk uitbundig op de tribune, denk omdat er geen spanning meer was, waardoor wat er op het veld gebeurde minder uitmaakte. Blij dat er alsnog een resultaat werd behaald.
Plus Wimbledon was ook blij met jullie komst 😁

Niemand de cijfertjes?

Als ik de reacties hier zo lees dan was het allemaal weer kommen en kwel, maar ik heb opzich best een prima wedstrijd gezien. Twee hele mooie goals van onze kant ook en zeker voor Driouch is dat een geweldige mentale opkikker. Die wordt goal van de week!

Het was inderdaad niet vervelend om naar te kijken. Maar dat kwam wel omdat Arsenal op een eredivisie tempo speelde.

Het was inderdaad niet vervelend om naar te kijken. Maar dat kwam wel omdat Arsenal op een eredivisie tempo speelde.
Er waren fases dat Arsenal even een tempootje hoger gingen spelen. Zelfs nog wissels in de 2e helft om proberen te winnen. Dit was geen eredivisie tempo.in ieder geval..

Nee, eigenlijk totaal niet. Hij had een moment dat hij de bal verspeelde en het zelf ‘oploste’ door een sprint te maken en geel te pakken.

Daarnaast is het nu ook niet zo alsof de rest van het team zo ontzettend uitblinkt in teamdiscipline en verdedigende meters.

Ik zie veerman rare ballen geven voor onze defensieve organisatie en (ook gisteren weer) geen overzicht hebben van het gevaar in z’n rug. Saibari niet meelopen in verdedigende acties, Noa lang idem. Dus om dat dan als rechtvaardiging te gebruiken om Babadi te negeren, klinkt voor mij niet logisch. Babadi was tenminste goed aan de bal, iets wat velen bij ons op het moment ook niet hebben.
Ik heb hele stukken wedstrijd gezien waarbij Perisic zich het schompes rende om druk te zetten, en Babadi (en anderen) toe stond te kijken. Babadi moet nog heel veel leren , en ik vraag me af of hij daartoe bereid is. Ik ben bang van niet, hij kan heel goed voetballen, maar dat is niet genoeg. Hopelijk gaat hij het licht nog zien, hij is jong genoeg

Er waren fases dat Arsenal even een tempootje hoger gingen spelen. Zelfs nog wissels in de 2e helft om proberen te winnen. Dit was geen eredivisie tempo.in ieder geval..
15 minuten, en toen werd het ook even billenknijpen

Het enige puntje voor de coëfficiënten in vier wedstrijden.

En tevens de laatste van het seizoen.
Allemaal naar huis.

Terug
Bovenaan Onderaan