Amerika

Eng land met stel engnekken aan de macht. Vervuiling alom, in alle lagen van dat land, van de president tot de opperrechter (s), senatoren etc. Gelukkig heb ik al sinds die oorlogsmisdadiger Bush dat land afgezworen als vakantieland.
 
Extreem rechts in de VS noemde haar hun 'Aryan goddess', dus reken maar dat de klap hard aankomt in die hoek. ;)
Dat kan wel zo wezen maar wat mij betreft is dat best wel kortzichtig en wederom een teken van hoe tot op het bot verdeeld dat land is.
 
https://www.ad.nl/buitenland/de-politieke-coming-out-van-taylor-swift-schokt-amerika~ad0df0ba/

Ja, en als ik er achter kom dat bv. Blaudzun VVD stemt flikker ik alle cd's in de kliko :maniac:... Kortzichtig volk, je zou eens omgaan met een anders denkende zeg.
Trump heeft inmiddels gereageerd op haar standpunt. ,,Ik hou nu 25 procent minder van haar muziek.''
En dan spreken we over de president van een kernmacht. Dat die gasten zichzelf serieus nemen snap ik wel, ze zijn hun eigen benchmark.
Dat de rest van de wereld er zoveel aandacht aan schenkt snap ik totaal niet. Houd dergelijke kul lekker in dat kudtland. Zwijg ze dood.
 
Trump heeft inmiddels gereageerd op haar standpunt. ,,Ik hou nu 25 procent minder van haar muziek.''
En dan spreken we over de president van een kernmacht. Dat die gasten zichzelf serieus nemen snap ik wel, ze zijn hun eigen benchmark.
Dat de rest van de wereld er zoveel aandacht aan schenkt snap ik totaal niet. Houd dergelijke kul lekker in dat kudtland. Zwijg ze dood.

Voor de rest van de wereld is het wachten op de wijziging van dit topic in:
Amerika zonder Trump
 
Ik verbaasde me er ook over dat dit klaarblijkelijk nieuws is. En dat het mensen uitmaakt wat Taylor Swift (wie?) stemt.
Komop, jij kijkt nooit mee als de koters het jeugdjournaal kijken? Dit is zo'n persoon waarvan iedere scheet zo ongeveer gemeld wordt. Waarbij ik wel moet aantekenen dat ik geen nummer van haar weet te noemen.
 
Komop, jij kijkt nooit mee als de koters het jeugdjournaal kijken? Dit is zo'n persoon waarvan iedere scheet zo ongeveer gemeld wordt. Waarbij ik wel moet aantekenen dat ik geen nummer van haar weet te noemen.
O, mijn kinderen kijken geen jeugdjournaal. Ik heb wel eens van haar gehoord, maar kan me niet echt prestaties van haar voor de geest halen. Maar goed, zoals jij al zei: moet de politieke voorkeur van een artiest belangrijk zijn.
 
O, mijn kinderen kijken geen jeugdjournaal. Ik heb wel eens van haar gehoord, maar kan me niet echt prestaties van haar voor de geest halen. Maar goed, zoals jij al zei: moet de politieke voorkeur van een artiest belangrijk zijn.
Ergens wel, in de jaren '60 waren er goede artiesten die zeer zeker politiek bedreven. Wat dat betreft is de hedendaagse popcultuur maar een slap aftreksel van wat het ooit was. Zingen over bitches en ho's is net ff anders dan een vlammend betoog tegen de heersende elite ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan