André Ramalho Silva (V)

Ben wel benieuwd hoe dit gecommuniceerd. Enfin, het maakt ook niet zoveel uit. Vriendelijke jongen, geen meerwaarde voor PSV helaas, al was ik destijds toen hij er net was en we Gala oprolden, toch best positief.
Maar dat was ook 1 van de weinige wedstrijden waarin hij van achteruit een pass naar de voorste linie gaf waar direct een goal uit viel.

Ben wel benieuwd hoe dit gecommuniceerd. Enfin, het maakt ook niet zoveel uit. Vriendelijke jongen, geen meerwaarde voor PSV helaas, al was ik destijds toen hij er net was en we Gala oprolden, toch best positief.
Precies. Misschien nog wel van waarde als ervaren professional en informele aanvoerder, maar dan inderdaad niet voor dat salaris. Ik sta wat dat betreft compleet achter de houding van PSV nu.

Al met al niet een geweldige aankoop, maar ook niet vreselijk. Bij vlagen speelde hij echt uitstekend, maar heeft te veel slippertjes gemaakt voor zijn hoeveelheid ervaring. Het feit dat er weinig alternatieven waren, was niet zijn schuld. Wel een dure jongen, ondanks dat hij geen transfersom heeft gekost. Je moet echter wel wat ervaring houden, als Teze, Boscagli, Dest (voorlopig) en Ramalho allemaal weggaan, is dat wel een probleem.

Heeft sterke wedstrijden gespeeld, maar toch vaak een zwakkere schakel. Niet verkeerd voor de bank misschien, maar echt niet meer als basisspeler.
Vond hem niet zo slecht als de meeste hier. Maar als hij een fout maakte dan waren het vaak ook grote fouten met tegengoal tot gevolg.

Is hij wel eens als invaller erin gekomen? Ik weet niet waar ik het op baseer, maar ik zie hem als een zwakke invaller. Iemand die moet meegroeien in de wedstrijd of zo.

Terug
Bovenaan Onderaan