Maareh, is het al rond? Kan toch niet zo zijn dat Marcel lekker weekend aan het vieren is toch? :D
 
Andrès Guardado staat op het punt om Valencia CF op huurbasis te verruilen voor PSV. Volgens het Eindhovens Dagblad heeft de Nederlandse topclub zaterdag een definitief akkoord bereikt met de clubleiding van Valencia.


Het bestuur van Valencia heeft alle seinen dan ook op groen gezet voor een tijdelijke overstap van Guardado naar PSV, maar een transfer is nog altijd niet zeker. De eigenaar van de Spaanse topclub moet eerder nog instemmen voordat alles afgerond kan worden. Dit is echter slechts een formaliteit en PSV verwacht dat Guardado zondag of maandag in Nederland is voor de medische keuring.

De 27-jarige Guardado moet bij PSV een middenveld gaan vormen met Georginio Wijnaldum en brengt met ruim honderd interlands veel ervaring met zich mee. Technisch manager Marcel Brands is er niet in geslaagd een optie tot koop te bedingen. Na de komst van Guardado hoopt PSV zich ook nog te versterken met een rechtsbenige centrale verdediger.

Bron: Voetbalprimeur
 
Andrès Guardado staat op het punt om Valencia CF op huurbasis te verruilen voor PSV. Volgens het Eindhovens Dagblad heeft de Nederlandse topclub zaterdag een definitief akkoord bereikt met de clubleiding van Valencia.


Het bestuur van Valencia heeft alle seinen dan ook op groen gezet voor een tijdelijke overstap van Guardado naar PSV, maar een transfer is nog altijd niet zeker. De eigenaar van de Spaanse topclub moet eerder nog instemmen voordat alles afgerond kan worden. Dit is echter slechts een formaliteit en PSV verwacht dat Guardado zondag of maandag in Nederland is voor de medische keuring.

De 27-jarige Guardado moet bij PSV een middenveld gaan vormen met Georginio Wijnaldum en brengt met ruim honderd interlands veel ervaring met zich mee. Technisch manager Marcel Brands is er niet in geslaagd een optie tot koop te bedingen. Na de komst van Guardado hoopt PSV zich ook nog te versterken met een rechtsbenige centrale verdediger.

Bron: Voetbalprimeur

Zelfde bericht als gisteren maar dan in tegenwoordige tijd geschreven, alleen net zo niet 100% rond als de berichten van gisteren.
 
PSV verwacht dat Guardado zondag of maandag in Nederland is voor de medische keuring.

dus nog 1 of 2 nachtjes slapen ;)
 
Laatst bewerkt:
thijsslegers @thijsslegers · 8 min
#guardado niet bij eerste 18 vanavond. Heeft zelf aan Valencia gevraagd niet te hoeven spelen/invallen. Huurdeal #psv weer wat dichterbij.

Rik Elfrink @RikElfrink · 24 min
#PSV-prooi #Guardado ontbreekt vanavond in de wedstrijdselectie van #Valencia en kan maandag dus fit naar Eindhoven reizen.

:unsure: Hij komt naar PSV .... :shifty: :cool:
 
Ik geloof er tot nu toe nog niet veel van. Straks worden de andere Spaanse clubs, Franse clubs en laagvliegend uit Duitsland wakker en dan ben ik benieuwd of psv nog steeds in aanmerking komt.
 
Hendrix wordt gezien als een CV. Dat is toch om te janken man.

Tja, ik zie ook liever verdedigers van het type, alex, Stam etc etc. ik houd van verdedigers die hun man opvreten de bal afpakken en die inleveren bij iemand met hetzelfde shirt aan.
Verdedigers moeten kunnen verdedigen, als ze kunnen voetballen is het mooi meegenomen.
 
Het enige wat ik niet begrijp is: wat wil een in Europa gevestigde naam in godsnaam in Nederland doen ? !

Misschien houdt hij goede herinneringen aan de inspanningen die PSV 7 jaar geleden voor hem heeft gedaan? Wie weet is PSV in Mexico daarnaast nogsteeds een grote club.
Tito doet in ieder geval nog wekelijks live verslag.
 
Andres Guardado? Die naam had ik niet meer bij PSV verwacht! Wel heeel mooi als hij komt.

Volgens Wikipedia is hij al binnen ;)

9b5bd7e9cd7c78802828610581c7d6b7.png
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof er tot nu toe nog niet veel van. Straks worden de andere Spaanse clubs, Franse clubs en laagvliegend uit Duitsland wakker en dan ben ik benieuwd of psv nog steeds in aanmerking komt.

Mwa, hij heeft Benfica al afgeslagen. Zeker bij PSV moet je altijd een slag om de arm houden, maar ik heb goede hoop dat dit goedkomt.
 
Het enige wat ik niet begrijp is: wat wil een in Europa gevestigde naam in godsnaam in Nederland doen ? !

Aan spelen toekomen in een wat zwakkere competitie waarin je heel snel kan uitgroeien tot een bepalende speler. De kans op een mooie transfer daarna is veel groter dan wanneer je wordt uitgeleend aan een Benfica waar je misschien niet wekelijks aan spelen kan toekomen of dat je niet meteen een van de beste spelers van die competitie wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan