Vedette
Eid al Fitr-expert
Trek ik de keutel in
Ik zie nu dat ie als reactie op z'n eigen tweet nog meer bijzondere beelden had.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Trek ik de keutel in
Dat is wel zielig als dat gebeurtTja, en als het water straks zakt is het maar de vraag of ze de zee bereiken. Zo gaaf is het gevoelsmatig dus niet.
Je bent van de punten vandaag.
Je bent van de punten vandaag.
Gebeurt mij ook geregeld.Ja, ik kom er niet vanaf, dus dan maar zo.
Of je kijkt eerst waar je aan het posten bent en of je dit wel echt wilt plaatsen voordat je met je poten op Plaats je reactie druktGebeurt mij ook geregeld.
Moet maar iets aan veranderd worden dat je het helemaal kan verwijderen.
Ja dat kan ook.Of je kijkt eerst waar je aan het posten bent en of je dit wel echt wilt plaatsen voordat je met je poten op Plaats je reactie drukt![]()
Ik denk dat je ongesteld moet gaan worden…
.Je bent van de punten vandaag.
Gerechtigheid. Niet dat hij dat ook echt gaat betalen, maar gewoon onzin verkopen ten koste van anderen moet aangepakt worden. Nu the Orange Jesus nog…
Is het een "legally binding" subpoena of meer een symbolische?
Interessant artikel. In de V.S. is een conservatieve stroming die zich Christian Nationalists noemt (Marjorie Green is daar een voorbeeld van) die het land willen omvormen naar zwaar Christelijke normen en waarden. Onder Trump werden verschillende rechters van het hooggerechtshof met die achtergrond aangesteld. Dat resulteert nu dat zij “Roe vs. Wade” hebben weggestemd. Deze uitspraak zorgt er voor dat staten voortaan zelf kunnen bepalen hoe met abortus om te gaan. Een aantal conservatieve staten hebben nu anti abortus-wetgeving ingesteld (ook bijvoorbeeld bij incest of verkrachting). De conservatieve stroming zal meer kracht winnen als de Republikeinen in november de tussentijdse verkiezingen winnen. Volgens analisten zal het dan niet alleen meer gaan om abortus, maar zullen ook homohuwelijken, voorbehoedmiddelen en inter-raciale huwelijken het moeilijk krijgen.Voor wie vandaag wat tijd over heeft. Twijfelde of het hier thuishoorde of in Religie.
![]()
‘To Rule History With God’: The Christian Dominionist War On Abortion, Part I
For decades, the Christian Dominionist movement has sought to remake earthly government in its image. This is Part I in an in-depth series exploring how Christian dominionists and their allies worked to get Roe v. Wade and abortion rights back before the U.S. Supreme Court—and how they used...www.mississippifreepress.org
Het gedachtegoed wat er achter zit kom je ook tegen binnen kerkelijk Nederland. Krijgt (vooralsnog) geen aansluiting bij CU of SGP qua politieke ideologie (wil niet zeggen dat er geen mensen binnen die partijen zitten die wel zo denken). Wat de relatief jonge partij 'Jezus leeft' betreft ben ik her overigens niet zo zeker van.
Eigenlijk een soort sharia.Interessant artikel. In de V.S. is een conservatieve stroming die zich Christian Nationalists noemt (Marjorie Green is daar een voorbeeld van) die het land willen omvormen naar zwaar Christelijke normen en waarden. Onder Trump werden verschillende rechters van het hooggerechtshof met die achtergrond aangesteld. Dat resulteert nu dat zij “Roe vs. Wade” hebben weggestemd. Deze uitspraak zorgt er voor dat staten voortaan zelf kunnen bepalen hoe met abortus om te gaan. Een aantal conservatieve staten hebben nu anti abortus-wetgeving ingesteld (ook bijvoorbeeld bij incest of verkrachting). De conservatieve stroming zal meer kracht winnen als de Republikeinen in november de tussentijdse verkiezingen winnen. Volgens analisten zal het dan niet alleen meer gaan om abortus, maar zullen ook homohuwelijken, voorbehoedmiddelen en inter-raciale huwelijken het moeilijk krijgen.
De grondwet in de V.S. is juist geschreven dat iedereen een plaats zou moeten krijgen in de sanenleving. Door dit politiek slim te spelen weten ze (ondanks dat er een minderheid van de bevolking achter staat) een heel eind te komen met hun agenda.
Scary stuff..