Amerika

Ja, dat is slechter vanuit jouw perspectief. Ik heb zo mijn eigen perspectief. We zullen allebei denken dat de onze het juiste is. :shrug:

Even tussendoor. Dit soort reacties zie je nog maar zelden in het Twitter tijdperk en ik meen het oprecht dat ik voor dat "besef" alleen maar waardering kan hebben, alhoewel ook ik het waarschijnlijk grotendeels oneens met je ben qua opvattingen. Gewoon een normale reactie op iemand die tegen je in gaat. Prettig.
 
Even tussendoor. Dit soort reacties zie je nog maar zelden in het Twitter tijdperk en ik meen het oprecht dat ik voor dat "besef" alleen maar waardering kan hebben, alhoewel ook ik het waarschijnlijk grotendeels oneens met je ben qua opvattingen. Gewoon een normale reactie op iemand die tegen je in gaat. Prettig.
Daar staat dit plekje toch om bekend? Als een uitzondering waar je een heus gesprek kunt voeren?
 
FxrlYS9WcAArQfI


[complot-modus]het systeem staat op omvallen, alles wat we zeggen komt uit, blijf gaan strijders, en vergeet niet te doneren[/complot-modus]
 
.
Waar is Biden slechter dan Bush jr, Trump of Carter?
Want de punten die je aandraagt gelden ook voor de mannen die ik heb genoemd. Zelfde verhaal, het enige wat verschilt is het land dat ze steunen.
Trump heeft nog even snel het hooggerechtshof uitermate conservatief gemaakt, waardoor abortus geen recht meer is, en was de president die aanstuurde op een machtsgreep. Nee, veel slechter kan niet.
Volgens mij had ie 2 rechters benoemd nog snel voordat zn termijn voorbij was
 
.

Volgens mij had ie 2 rechters benoemd nog snel voordat zn termijn voorbij was
Ja en het leuke was dat de Republikeinen moord en brand schreeuwden toen Obama dit in zijn laatste jaar wilde doen. Dat was “not done”, en Obama heeft het gelaten.
 
Niet alleen in Eindhoven is het spannend. Er lijken allerlei aanwijzingen te zijn dat op zeer korte termijn (deze week?) Trump ook federaal aangeklaagd gaat worden voor het in bezit hebben, ‘mishandling’ van overheidsdocumenten en het tegenwerken bij het teruggeven van deze documenten.

Federaal aanklager Jack Smith heeft vorige week geluidsopnames van Trump bekend gemaakt waarop Trump aangeeft dat hij geheime documenten over een mogelijke inval in Iran bezit, die hij niet mag tonen omdat die top secret zijn.

Vandaag zijn advocaten van Trump bij het ministerie van justitie gesignaleerd, dat zou kunnen duiden op een aanstaande aanklacht.
 
Niet alleen in Eindhoven is het spannend. Er lijken allerlei aanwijzingen te zijn dat op zeer korte termijn (deze week?) Trump ook federaal aangeklaagd gaat worden voor het in bezit hebben, ‘mishandling’ van overheidsdocumenten en het tegenwerken bij het teruggeven van deze documenten.

Federaal aanklager Jack Smith heeft vorige week geluidsopnames van Trump bekend gemaakt waarop Trump aangeeft dat hij geheime documenten over een mogelijke inval in Iran bezit, die hij niet mag tonen omdat die geheim zijn.

Vandaag zijn advocaten van Trump bij het ministerie van justitie gesignaleerd, dat zou kunnen duiden op een aanstaande aanklacht.
Ok. Dat wordt interessant. Het wordt serieus nu
 
Het is gewoon 1 grote teringbende, met 2 partijen die ogenschijnlijk meer bezig zijn met het de andere partij lastig te maken onder leiding van een man die gevoelsmatig daar meer voor zijn ego zit dan voor het land.
Overigens is het de vraag in hoeverre je de verdeeldheid in dat land nog kan beheersen, lijkt op het 1e oog een wrange bijvangst te zijn van een 2 partijensysteem.

Niet alleen ogenschijnlijk hoor. Het doel van beide partijen is vooral met gestrekt been tegen de andere partij in te gaan. En in min optiek, het republikeinse been nog net effe gestrekte en met bramen aan de noppen dan de Democraten.
 
Niet alleen ogenschijnlijk hoor. Het doel van beide partijen is vooral met gestrekt been tegen de andere partij in te gaan. En in min optiek, het republikeinse been nog net effe gestrekte en met bramen aan de noppen dan de Democraten.

Beide partijen zijn sneue aftreksels en moeten gewoon de top 100 van beide partijen ontslaan en dan eens opnieuw beginnen.
 
Niet alleen in Eindhoven is het spannend. Er lijken allerlei aanwijzingen te zijn dat op zeer korte termijn (deze week?) Trump ook federaal aangeklaagd gaat worden voor het in bezit hebben, ‘mishandling’ van overheidsdocumenten en het tegenwerken bij het teruggeven van deze documenten.

Federaal aanklager Jack Smith heeft vorige week geluidsopnames van Trump bekend gemaakt waarop Trump aangeeft dat hij geheime documenten over een mogelijke inval in Iran bezit, die hij niet mag tonen omdat die top secret zijn.

Vandaag zijn advocaten van Trump bij het ministerie van justitie gesignaleerd, dat zou kunnen duiden op een aanstaande aanklacht.
:unsure: Wat is er spannend in Eindhoven? :confused:
 
Terug
Bovenaan Onderaan