Ik geloof het pas echt als hij heeft getekend en een PSV shirt in handen heeft met het nummer wat hij gaat dragen.
 
Als Guardado komt moeten we toch echt kampioen worden.
Als Cocu het dit jaar niet voor elkaar krijgt dat zal hij toch eruit moeten?

Als ik Cocu was zal ik 4-4-2 gaan spelen als Guardado komt:

K:Zoet; LB: Willems, LCV: Rekik, RCV: Bruma, RB: Arias; LM: Guardado, LCM: Maher, RCM: Wijnaldum, RM: Narsingh; LSP: Depay, RSP: De Jong.
 
Als Guardado komt moeten we toch echt kampioen worden.
Als Cocu het dit jaar niet voor elkaar krijgt dat zal hij toch eruit moeten?

Als ik Cocu was zal ik 4-4-2 gaan spelen als Guardado komt:

K:Zoet; LB: Willems, LCV: Rekik, RCV: Bruma, RB: Arias; LM: Guardado, LCM: Maher, RCM: Wijnaldum, RM: Narsingh; LSP: Depay, RSP: De Jong.

Met deze verdediging, of liever gezegd: het ontbreken aan enige vorm van concurrentie, wordt het heel lastig om de titel te pakken. Die 4 namen zijn goed, maar stabiliteit is ver te zoeken.
 
Als Guardado komt moeten we toch echt kampioen worden.
Als Cocu het dit jaar niet voor elkaar krijgt dat zal hij toch eruit moeten?

Als ik Cocu was zal ik 4-4-2 gaan spelen als Guardado komt:

K:Zoet; LB: Willems, LCV: Rekik, RCV: Bruma, RB: Arias; LM: Guardado, LCM: Maher, RCM: Wijnaldum, RM: Narsingh; LSP: Depay, RSP: De Jong.

Ha Raymon deelt mijn opvatting. Of ik de zijne. Het si maar hoe je het bekijkt.
De slag op het middenveled moet gewonnen worden, zodat je de kwetsbare verdediging een beetje ontlast. Een nieuwe cv zit er gewoon niet meer in.
 
Waarom zit die er niet meer in, volgens mij hebben we nog budget!
Ha Raymon deelt mijn opvatting. Of ik de zijne. Het si maar hoe je het bekijkt.
De slag op het middenveled moet gewonnen worden, zodat je de kwetsbare verdediging een beetje ontlast. Een nieuwe cv zit er gewoon niet meer in.
 
Benfica is toch al oud nieuws? Daar wilde hij zelf niet naartoe las ik gisteren al ergens.
 
thijsslegers ‏@thijsslegers
Guardado heeft meerdere ijzers (oa Benfica) in t vuur. In alle opzichten spannende dag voor #psv.
 
Benfica is toch al oud nieuws? Daar wilde hij zelf niet naartoe las ik gisteren al ergens.

Hoe dan ook moet Brands echt leren zijn bek eens dicht te houden. Steeds zijn we heel dichtbij een deal. En steeds is de euforie te vroeg. It ain't over till the fat lady sings.
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink
PSV heeft een persoonlijk akkoord met #Guardado, die zelfs salaris wil inleveren. Eigenaar Peter Lim van #Valencia heeft 't laatste woord.
 
Hoe dan ook moet Brands echt leren zijn bek eens dicht te houden. Steeds zijn we heel dichtbij een deal. En steeds is de euforie te vroeg. It ain't over till the fat lady sings.

Die Brands!
Kan natuurlijk niet zijn dat een van de andere 51 betrokkenen iets heeft gezegd...:shifty:
 
Terug
Bovenaan Onderaan